Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοί5 εκατομμύρια τουρίστες από κρουαζιέρες με την άρση του cabotage

5 εκατομμύρια τουρίστες από κρουαζιέρες με την άρση του cabotage

Πολλαπλά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό πρόκειται να επιφέρει η ανάπτυξη της κρουαζιέρας σύμφωνα με τον πρόεδρο του HATTA κ. Γιάννη Ευαγγέλου καθώς με τους κατάλληλους χειρισμούς, την άρση των αντικινήτρων, άρση του cabotage και τη δημιουργία επενδύσεων, η κρουαζιέρα μπορεί να αποδώσει 5 εκατ. τουρίστες ετησίως στον ελληνικό τουρισμό και την οικονομία στα επόμενα χρόνια…

Πολλαπλά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό πρόκειται να επιφέρει η ανάπτυξη της κρουαζιέρας σύμφωνα με τον πρόεδρο του HATTA κ. Γιάννη Ευαγγέλου καθώς με τους κατάλληλους χειρισμούς, την άρση των αντικινήτρων, άρση του cabotage<...>και τη δημιουργία επενδύσεων, η κρουαζιέρα μπορεί να αποδώσει 5 εκατ. τουρίστες ετησίως στον ελληνικό τουρισμό και την οικονομία στα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, τα 10 σημαντικότερα συμπεράσματα στα οποία αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ κ. Γιάννης Ευαγγέλου είναι:

  • Η Ελλάδα, αν ακολουθήσει το παράδειγμα της Ισπανίας και της Ιταλίας που δεν επιβάλουν περιορισμούς, θα μπορέσει να εξασφαλίσει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς της κρουαζιέρας και να φτάσει σε λίγα χρόνια ακόμη και τα 5 εκατομμύρια τουρίστες.
  • Η κρουαζιέρα παγκοσμίως προσελκύει 11.000.000 πελάτες το χρόνο με 3,2 εκατομμύρια να προέρχονται από την γρήγορα αναπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή αγορά.
  • Οι δυνατότητες απασχόλησης θα αυξηθούν τόσο για Έλληνες ναυτικούς όσο και για μια σειρά επαγγελμάτων (ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τροφοδότες πλοίων, κ.λ.π.) όπως έγινε π.χ. και στη γειτονική Ιταλία.
  • Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας να εγκατασταθούν σε ελληνικά λιμάνια (άμεσα στον Πειραιά και το Ηράκλειο και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και άλλα εναλλακτικά όπως π.χ. Θεσσαλονίκη.
  • Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Μεσόγειο αναμένεται να είναι ραγδαία και στα επόμενα χρόνια θα αρχίσει να πλησιάζει και την Καραϊβική.
  • Οι προσεγγίσεις πλοίων θα αυξηθούν στο σύνολο της χώρας γιατί δεν θα υπάρχουν πια μεγάλες αποστάσεις από τα Home Ports. Έτσι τα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιων θα μπορούν να προγραμματίζουν πολύ περισσότερες προσεγγίσεις και σε περισσότερα ελληνικά λιμάνια.
  • Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Forum, οι τουρίστες στην Πάλμα αυξήθηκαν σε μια δεκαετία κατά 412% και στη Βαρκελώνη σε μερικά χρόνια. κατά 920%.
  • Οι περιοχές που βρίσκονται κοντά στα λιμάνια που μπορούν να λειτουργήσουν σαν κόμβοι θα ωφεληθούν σημαντικά όπως και ο τουρισμός γιατί οι επιβάτες κρουαζιέρας που διακινούνται σε έναν κόμβο πολλοί πελάτες αγοράζουν και προγράμματα ξενοδοχειακής παραμονής στην πόλη από τις εταιρείες κρουαζιέρας, παρατείνοντας τις διακοπές τους και χρησιμοποιώντας πολλαπλές τουριστικές υπηρεσίες.
  • Οι χώρες της Μεσογείου ιδίως με τα μικρά λιμάνια εφαρμόζουν προσεκτική πολιτική σε τοπικό επίπεδο αλλά και σε εθνικό και διαπραγματεύονται όλες τις προσεγγίσεις μεγάλων πλοίων ώστε να αποφεύγονται μεγάλες συγκεντρώσεις στις προσεγγίσεις και να μην δημιουργούνται περιβαλλοντολογικά ή κοινωνικά προβλήματα από τα μεγέθη και την πολυκοσμία.
  • Η κρουαζιέρα είναι μία αυτόνομη διεθνοποιημένη τουριστική βιομηχανία με πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης, πλούτου και απασχόλησης.

Στο πάνελ επίσης συμμετείχαν από τους φορείς που συνδιοργάνωσαν το Forum, ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γεράσιμος Φωκάς, ο πρόεδρος του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου Ελλάς – ICC κ. Νίκος Βερνίκος, και ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕΣΤ κ. Αντώνης Στελιάτος.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024