Σημαντικά αυξημένα παρουσιάστηκαν, την χρονιά που πέρασε, τα παράπονα επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες, συγκριτικά με τον αριθμό παραπόνων που είχε δεχθεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2006. Συγκεκριμένα, από […]
Σημαντικά αυξημένα παρουσιάστηκαν, την χρονιά που πέρασε, τα παράπονα επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες, συγκριτικά με τον αριθμό παραπόνων που είχε δεχθεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2006. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο<…>έως και τον Δεκέμβριο του 2007 η αρμόδια Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας δέχθηκε 546 καταγγελίες, πενταπλάσιες σε σχέση με το 2006, οι οποίες αφορούσαν αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking), αλλά και απώλεια ή φθορά αποσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2006, η ΥΠΑ δέχτηκε μόλις 110 παρόμοιες καταγγελίες.
Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414 περιπτώσεις, ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε όσες δε εταιρίες δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του κοινοτικού κανονισμού 261/2004, οι αεροπορικές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να καταβάλλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λπ) σε περιπτώσεις που ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.