Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτο στόχαστρο της Ε.Ε. οι παραπλανητικές προσφορές ταξιδίων στο Διαδίκτυο
Μανώλης Μαυρομμάτης

Στο στόχαστρο της Ε.Ε. οι παραπλανητικές προσφορές ταξιδίων στο Διαδίκτυο

Πότε προτίθεται να δημοσιοποιήσει τα αναλυτικά στοιχεία της έρευνας, ποιές αεροπορικές εταιρίες παραβαίνουν τους κοινοτικούς κανόνες προστασίας του καταναλωτή, αλλά και τι μέτρα προτίθεται να πάρει η Επιτροπή, ζήτησε να […]

Πότε προτίθεται να δημοσιοποιήσει τα αναλυτικά στοιχεία της έρευνας, ποιές αεροπορικές εταιρίες παραβαίνουν τους κοινοτικούς κανόνες προστασίας του καταναλωτή, αλλά και τι μέτρα προτίθεται να πάρει η Επιτροπή, ζήτησε να πληροφορηθεί<...>ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., κ. Μανώλης Μαυρομμάτης, σε ερώτησή του προς την Κομισιόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια Επίτροπος για θέματα προστασίας των καταναλωτών, κα Μιλένα Κούνεβα, θα ανακοινώσει μέχρι το τέλος του χρόνου τα τελικά συμπεράσματα, καθώς και τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα σε 15 από τα 27 κράτη μέλη της Ε.Ε. Από τα συμπεράσματα των ερευνών, σε 433 περιπτώσεων αεροπορικών εταιριών και τουριστικών γραφείων, τουλάχιστον 217 βρέθηκαν να έχουν δημοσιοποιήσει στο Διαδίκτυο παραπλανητικά στοιχεία σχετικά με τιμές των εισιτηρίων, κυρίως στο πλαίσιο διαφημίσεων των προσφορών τους.

Η συχνότερη μέθοδος παραπλάνησης των πελατών από τις εταιρίες είναι η αναφορά μια δελεαστικής τιμής εισιτηρίου, στην οποία δεν περιλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίου ή οι άλλες πιθανές χρεώσεις (έξοδα φακέλου κτλ).

Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρίες και τα ταξιδιωτικά γραφεία τις περισσότερες φορές δε διευκρινίζουν ότι οι προσφορές τους ισχύουν για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων, ούτε τη χρονική διάρκεια των μειωμένων τιμών που διαθέτουν ούτε και το ακριβές δρομολόγιο, εάν δηλαδή αποτελείται από πτήσεις με ανταπόκριση.

Ο Έλληνας ευρωβουλευτής δήλωσε σχετικά με το θέμα αυτό ότι “η εν λόγω έρευνα αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι υπήρχαν και περιπτώσεις όπου οι θέσεις που προσφέρθηκαν σε χαμηλές τιμές ήταν στην πραγματικότητα ανύπαρκτες. Η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλει να παρέχει τη μέγιστη προστασία στους ευρωπαίους ταξιδιώτες. Οι μέχρι τώρα κανονισμοί που υποχρεώνουν τις αεροπορικές εταιρίες να επιβάλλουν αποζημιώσεις σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων αποτελούν ένα σημαντικό βήμα για την προστασία των καταναλωτών. Ας περιμένουμε, λοιπόν, τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας για να δούμε τις μετέπειτα ενέργειες της Κομισιόν και αν στους προσεχείς στόχους της είναι η σύνταξη νομοθετικής πρότασης που θα προστατεύει τους καταναλωτές από την απάτη και θα τους εξασφαλίζει αποζημίωση”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024