Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΗ διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό απάντηση στην κρίση

Η διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό απάντηση στην κρίση

Έτοιμος να “απαντήσει” στη διεθνή κρίση που έπληξε τον τουρισμό, είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του οργανισμού κ. Κ. Κατσιγιάννης, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου για […]

Έτοιμος να "απαντήσει" στη διεθνή κρίση που έπληξε τον τουρισμό, είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού<...>. Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του οργανισμού κ. Κ. Κατσιγιάννης, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου για την έναρξη της διεθνούς έκθεσης Philoxenia<.>, ο ΕΟΤ θα ξεκινήσει καμπάνια 7 δισ. δρχ.

Ο κ. Κατσιγιάννης ανέφερε ότι η καμπάνια θα είναι η "απάντηση" του ΕΟΤ στη ρευστή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στις ΗΠΑ. Όπως είπε, η χώρας μας δεν έχει θιγεί ιδιαίτερα, παρά το γεγονός ότι οι αφίξεις από τις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 70%, επειδή η συγκεκριμένη κατηγορία τουριστών αποτελούν μικρό μέρος της συνολικής ελληνικής αγοράς.

Για την Philoxenia που ανοίξει τις πύλες της στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης την 1η Νοεμβρίου, μίλησε ο πρόεδρος της HELEXPO κ. Β. Κουρτέσης, ο οποίος τόνισε ότι η προβολή παγκοσμίως της χώρας μας ως ασφαλούς προορισμού, αποτελεί την αναγκαία απάντηση που πρέπει να δώσουν η Πολιτεία και οι φορείς του τουρισμού στην αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς, μετά το χτύπημα στις ΗΠΑ.

Στο παραπάνω πλαίσιο κινείται πλέον η τουριστική πολιτική της χώρας όπως άλλωστε είχε αναφέρει και ο τέως (από προχθές) υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Χριστοδουλάκης, μιλώντας την περασμένη Παρασκευή στο 2ο Συνέδριο Τουρισμού του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Η έντονη προβολή της Αθήνας ως προορισμός των Χριστουγέννων, αλλά και η αύξηση των παροχών για τον κοινωνικό τουρισμό είναι οι βραχυπρόθεσμες ενέργειες που θα κάνει το ΥΠ.ΑΝ. και ο ΕΟΤ για την τόνωση του τουρισμού στην Αθήνα και την Ελλάδα γενικότερα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024