Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣτοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
Τουριστική πολιτική

Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού αποφάσισε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς.

Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής ξεκινά το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, προκειμένου να “κεφαλαιοποιηθεί” το θετικό πρόσημο του ελληνικού τουρισμού, στο πρώτο εξάμηνο του 2013.

Παράλληλα αποφασίστηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις  και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς.

Συγκεκριμένα σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως τα Tripadvisor, Yahoo, Expedia και lastminute.com.

Επίσης σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών  δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων που τόσο σημαντική είναι για το δίκτυο διάθεσης τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.

Ήδη τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού επεξεργάζονται προτάσεις και ιδέες, τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επομένων εβδομάδων.

Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων προϋποθέτει τη συνέργεια όλων, κυρίως των τοπικών κοινωνιών, αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Επίσης απαιτείται η σωστή προετοιμασία τους, ο σχεδιασμός και η παραγωγή νέων καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, σε σχέση με το διεθνή ανταγωνισμό.  
 
Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις  για το έτος 2014, είναι η Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα, σχεδιάζεται η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού στη Βραζιλία.

Τέλος,έχει καταρτιστεί και αναμένεται να εγκριθεί εντός των προσεχών ημερών, το πρόγραμμα διεθνών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ για το πρώτο 4μηνο του 2014.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024