Για προγράμματα προβολής και διαφήμισης ενισχύονται οικονομικά κατά 30% περισσότερο αυξημένα φέτος οι Νομαρχιακές Επιτροπές Τουρισμού, ύστερα από ανακοίνωση του υφυπουργού Τουρισμού κ. Αναστάσιου Λιάσκου…
Για προγράμματα προβολής και διαφήμισης ενισχύονται οικονομικά κατά 30% περισσότερο αυξημένα φέτος οι Νομαρχιακές<...> Επιτροπές Τουρισμού, ύστερα από ανακοίνωση του υφυπουργού Τουρισμού κ. Αναστάσιου Λιάσκου.
Στα πλαίσια της σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού με τη συμμετοχή των Νομαρχών και των προέδρων των Νομαρχιακών Επιτροπών Τουρισμού όλης της χώρας, ο κ. Λιάσκος ανακοίνωσε επίσης, ότι “το ποσό που δεσμεύθηκε και δίνεται φέτος από κονδύλια του Υπουργείου Τουρισμού, ανέρχεται σε 4,5 εκατ. ευρώ έναντι 3 εκατ. πέρυσι“.
“Η επόμενη περίοδος“, κατά τον κ. Λιάσκο, “είναι κρίσιμη και όλοι θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό ώστε να ανακτηθεί το συντομότερο δυνατόν το χαμένο έδαφος που υπήρξε από την ολιγωρία των προηγούμενων κυβερνήσεων στον τουρισμό και παράλληλα να κεφαλαιοποιηθούν για τον ελληνικό Τουρισμό τα οφέλη που θα υπάρξουν από τη τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στη χώρα μας”. Επίσης, ο υφυπουργός τόνισε την ανάγκη ενός ισχυρού υπουργείου ώστε να μπορούν να μελετούνται και οι θέσεις για τον τουρισμό της τοπικής αυτοδιοίκησης. “Το νέο υπουργείο οργανώνεται με το νέο νομοσχέδιο και τη χάραξη στρατηγικής με ορίζοντα 10ετίας”, είπε χαρακτηριστικά.
“Η μέχρι σήμερα ασύνδετη πολιτική στον τουρισμό θα ενοποιηθεί ώστε η Ελλάδα να παρουσιάζει μια νέα εικόνα. Θέλουμε να υπάρξει ένα νέο ξεκίνημα με βάση τη συνεργασία. Η μέχρι τώρα στρατηγική ήταν στατική, εγωκεντρική, άκαιρη, χωρίς στόχευση, και απευθυνόταν στους τουρίστες είτε όταν αυτοί είχαν ήδη έρθει στην χώρα είτε όταν αποχωρούσαν”, τόνισε ο υφυπουργός.
Επίσης, ο κ. Λιάσκος ανακοίνωσε τη δημιουργία γραφείων πληροφοριών και επισκεπτών σε κάθε νομό της χώρας ξεκινώντας από τους κατ` εξοχήν τουριστικούς νομούς. “Έτσι θα σταθούμε αρωγοί στην προσπάθεια των Νομαρχιών για ενημέρωση”, είπε.
Από την άλλη πλευρά, οι Νομαρχίες σύμφωνα με τον κ. Λιάσκο θα πρέπει να επισημάνουν στους Δημάρχους τις ευθύνες τους ώστε να μην απαξιώσουν τον τουρισμό μέσω της αδιαφορίας τους.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στο συντονισμό των ενεργειών, προκειμένου να συνδεθεί η διαφημιστική προβολή των Νομαρχιακών Επιτροπών με τη διαφημιστική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού. Όμως διάχυτη ήταν η αγωνία για την συμμετοχή του ΕΟΤ στα προγράμματα Τουριστικής Προβολής των Νομαρχιών για το 2004, και για την σύγκριση μεταξύ των Νομών. Στις τοποθετήσεις τους, η πλειοψηφία των Νομαρχών, στάθηκε στα κριτήρια της κατανομής των κονδυλίων και όχι στην σωστή αξιοποίηση των χρημάτων.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.