Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΑβέβαιο το μέλλον για τους πιλότους της πολιτικής και στρατιωτικής αεροπορίας

Αβέβαιο το μέλλον για τους πιλότους της πολιτικής και στρατιωτικής αεροπορίας

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Flight και ανακοινώσεις του καθηγητή David Allerton, επικεφαλής του τμήματος εξομοίωσης στο Πανεπιστήμιο Cranfield University’s College of Aeronautics της Μεγάλης Βρετανίας, τα παιδιά που θα […]

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Flight και ανακοινώσεις του καθηγητή David Allerton, επικεφαλής του τμήματος εξομοίωσης στο Πανεπιστήμιο<...> Cranfield University's College of Aeronautics της Μεγάλης Βρετανίας, τα παιδιά που θα θέλουν στο μέλλον να ακολουθήσουν το επάγγελμα του πιλότου θα είναι άτυχα, μιας και το πρώτο πολιτικό-στρατιωτικό αεροσκάφος που θα κυκλοφορήσει το 2025, δεν θα έχει κανέναν πιλότο. Το μόνο πλήρωμα που θα διαθέτει θα είναι για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Βέβαια, ο καθηγητής παραδέχεται ότι ίσως το αεροσκάφος να μην είναι εντελώς έτοιμο μέχρι τότε, όμως πιστεύει πως σίγουρα με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, ο ανθρώπινος πιλότος θα είναι ξεπερασμένος. 'Η τεχνολογία' προσθέτει ο καθηγητής, 'δεν απέχει και πολύ από αυτήν την εξέλιξη. Από τη στιγμή που κάποιος ανταγωνιστής αποκτήσει αυτόν τον τεχνητό πιλότο, κανείς δεν θα αποπειραθεί να τον αντικαταστήσει μ' έναν ανθρώπινο'.

Τα εικονικά συστήματα σύντομα θα έχουν οξύτερη όραση από τον ανθρώπινο πιλότο, και θα είναι περισσότερο ικανά να ξεχωρίζουν έναν αληθινό από έναν ψεύτικο στόχο.

Στην εμπορική και στρατιωτική αερομεταφορά οι τελευταίοι λόγοι που θα κάνουν τις εταιρίες να κρατήσουν τους πιλότους θα είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια που θα αισθάνονται οι επιβάτες. Ο καθηγητής, όμως, επιμένει ότι σε 25-30 χρόνια κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει και επισημαίνει ότι στις αιτίες των ατυχημάτων υπάρχει ένα 70%-80% ανθρώπινου λάθους.

Ο κ. Αllerton προβλέπει ότι το θέμα των αεροπλάνων χωρίς πιλότους για τα επιβατικά αεροσκάφη εξαρτάται κυρίως από την μαζική πρόοδο των τηλεπικοινωνιών, της ναυσιπλοΐας αλλά και ενός συστήματος επίβλεψης του αεροπορικού management (CNS/ATM), του οποίου όμως η παγκόσμια εφαρμογή δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024