Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΒαθιές τομές και τολμηρές αποφάσεις ζητάει ο Τουρισμός από την Κυβέρνηση

Βαθιές τομές και τολμηρές αποφάσεις ζητάει ο Τουρισμός από την Κυβέρνηση

Βαθιές τομές και τολμηρές αποφάσεις ζήτησε από τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και τη Κυβέρνηση, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Σταύρος Ανδρεάδης κατά τη διάρκεια της Ανοικτής Συνεδρίασης της 12ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών του ΣΕΤΕ…

Βαθιές τομές και τολμηρές αποφάσεις ζήτησε από τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και τη Κυβέρνηση, ο πρόεδρος του<...> ΣΕΤΕ κ. Σταύρος Ανδρεάδης κατά τη διάρκεια της Ανοικτής Συνεδρίασης της 12ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών του ΣΕΤΕ, παρουσία του πρωθυπουργού, του υπουργού Τουρισμού κ. Δημήτρη Αβραμόπουλου, του υφυπουργού Τουρισμού κ. Αναστάσιου Λιάσκου, του προέδρου του ΕΟΤ κ. Χάρη Κοκκώση και άλλων μελών της Κυβέρνησης.

Πρώτη τομή στο επίπεδο της Δημόσιας Διοίκησης και απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλκυση επενδύσεων: ένα Υπουργείο Τουρισμού με διευρυμένες αρμοδιότητες, όπου ο τουριστικός επιχειρηματίας θα εξυπηρετείται στο μέγιστο δυνατό βαθμό, αποφεύγοντας καθυστερήσεις και ταλαιπωρία σε υπηρεσίες άλλων Υπουργείων που εμπλέκονται στον Τουρισμό. Ο ΣΕΤΕ προτείνει την οργανική ένταξη στο Υπουργείο Τουρισμού διευθύνσεων και τμημάτων άλλων Υπουργείων που ασχολούνται με θέματα τουρισμού.

Τομή δεύτερη στο επίπεδο της τουριστικής προσφοράς: “Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών υποδομών, εκμετάλλευση της ολυμπιακής προίκας και της περιουσίας της εταιρείας των τουριστικών ακινήτων, κίνητρα για απόσυρση παλαιών μονάδων που δεν μπορούν να αναβαθμισθούν, ποιοτική κατηγοριοποίηση όλων των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εφαρμογή των νέων τεχνολογιών.”

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ ζήτησε από την Κυβέρνηση να αποφασίσει για τις χρήσεις γης και να χωροθετήσει τις οικονομικές δραστηριότητες, ώστε να τεθούν οι βάσεις για αειφόρο και περιβαλλοντικά φιλική ανάπτυξη. “Ζώνη προτεραιότητας τουριστικής ανάπτυξης δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και ζώνη προτεραιότητας βιομηχανικής ανάπτυξης” είπε χαρακτηριστικά.

Τρίτη τομή, στην πολιτική μας για την διεθνή τουριστική ζήτηση. Κύριος πυλώνας για την ενίσχυση της ζήτησης πρέπει να είναι η επικοινωνιακή στρατηγική και η επένδυση στη διαφήμιση και προβολή, με έμφαση στις προωθητικές ενέργειες και στη χρήση των νέων τεχνολογιών. Ο κ. Ανδρεάδης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι, “για την προβολή του ελληνικού τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο η χώρα μας πρόβλεψε να διαθέσει για το 2004, 7,3 εκατ. ευρώ ενώ την ίδια χρονιά η Ισπανία διαθέτει 176 εκατ. ευρώ και η Τουρκία 117. Αν η χρηματοδότηση είναι πρόβλημα, να σημειωθεί ότι η Εταιρεία Τουριστικών Ακινήτων παρουσίασε το 2003 κέρδη περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ, που προέρχονται στο σύνολό τους από τον τουρισμό και πρέπει να επανεπενδυθούν στον τουρισμό. Συμπέρασμα, χρήματα υπάρχουν και περιμένουν την πολιτική βούληση.”

Αφού τόνισε την σημασία του τουρισμού για την περιφερειακή ανάπτυξη, την δημιουργία απασχόλησης και την συμμετοχή του στο ΑΕΠ, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ανάγκη χάραξης πολιτικής αερομεταφορών, και την ανάγκη επιστημονικής υποστήριξης της τουριστικής οικονομίας.

Τέλος, αφού επεσήμανε ότι το τουριστικό μας προϊόν δεν το παράγουν οι 100 μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά χιλιάδες μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ανάγκη από συνεχή ποιοτική βελτίωση, πρότεινε να αναδείξουμε τον ανθρώπινο παράγοντα, αναβαθμίζοντας την τουριστική εκπαίδευση δημιουργώντας πρότυπα πανεπιστημιακά τμήματα τουριστικής οικονομίας.

Καραμανλής: Ιστορική ευκαιρία για να επενδύσουμε στον Τουρισμό

Από τη μεριά του ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι είμαστε όλοι μπροστά σε μια ιστορική ευκαιρία και μοναδική πρόσκληση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και έχουμε μία μοναδική ευκαιρία να επενδύσουμε σε βάθος χρόνου.

Ο στόχος μας για την επόμενη ημέρα είναι ξεκάθαρος, να επενδύσουμε στην υπεραξία των Αγώνων, να είμαστε όταν θα σβήσουν τα φώτα της διοργάνωσης όλοι οι Έλληνες νικητές και ανάμεσα στους μεγάλους νικητές να ξεχωρίσει η τουριστική βιομηχανία μας, είπε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ωστόσο ότι δεν αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο η προολυμπιακή περίοδος.

Ο κ. Καραμανλής ανέπτυξε της στρατηγική της Κυβέρνησης για τη δημιουργία μιας νέας τουριστικής ταυτότητας, που να κατοχυρώνει τη μοναδικότητα των ελληνικών προορισμών και να εξασφαλίζει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα του τουριστικού προϊόντος μας.

Βασικοί στόχοι της κυβέρνησης τόνισε ο κ. ΚΑραμανλής είναι η διαμόρφωση γόνιμου αναπτυξιακού περιβάλλοντος, η ενίσχυση των υποδομών, η εκπαίδευση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού, η στρατηγική επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024