Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΠενταπλάσια τα παράπονα επιβατών από αεροπορικές εταιρείες το 2007

Πενταπλάσια τα παράπονα επιβατών από αεροπορικές εταιρείες το 2007

Σημαντικά αυξημένα παρουσιάστηκαν, την χρονιά που πέρασε, τα παράπονα επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες, συγκριτικά με τον αριθμό παραπόνων που είχε δεχθεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2006. Συγκεκριμένα, από […]

Σημαντικά αυξημένα παρουσιάστηκαν, την χρονιά που πέρασε, τα παράπονα επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες, συγκριτικά με τον αριθμό παραπόνων που είχε δεχθεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2006. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο<…>έως και τον Δεκέμβριο του 2007 η αρμόδια Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας δέχθηκε 546 καταγγελίες, πενταπλάσιες σε σχέση με το 2006, οι οποίες αφορούσαν αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking), αλλά και απώλεια ή φθορά αποσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2006, η ΥΠΑ δέχτηκε μόλις 110 παρόμοιες καταγγελίες.

Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414 περιπτώσεις, ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε όσες δε εταιρίες δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του κοινοτικού κανονισμού 261/2004, οι αεροπορικές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να καταβάλλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λπ) σε περιπτώσεις που ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024