Ο ελληνικός βυθός φιλοξενεί μεγάλο αριθμό ναυαγίων από τον Α' και τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, συμπεριλαμβανομένου του Bρετανικού, 'αδελφού' πλοίου του Τιτανικού, ενός πλοίου που βυθίστηκε το 1916 κοντά στην Κέα.
Η Ελλάδα επιδιώκει να εκμεταλλευτεί κι άλλα αναξιοποίητα τουριστικά έσοδα, επιτρέποντας την τουριστική κατάδυση σε ναυάγια μετά το 19ο αιώνα στο προσεχές μέλλον, δήλωσε χθες ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης. Ο υπουργός ανέφερε ότι οι τουρίστες τα επόμενα χρόνια θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τα ναυάγια που μέχρι σήμερα ήταν εκτός ορίων.
Ο καταδυτικός τουρισμός σε ναυάγια δεν αποτελεί μέρος της εκτίμησης εσόδων για το 2020, τα οποία προέβλεπεται να αυξηθούν κατά 10% φέτος.
“Θα απελευθερώσουμε τη δημιουργία καταδυτικών πάρκων. Θα επιτρέψουμε την κατάδυση σε ναυάγια άνω των 50 ετών, στα οποία επί του παρόντος δεν επιτρέπεται η κατάδυση”, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Θεοχάρης. Νομοσχέδιο που θα εισαχθεί για ψηφοφορία “μέσα σε ένα μήνα” θα δώσει την ευκαιρία επίσκεψης σε ναυάγια “μετά το 1860” και μέχρι το 1970 για τους δύτες.
Δε δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά ο ελληνικός βυθός φιλοξενεί μεγάλο αριθμό ναυαγίων από τον Α’ και τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, συμπεριλαμβανομένου του Bρετανικού, “αδελφού” πλοίου του Τιτανικού, ενός πλοίου που βυθίστηκε το 1916 κοντά στην Κέα.
Στη φωτογραφία, το ναυάγιο του Βρετανικού.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.