Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚαμπάνια 1,8 εκατ.λιρών από το Βρετανικό Οργανισμό Τουρισμού
"Δείτε περισσότερα από τη Βρετανία πληρώνοντας λιγότερα"

Καμπάνια 1,8 εκατ.λιρών από το Βρετανικό Οργανισμό Τουρισμού

Η Βρετανία θα επωφεληθεί αυτή την άνοιξη από μία αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών, καθώς ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού / VisitBritain παρουσιάζει αυτή την εβδομάδα το ευρωπαϊκό κομμάτι της καμπάνιας […]

Η Βρετανία θα επωφεληθεί αυτή την άνοιξη από μία αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών, καθώς ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού / VisitBritain παρουσιάζει<...> αυτή την εβδομάδα το ευρωπαϊκό κομμάτι της καμπάνιας των πολλών εκατομμυρίων λιρών “Δείτε περισσότερα από τη Βρετανία, πληρώνοντας λιγότερα”. Η καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2009 και αποτελεί τη μεγαλύτερη των τελευταίων ετών στην Ευρώπη με μία επένδυση ύψους 1,8 εκατ. λιρών σε 18 χώρες.

Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας κ. Gordon Brown δηλώνει: “Η Βρετανία αποτελεί ένα κυρίαρχο προορισμό, καλωσορίζοντας 32 εκατ. επισκέπτες από το εξωτερικό κάθε χρόνο για να απολαύσουν ένα απίστευτα πλούσιο συνδυασμό αιώνων ιστορίας και κληρονομιάς, υπαίθριων αποδράσεων και πόλεων που σφύζουν από ζωή. Οι Βρετανικοί προορισμοί έχουν εμπνεύσει μερικούς από τους ποιο μεγάλους συγγραφείς και ποιητές του κόσμου και έχουν αναδείξει κορυφαίους μουσικούς, πρωτοπόρους σχεδιαστές μόδας και βραβευμένους ηθοποιούς καθώς επίσης εικονικούς χαρακτήρες όπως ο Harry Potter και ο James Bond. Ελπίζω αυτή η καμπάνια να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εξερευνήσουν ακόμα περισσότερα από αυτή την υπέροχη χώρα και να γνωρίσουν τα πολλά ιδιαίτερα μέρη που έχει να προσφέρει η Βρετανία”.

Η easyJet, σε συνεργασία με το VisitBritain θα προσφέρει χαμηλού κόστους πτήσεις σε 14 χώρες, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδος. Ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, κ. Andy Harrison, λέει: “Είναι ολοφάνερο ότι δεν υπήρξε καλύτερη στιγμή για τους επισκέπτες από τη κεντρική Ευρώπη για να ταξιδέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεδομένων των φανταστικών ευκαιριών που μπορεί να προσφέρει η τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία Ευρώ-λίρας. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ο VisitBritain αναγνώρισε ότι το μοναδικό δίκτυο της easyJet, μας καθιστά ως την ιδανική επιλογή για τους επιβάτες που θέλουν να εκμεταλλευτούν τη τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία”.

Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι επισκέπτες επωφελούνται ήδη από πολύ καλές ισοτιμίες συναλλάγματος και ο διαδραστικός χάρτης στην ιστοσελίδα www.britainforless.com/gr απεικονίζει πόσο κοντά βρίσκονται μερικοί από τους κορυφαίους Βρετανικούς προορισμούς στα περιφερειακά αεροδρόμια και πόσο εύκολα μπορεί να εξερευνηθεί η χώρα, ακόμα και σε μία σύντομη απόδραση. Προκειμένου οι επισκέπτες να απολαμβάνουν ποιοτική διαμονή σε μοναδικές τιμές, ειδική συμφωνία με τα Jurys Inns και με το InterContinental Hotels Group. Η Europcar θα βοηθήσει επίσης το VisitBritain να εξαπλώσει τα οφέλη κατά μήκος όλης της Βρετανίας, παροτρύνοντας τους επισκέπτες να ανακαλύψουν κάθε γωνιά της χώρας.

Η καμπάνια στη Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη μέσω διαδικτύου. Η αφιερωμένη ιστοσελίδα www.britainforless.com/gr αναδεικνύει τους προορισμούς-κλειδιά και παρέχει συμβουλές σχετικά με αξιοθέατα και εμπειρίες που συνδυάζουν την σχέση ποιότητας-χρημάτων. Διαφημιστικό άρθρο θα παρουσιαστεί και σε έκδοση της εφημερίδας Metro και ενημερωτικά δελτία θα αποσταλούν σε εγγεγραμμένους επισκέπτες και δημοσιογράφους. Επίσης, από τις 21 Απριλίου 2009 και μέχρι το τέλος της καμπάνιας, θα τρέξει διαγωνισμός μέσω της ιστοσελίδας www.britainforless.com/gr ο οποίος θα έχει ως δώρο ένα πακέτο “Ανακαλύψτε τη Βρετανία για 2 άτομα”. Χάρη σε αυτή την καμπάνια, οι επισκέπτες μπορούν να εκμεταλλευθούν προσφορές σε μάρκες πολυτελείας στο καινούριο εμπορικό κέντρο του Λονδίνου Westfield καθώς και 20% έκπτωση στα μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ του φετινού καλοκαιριού, μέσω της Ένωσης Ανεξάρτητων Φεστιβάλ (AIF). H καμπάνια υποστηρίζεται και από το Βρετανικό Σιδηρόδρομο (Britrail) και την easyBus.

Ο περιφερειακός διευθυντής Ευρώπης του VisitBritain, κ. Laurence Bresh, δηλώνει: “Το παγκόσμιο οικονομικό κλίμα δείχνει ότι οι άνθρωποι προσέχουν το πορτοφόλι τους πριν αποφασίσουν πώς θα ξοδέψουν τα χρήματά τους. Ενώ η Βρετανία παραμένει μεταξύ των κυρίαρχων προορισμών του κόσμου, θέλουμε να φροντίσουμε ώστε οι επισκέπτες να είναι γνώστες των εκπληκτικών εμπειριών που μπορούν να απολαύσουν και των μοναδικών ισοτιμιών συναλλάγματος που μπορούν να λάβουν εάν ταξιδέψουν τώρα. Η καμπάνια `Δείτε περισσότερα από τη Βρετανία, πληρώνοντας λιγότερα` θα βοηθήσει, ώστε τα χρήματά τους να φτάσουν μακρύτερα με μοναδικές προσφορές για πτήσεις, διαμονή, μετακινήσεις καθώς και μέρη για να επισκεφθούν, να φάνε και να ψωνίσουν. Με τόσο καλές προσφορές, μπορούν να μείνουν παραπάνω και να απολαύσουν πολλά περισσότερα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024