Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠολυδιάστατο πρόγραμμα ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων από το Δήμο Θήρας
Αξιοποίηση ευκαιριών σε επικερδείς αγορές όπως η Αυστραλία και οι ΗΠΑ

Πολυδιάστατο πρόγραμμα ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων από το Δήμο Θήρας

Κατάρτιση και υλοποίηση προγράμματος travel PR σε επιλεγμένα ΜΜΕ στις περισσότερες αγορές ενδιαφέροντος του προορισμού Σαντορίνη, σε συνεργασία με την MTC GROUP.

Εντυπωσιακά είναι μέχρι στιγμής, σύμφωνα με το Δήμο Θήρας, τα αποτελέσματα των ενεργειών του σε επίπεδο Δημοσίων Σχέσεων, που, σε συνεργασία με την MTC GROUP, συνέβαλαν και συμβάλλουν στην προβολή της Σαντορίνης στις διεθνείς αγορές.

Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας την άριστη σχέση με τουριστικούς φορείς, όπως τα Γραφεία ΕΟΤ και τις δικτυώσεις της εταιρείας Συμβούλων, καταρτίστηκε και υλοποιείται πρόγραμμα travel PR σε επιλεγμένα ΜΜΕ στις περισσότερες αγορές ενδιαφέροντος του προορισμού, εξασφαλίζοντας διαφημιστικό χώρο και χρόνο αξίας πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του Δήμου, παρά μόνο με ορισμένες παροχές και διευκολύνσεις σε ορισμένες -και όχι όλες- περιπτώσεις. Στα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος είναι η έμφαση στις καθιερωμένες γεωγραφικές αγορές ενδιαφέροντος, η προτεραιότητα στις τηλεοπτικές παραγωγές, η έμφαση σε ανθεκτικές ευρωπαϊκές αγορές και η αξιοποίηση ευκαιριών σε επικερδείς αγορές, όπως η Αυστραλία και οι ΗΠΑ.  Παράλληλα αποδίδεται σημασία σε ειδικά ενδιαφέροντα όπως η γαστρονομία είτε με την ένταξη ειδικών θεμάτων σε αφιερώματα είτε με την πρόσκληση δημοσιογράφων ειδικού ενδιαφέροντος.   
Επιγραμματικά, αναφέρονται τα βασικότερα, ενώ το δυναμικό πρόγραμμα αναμένεται να εμπλουτιστεί και με νέες προσθήκες:

  • “Espanioles en el mundo”. Οκτώ περίπου λεπτά τηλεοπτικού χρόνου στον κορυφαίο τηλεοπτικό σταθμό της Ισπανίας, “TVE”. Αξία προβολής 100.000 ευρώ περίπου.
  • Εκτενές αφιέρωμα στη Βρετανική εφημερίδα “Telegraph” και το σχετικό website. Αξία προβολής 30.000 ευρώ τουλάχιστον.
  • Εκτενές αφιέρωμα του Conde Nast Traveler USA για την Σαντορίνη ως ιδανικός προορισμός κρουαζιέρας (η MTC GROUP είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Μέσου στην Ελλάδα). Εκτιμώμενη αξία προβολής 100.000 ευρώ τουλάχιστον.
  • Συμβολή στην προετοιμασία του ταξιδιού της συντακτικής ομάδας του έγκριτου περιοδικού “Lonely Planet” της Βρετανίας. Στα σχέδια του περιοδικού είναι η παραγωγή πολυσέλιδου άρθρου στο περιοδικό, για upper class travellers της Βρετανίας.
  • Διασφάλιση τηλεοπτικού ταξιδιωτικού αφιερώματος από τον κορυφαίο τηλεοπτικό σταθμό της Ιαπωνίας NTV που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον άνω των 10.000.000 τηλεθεατών. Εκτιμώμενη αξία προβολής τουλάχιστον 150.000 ευρώ.
  • Διασφάλιση του ταξιδιού Αυστριακών δημοσιογράφων που προκάλεσε πληθώρα δημοσιευμάτων σε τοπικά ΜΜΕ από το φθινόπωρο του 2011.
  • Εκτενές αφιέρωμα στο περιοδικό “Virgin Australia”, που διανέμεται σε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες των αεροσκαφών με εξώφυλλο τη Σαντορίνη και δημοσιογραφική κάλυψη σε “σαλόνι”. Εκτιμώμενη αξία προβολής, άνω  του ποσού των 100.000 ευρώ.

 Στις άμεσες, προς υλοποίηση, ενέργειες περιλαμβάνονται:

  • Διασφάλιση επίσκεψης του έγκριτου Αυστραλού δημοσιογράφου Daniel Scott.
  • Διασφάλιση επίσκεψης ολλανδικού τηλεοπτικού συνεργείου του σταθμού OUT TV.
  • Επίσκεψη ταξιδιωτικού συντάκτη και φωτογράφου του Inflight Magazine της εταιρείας Vueling, που και φέτος δρομολογεί απευθείας πτήσεις για τον προορισμό.
  • Διασφάλιση επίσκεψης δημοσιογράφου του “Cucina Italiana”, κορυφαίου περιοδικού γαστρονομίας με 1 εκατ. αναγνώστες.
  • Διασφάλιση δημοσιότητας στο κορυφαίο ιταλικό περιοδικό μόδας “ELLE” στο προσεχές διάστημα.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024