Μεγάλη ζήτηση στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες πολυτελείας προβλέπει για την αγορά της Ασίας/Ειρηνικού, και πιο συγκεκριμένα για τους νέους (ηλικίας κάτω των 35) και τους ηλικιωμένους καταναλωτές της, έρευνατης MasterCard. Εξαιρουμένων […]
Μεγάλη ζήτηση στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες πολυτελείας προβλέπει για την αγορά της Ασίας/Ειρηνικού, και πιο συγκεκριμένα για τους νέους (ηλικίας κάτω των 35) και τους ηλικιωμένους καταναλωτές της, έρευνα<...>της MasterCard.
Εξαιρουμένων της Κίνας και της Ινδίας, η αύξηση ζήτησης πολυτελών προϊόντων και υπηρεσιών στον χώρο των ταξιδίων θα είναι μεγαλύτερη, από πλευράς των ηλικιωμένων καταναλωτών. Η μεγαλύτερη ζήτηση, όσον αφορά στη συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών, θα καταγραφεί εντός των επόμενων ετών από την Μαλαισία, η οποία εκτιμάται πως θα αυξηθεί κατά 350% το 2016, ακολουθούμενη από την Ινδονησία με αύξηση 200% και την Κορέα με αύξηση 176,5%. Αντιθέτως, στην Κίνα και την Ινδία, η ζήτηση ειδών πολυτελείας στα ταξίδια θα είναι μεγαλύτερη από τους νεότερους καταναλωτές τα επόμενα χρόνια, γεγονός το οποίο οφείλεται για την μεν Κίνα στο υψηλό μορφωτικό επίπεδο των νέων και συνεπώς στο υψηλό τους εισόδημα και για τη δε Ινδία στο ότι ο πληθυσμός της είναι νεαρής ηλικίας. Ωστόσο, οι καταναλωτές και των δύο χωρών θα αναζητούν στο μέλλον περισσότερο πολυτελή προιόντα, παρά πολυτελείς εμπειρίες.
“Δεδομένου ότι η ζήτηση υπηρεσιών πολυτελείας θα είναι μεγαλύτερη στους καταναλωτές της τρίτης ηλικίας, οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν τις ανάγκες τους για να επιτύχουν. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές έχουν τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και οι απαιτήσεις τους στις υπηρεσίες πολυτελείας διαφέρουν από τις συνηθισμένες. Αντί να ψάχνουν πράγματα να αγοράσουν, τα άτομα τρίτης ηλικίας αναζητούν ευχάριστες εμπειρίες, γεγονός που απεικονίζεται και στις δαπάνες τους για τα πολυτελή ταξίδια αναψυχής” ανέφερε ο Οικονομικός Σύμβουλος της MasterCard Worldwide για την Ασία, Dr. Yuwa Hedrick Wong.
Οι νεότεροι καταναλωτές στην Ασία/Ειρηνικό ενδιαφέρονται για πολυτελή προϊόντα και υπηρεσίες, λόγω του τρόπου ζωής τους και της δύναμης που έχουν από το εισόδημα τους. Είναι ένας τρόπος δήλωσης της ταυτότητας τους και τις περισσότερες φορές οι δαπάνες τους σχετίζονται με τις επιταγές της μόδας (εκτιμώμενη αύξηση από 34,8% το 2006 σε 33,2% το 2016), αλλά και με τα ταξίδια αναψυχής (εκτιμώμενη αύξηση από 26,3% το 2006 σε 28% το 2016).
Από την άλλη, οι καταναλωτές τρίτης ηλικίας στα επόμενα χρόνια θα ξοδεύουν πολλά περισσότερα στα πολυτελή ταξίδια αναψυχής (27,5% το 2006 σε 28,3% το 2016) και στα πολυτελή εστιατόρια ή χώρους διασκέδασης (25,8% το 2006 σε 23% το 2016).
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.