Τα ξενοδοχεία της Hotelising κινήθηκαν σε επίπεδο κρατήσεων του 2019, με 'ηγέτες' τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στις Κυκλάδες, ειδικά στους προορισμούς Πάρου, Μυκόνου, Ίου και Σαντορίνης.
Η φετινή τουριστική περίοδος για τα ξενοδοχεία που έχει στο Portfolio της η εταιρεία Hotelising αποδείχθηκε μια πολύ ικανοποιητική χρονιά με ανοδική πορεία στα έσοδα των πωλήσεων. Τα ξενοδοχεία της κινήθηκαν σε επίπεδο κρατήσεων του 2019, με “ηγέτες” τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στις Κυκλάδες, ειδικά στους προορισμούς Πάρου, Μυκόνου, Ίου και Σαντορίνης-όπου σε κάποιες περιπτώσεις ξεπέρασαν τα αποτελέσματα και της χρονιάς του 2019.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία δημιούργησε μια δυναμική στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ που συνέβαλλε σημαντικά στα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς.
“Αυξήσαμε τα κανάλια προώθησης των ξενοδοχείων μας αλλά και εφαρμόσαμε προωθητικές ενέργειες σε επίπεδο μάρκετινγκ που μας οδήγησαν σε αυτά τα ενθαρρυντικά οικονομικά αποτελέσματα που ξεπερνούν ακόμη και τα αποτελέσματα του 2019“, δήλωσε η κα Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας Hotelising.
Τη φετινή χρονιά η εταιρεία Hotelising εγκαινίασε και δύο νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία που βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα. Το ένα νέο ξενοδοχείο είναι το Margo Beach Hotel, 4 αστέρων, στο Γύθειο,στην Πελοπόννησο και το δεύτερο το Manthos Resort & Spa, 4 αστέρων, στα Χάνια του Πηλίου. Στις νέες συνεργασίες προστίθενται η λειτουργία ενός νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων στο Βόλο, προγραμματισμένο να λειτουργήσει στις αρχές του 2022, καθώς και η λειτουργία ενός νέου boutique ξενοδοχείου, ιστορικής σημασίας, στο κέντρο της Αθήνας.
Καινοτομίες και νέες υπηρεσίες
Η Hotelising δε σταματά να αφουγκράζεται την αγορά και τις ανάγκες της, δημιουργώντας τις κατάλληλες υπηρεσίες. Παρακολουθώντας συνεχώς τις τελευταίες τάσεις στο hotel revenue management, προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμένες για κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, από ξενοδοχεία πόλης έως πολυτελή boutique καταλύματα, δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα ενεργειών που ταιριάζει στο προφίλ του κάθε ξενοδοχείου. Πρόσφατα, δημιούργησε τη νέα υπηρεσία Hotel Pro by Hotelising, η οποία απευθύνεται σε ξενοδοχεία που δεν επιθυμούν να έχουν μόνιμη συνεργασία με εταιρείες διαχείρισης, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να εκπαιδευτούν με εξατομικευμένη κατάρτιση. Με αυτή την υπηρεσία όλη η γνώση και η στρατηγική της εταιρείας έρχεται να εφαρμοστεί στο εκάστοτε ξενοδοχείο. Το Hotel Pro χωρίζεται σε δύο διαφορετικές υπηρεσίες, που μπορούν να εφαρμοστούν είτε συνδυαστικά, είτε μεμονωμένα η καθεμιά, ανάλογα με τις ανάγκες του ξενοδοχείου. Συμπεριλαμβάνονται υπηρεσίες Consulting, δηλαδή συμβουλευτικές υπηρεσίες για το σύνολο της επιχείρησης, τόσο σε operation, όσο και σε πωλήσεις, marketing, στελέχωση προσωπικού, κ.λπ. Εδώ, καλύπτεται συμβουλευτικά όλη τη λειτουργία του ξενοδοχείου, βάζοντάς το σε μια ροή υγιούς λειτουργίας και κερδοφορίας.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.