Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΠόλεμος τιμών και καρφώματα μεταξύ Expedia και Agoda
Online Travel Agents

Πόλεμος τιμών και καρφώματα μεταξύ Expedia και Agoda

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Expedia αναρρωτιέται πως αποκτά αυτές τις χαμηλές τιμές η ανταγωνίστρια Agoda.

Σε συνέδριο της Expedia που έγινε πρόσφατα στο Seattle, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Expedia Peter Kern δήλωσε απροκάλυπτα ότι η Agoda είναι η χειρότερη όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική και επικαλέσθηκε τις τιμές που παρουσιάζονται απο τις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών ξενοδοχείων, όπως η Google: Υπάρχει η επίσημη τιμή του ξενοδοχείου στον ιστότοπό του και κατά καιρούς το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο Agoda με έδρα τη Σιγκαπούρη με χαμηλότερη τιμή, που είναι 20 δολ. ή 30 δολ. χαμηλότερη.

Αυτό δημιουργεί μια, φαινομενικά πάντα, σύγκρουση των κανόνων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας για την τιμολόγηση, όπου τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία δεν παρουσιάζουν τιμές χαμηλότερες από εκείνες που δημοσιεύονται σε επίσημους ιστότοπους ξενοδοχείων, σε σχέση με ορισμένους ιστότοπους metasearch και διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία που θέλουν να προσφέρουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Εξηγώντας την κατάσταση είπε «Βρίσκεστε σε μια αγορά όπου ένας ανταγωνιστής [Expedia] ξοδεύει κάθε μέρα προσπαθώντας να κάνει το σωστό, όχι τέλεια, αλλά προσπαθεί, αλλά μετά ένας άλλος ανταγωνιστής [Agoda] προσπαθεί ενεργά να κάνει το αντίθετο», είπε ο Kern σε συνέντευξη που έδωσε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Δείτε τι συμβαίνει, όπως φαίνεται σε ένα πρόσφατο παράδειγμα: Ένας ταξιδιώτης στη Σιγκαπούρη μπορεί να ψάξει στο Google και να βρει μια καταχώριση 85 δολ. ανά διανυκτέρευση από το Hotel du Parc Hanoi στον δικό του ιστότοπο για διαμονή 23-24 Ιουνίου για ένα δωμάτιο με μεγάλο κρεβάτι. Η Agoda έχει το ίδιο δωμάτιο εκείνη τη νύχτα με 20 δολ. λιγότερο δηλ με 65 δολ.

Το ξενοδοχείο θα μπορούσε να είχε δώσει μια ιδιωτική τιμή της τάξεως των 65 δολ. σε έναν χονδρέμπορο για να την εισαγάγει σε ένα πακέτο διακοπών, όμως αυτό σημαίνει ότι η τιμή του δωματίου δεν θα ήταν άμεσα εμφανής σε αυτό το πακέτο πτήσης-ξενοδοχείου ή ίσως προοριζόταν να μην είναι δημόσια τιμή για επαγγελματικά ταξίδια, αλλά στη συνέχεια ο χονδρέμπορος, εν αγνοία του ξενοδοχείου, την αποστέλλει σε ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, αυτό είναι αθέμιτο.

Δείτε πώς κυκλοφόρησε η Agoda.com αυτή την τιμή (56 δολ.) προ φόρων και τελών για το Hotel du Parc Hanoi, διαφημίζοντας ότι είναι η “ΦΘΗΝΗ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ”.

Χρειάζεται λίγη δουλειά για να βρεθούν αυτές οι αποκλίσεις. Μπορείτε να τα βρείτε και για την Expedia, αλλά η Expedia δεν θα υποστήριζε το ίδιο μέγεθος με την Agoda.

Ακολουθεί ένα άλλο παράδειγμα, όπως φαίνεται στα Google Hotels για διαμονή 16-17 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Ibis Budget Singapore Sapphire. Η δημοσιευμένη τιμή του ξενοδοχείου στον δικό του ιστότοπο είναι 79 δολ., αλλά η Agoda την έχει για 65 δολ..

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024