Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsH TUI επαναφέρει τη First Choice αφήνοντας όμως εκτός τα τουριστικά γραφεία
Tour Operators

H TUI επαναφέρει τη First Choice αφήνοντας όμως εκτός τα τουριστικά γραφεία

Η TUI είναι έτοιμη να επαναλανσάρει την επωνυμία της First Choice εστιασμένη στους νέους και μόνο σε ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Η TUI, στο Ηνωμένο Βασίλειο, είναι έτοιμη να επαναλανσάρει την επωνυμία της First Choice δημιουργώντας δυναμικά πακέτα και εστιάζοντας στη νεολαία για τον «επιλεκτικό ταξιδιώτη». Όμως σε αυτό το σχέδιο τα τουριστικά γραφεία είναι εκτός, τουλάχιστον στην πρώτη φάση.

Η ανανεωμένη First Choice θα προσφέρει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων, όπως κάμπινγκ, ξενώνες, διαμερίσματα και σιδηροδρομικά ταξίδια σε μια προσπάθεια να προσελκύσει ταξιδιώτες με γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας που θέλουν ευελιξία αλλά και οικονομικές λύσεις.

Το σχέδιο εμπεριέχει και την καινοτομία “Weather Guarantee” ή «Εγγύηση καιρού», σύμφωνα με την οποία οι πελάτες θα λάβουν αναλογική επιστροφή χρημάτων εάν βρέχει περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα σε προκαθορισμένους προορισμούς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της First Choice, Bart Quinton Smith, δήλωσε ότι το νέο όραμα της TUI  για τη First Choice ήρθε ως απάντηση σε «θεμελιώδεις αλλαγές» σε αυτό που αναζητούν οι ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς.

«Ταξιδεύουν συχνά, έχουν ψηφιακή σκέψη, κατανοούν τα πακέτα, αλλά δεν στρέφονται πάντα προς αυτά, γιατί και ένα πακέτο δεν αντικατοπτρίζει πάντα την ευελιξία που θέλουν», εξήγησε, προσθέτοντας ότι οι πελάτες στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου συνδέονται περισσότερο με «ήθος» παρά με ηλικία.

Με τη νέα της μορφή, η First Choice θα είναι μια επωνυμία απευθείας πώλησης μόνο στο διαδίκτυο και ούτε καν αντιπρόσωποι στα καταστήματα της TUI δεν θα μπορούν να την πουλήσουν. «Συνήθως, αυτός δεν είναι ο τύπος καταναλωτή που θα πάει στο κατάστημα», είπε ο Quinton Smith.

Δεν θα υπάρχουν εκπρόσωποι (reps) στο θέρετρο και η πλειονότητα των πελατών αναμένεται να κάνουν κράτηση χωρίς να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο καθόλου.

Μεταξύ του 2012 και του 2019, η επωνυμία First Choice πουλούσε μόνο διακοπές all-inclusive, αλλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχει πουλήσει μια σειρά από διαφορετικές επιλογές, με έμφαση στην αξία.

Χθες ξεκίνησε και το νέο λανσάρισμα στο instagram με τα εξής λόγια:  Είχαμε μια λάμψη 🔥 Μην ανησυχείτε είμαστε ακόμα εμείς, απλά νέοι και βελτιωμένοι.

Καλωσορίσατε στη ΝΕΑ First Choice, την παρέα διακοπών που σας βοηθά να επιλέξετε το ταξίδι που πραγματικά θέλετε. Με μόνο εξαιρετικές επιλογές στο χέρι, ήρθε η ώρα να γίνετε επιλεκτικοί. Ξεκινήστε με τα ενδιαφέροντά σας ή τους προορισμούς μας. Διαλέξτε διαμονή σε ένα κατάλυμα από το ευρύ μας φάσμα, δειπνήστε μέσα ή δειπνήστε έξω. Προσθέστε μια εμπειρία, αναβάθμιση ή εξοικονομήστε μερικά μετρητά. Μόνο εσύ μπορείς να αποφασίσεις τι κάνει μια επιλογή τέλεια…

Έτοιμος να διαλέξεις το ταξίδι που πραγματικά θέλεις;

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK και Ιρλανδίας, Andrew Flintham, παραδέχτηκε ότι η επωνυμία First Choice ήταν «στο πίσω μέρος» κατά τη διάρκεια του Covid, αλλά είπε ότι ως ένα από τα πρώην «τέσσερα μεγάλα» ονόματα του ταξιδιού, η επωνυμία εξακολουθούσε να έχει τεράστια αξία και εξακολουθεί να αναγνωρίζεται από πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου.

«Η First Choice έχει αυτή την αίσθηση ότι είσαι πρωτοπόρος όταν αγοράζεις από αυτή τη μάρκα, ήταν δε η πρώτη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που απέκτησε τα αεροπλάνα Dreamliners», επεσήμανε ο Flintham.

«Υπήρχαν τεράστια πειρατικά πλοία στα καταστήματα της First Choice και εκείνες οι περίεργες ροζ στολές που θυμούνται όλοι», πρόσθεσε.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024