Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓεωργακόπουλος: Το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας κινδυνεύει

Γεωργακόπουλος: Το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας κινδυνεύει

Μέχρι τώρα η τουριστική ανάπτυξη είχε γίνει τυχαία και αυθαίρετα. Δεν εφαρμόσθηκε τουριστική πολιτική. Τα λάθη είναι και από τη πολιτεία και από τους τουριστικούς επιχειρηματίες…

“Μέχρι τώρα η τουριστική ανάπτυξη είχε γίνει τυχαία και αυθαίρετα. Δεν εφαρμόσθηκε τουριστική πολιτική. Τα λάθη είναι και από τη πολιτεία και από τους τουριστικούς επιχειρηματίες. Το τουριστικό μας προϊόν κινδυνεύει γιατί στην γειτονιά μας αναπτύσσονται θαυμάσιες υποδομές και εξυπηρέτηση, και εμείς νομίζουμε ότι μπορούμε να πουλάμε το αρχαίο κάλος και την φύση που έχουμε κακοποιήσει. Πρέπει να βαδίσουμε με συγκεκριμένες μελέτες για να μην σπαταλήσουμε τον πλούτο ως κακοί κληρονόμοι πλούσιων προγόνων που κλαίνε στα ερείπια”, δήλωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Δημήτρης Γεωργακόπουλος, στη διάρκεια ομιλίας του σε ημερίδα στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της 18ης Philoxenia.

Σχετικά με την α’ φάση των μελετών περιφερειακής τουριστικής ανάπτυξης του ΕΟΤ που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα, ο υφυπουργός τόνισε ότι θα “φωτογραφίσουν” την κατεύθυνση στην οποία προσανατολίζεται η τουριστική αγορά και θα προσδιορίσουν τη στρατηγική, τις προτεραιότητες και τους βασικούς άξονες. Παράλληλα, θα δείξουν τον δρόμο για ενδεχόμενη σύναψη διαπεριφερειακών και διασυνοριακών συμφωνιών. Απώτερος στόχος όλων αυτών των κινήσεων είναι η Ελλάδα να μπορέσει να ανταποκριθεί επιτυχώς στις νέες συνθήκες.

Και οι νέες συνθήκες είναι πολλές. Για παράδειγμα, με βάση τα πρόσφατα δεδομένα, η ασφάλεια εξελίσσεται σε “νούμερο ένα” προτεραιότητα για πολλούς τουρίστες. “Οι παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες πρέπει πλέον να εξασφαλίζουν την ασφάλεια των επισκεπτών, η οποία ανέκαθεν ήταν βασικό θέμα, αλλά μετά τις 11 Σεπτεμβρίου του 2001 έγινε κυρίαρχο”, κατέληξε ο κ. Γεωργακόπουλος.

Στην ανάγκη ανάπτυξης συνεργιών με τον ιδιωτικό τομέα, για την εντατική τουριστική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας τουρισμού, Δ. Γεωργαράκης. Παράλληλα, διευκρίνισε ότι στόχος των αρμόδιων αρχών είναι να ξεκινήσει επί τόπου δημόσια διαβούλευση για τις προαναφερθείσες μελέτες τουριστικής ανάπτυξης, σε κάθε γεωγραφική περιφέρεια της Ελλάδας. “Οι μελέτες αυτές πρέπει να αποτελέσουν ουσιαστικά εργαλεία αποκέντρωσης της τουριστικής πολιτικής”, επεσήμανε.

Εξάλλου, τόνισε ότι η ποιοτική ανάπτυξη της ζήτησης είναι ένα από τα κυρίαρχα ζητούμενα για τον τομέα του τουρισμού σήμερα. “Επιπλέον, πρέπει να εξετάσουμε και τα δίκτυα διανομής-μεταφοράς του τουριστικού προϊόντος, δεδομένου ότι το 40% του κόστους των τουριστικών πακέτων αφορά ακριβώς σε αυτά τα δίκτυα”, πρόσθεσε, και τόνισε ότι “το 82% του εισερχόμενου τουρισμού ταξιδεύει στην Ελλάδα αεροπορικώς”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024