Τελευταία νέα
HomeΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤο Μάιο ξεκινά η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Το Μάιο ξεκινά η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ, – που ανεστάλη εξαιτίας της κατάστασης στο Ιράκ, θα ξεκινήσει το Μάιο ανεξάρτητα από την έκβαση του πολέμου…

Η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ, – που ανεστάλη εξαιτίας της κατάστασης στο Ιράκ, θα ξεκινήσει το<...> Μάιο ανεξάρτητα από την έκβαση του πολέμου, ενώ από τις 15 Απριλίου θα προβάλλονται διαφημιστικά spot στο Travel Channel της Μεγάλης Βρετανίας δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γιάννης Πατέλλης μιλώντας στην εκπομπή Business and Travel.

Αναφορικά με την προαναφερθείσα άμεση διαφήμιση, ο κ. Πατέλλης συμπλήρωσε ότι αυτή θα κινείται στο ίδιο περίπου μοτίβο με πέρυσι – όπου έγινε χρήση του ευρέως γνωστού ελληνικού λεξιλογίου, ενώ, κάνοντας λόγο για την έμμεση προβολή, σημείωσε την πρόσκληση που έχει ήδη απευθύνει ο ΕΟΤ σε 150 ξένους δημοσιογράφους για Απρίλιο και Μάιο.

Επίσης, ο κ. Πατέλλης παρατήρησε, ότι εξίσου σημαντικές είναι και οι παράλληλες ενέργειες που επιχειρεί η πολιτεία για τον ίδιο σκοπό, όπως:

  • την ενίσχυση των δημοσίων σχέσεων, με συμμετοχή – για παράδειγμα – του ΕΟΤ σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις,
  • την καλύτερη δυνατή συνεργασία με τα ελληνικά τουριστικά γραφεία στο εξωτερικό και
  • τις ενέργειες lobbing.

Όπως τονίστηκε, ήδη, προωθείται από τον υπουργό Ανάπτυξης Aκη Τσοχατζόπουλο το φλέγον ζήτημα του παγώματος των τελών των αεροσκαφών για τα αεροδρόμια της χώρας, όπως και η προ ολίγων ημερών ανακοινωθείσα – από το υπουργείο Οικονομικών – μικρή οικονομική ενίσχυση ύψους 7 εκατ. ευρώ για προβολή.

Αναφερόμενος εν συνεχεία στις κρατήσεις ξένων τουριστών, ο πρόεδρος του ΕΟΤ επισήμανε το κέρδος της Ελλάδας από παράπλευρες απώλειες, καθώς χιλιάδες τουριστών από Αυστρία και Γερμανία προβαίνουν σε ακυρώσεις για Ερυθρά Θάλασσα και Αντάλια – Αίγυπτο και Τουρκία, αντίστοιχα – αντί των οποίων προτιμούν την Ελλάδα. Αυξημένες, επίσης, υπογράμμισε ο κ. Πατέλλης, είναι και οι κρατήσεις από Λουξεμβούργο, Βέλγιο και Γαλλία σε αντίθεση με τη Γερμανία και τη Βρετανία, όπου σημειώνεται σχετική πτώση.

Όσον αφορά στις ενέργειες της ελληνικής πολιτείας συγκριτικά με την κυπριακή ως προς την τρέχουσα κρίση, ο κ. Πατέλλης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι η Μεγαλόνησος αντιμετωπίζει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα σε σχέση με την Ελλάδα, εξαιτίας της απαγορευτικής οδηγίας που εξέδωσαν οι tour operators για το μη ασφαλές του συγκεκριμένου προορισμού.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δικαιολόγησε ο πρόεδρος του ΕΟΤ τόσο τη λήψη αυστηρότερων μέτρων – από πλευράς της κυπριακής κυβέρνησης – όσο και την παροχή περισσότερων κονδυλίων για διαφημιστικούς σκοπούς. Τη διεύρυνση και κατ’ επέκταση την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση στις 16 Απριλίου, θα ακολουθήσει, σύμφωνα με τον κ. Πατέλλη, το άνοιγμα του γραφείου του ΕΟΤ στο νησί.

Ο κ. Πατέλλης ανακοίνωσε, επίσης, ότι άρχισε η υλοποίηση του μέτρου 5-3-1 του επιχειρησιακού προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα» και επισήμανε ότι το προαναφερόμενο μέτρο αφορά στην προβολή του θεματικού τουρισμού – συνεδριακού, αθλητικού, αγροτικού κ.τλ., ενώ απηύθυνε έκκληση προς όλους του αρμόδιους ιδιωτικούς φορείς για συνέργιες με τον ΕΟΤ στο πλαίσιο του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

07/10/2024
04/10/2024
03/10/2024
02/10/2024
01/10/2024
30/09/2024