Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςPhiloxenia 2000: Τι είπαν οι εκθέτες

Philoxenia 2000: Τι είπαν οι εκθέτες

Το TravelDailyNews κατέγραψε τις απόψεις των εκθετών της φετινής Philoxenia επιλέγοντας ορισμένες από τις πιο σημαντικές εταιρίες σε διάφορους κλάδους του τουρισμού. Ξενοδοχεία Μαρία Χατζηπαράσχη, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Mediterranean […]

Το TravelDailyNews κατέγραψε τις απόψεις των εκθετών της φετινής Philoxenia επιλέγοντας ορισμένες από τις πιο σημαντικές εταιρίες σε διάφορους κλάδους του τουρισμού<...>.

Ξενοδοχεία

  • Μαρία Χατζηπαράσχη, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Mediterranean Palace. Είναι μια έκθεση που θα μπορούσε να είχε μια δυναμική και να αποτελέσει σημείο συνάντησης ανταλλαγής απόψεων σε θέματα τουρισμού. Η φετινή Philoxenia δεν έχει ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Πρέπει να αλλάξει η φιλοσοφία της διοργάνωσης, η οποία πρέπει να παρακολουθήσει τις νέες εξελίξεις στο τουριστικό περιβάλλον. Η Philoxenia πρέπει να παρακολουθήσει τις νέες δυναμικές της αγοράς για να βελτιωθεί και η παρουσία της.
  • Γιώργος Σταύρου, Accor. Αρκετά υποτονική σε σχέση με τις εκθέσεις εξωτερικού. Ωστόσο, είναι από τις λίγες σοβαρές που γίνονται στη χώρα μας. Στο χέρι μας είναι να γίνει πιο δυναμική. Η τοπικοί όμως tour operators δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον.
  • Κωνσταντίνα Τσατσαρού, Grecotel. Είναι λίγο υποτονική η έκθεση και φθείνει χρόνο με το χρόνο. Χρειάζεται περισσότερη διαφήμιση και προβολή από τον ΕΟΤ. Τα περίπτερα μειώνονται ενώ οι εκθέτες δεν ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν.

Ναυτιλιακές

  • Διονύσης Θεοδωράτος, Strintzis. Σε σχέση με την περσινή οργάνωση είναι καλύτερη. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για επιχειρηματίες του κλάδου. Όμως χρειάζονται βελτιωτικές κινήσεις σε σχέση με την προώθηση και την διαφήμιση της έκθεσης.
  • Σεφτελής Ανδρέας, ΝΕΛ. Κάθε πέρσι και καλύτερα. Η έκθεση φθίνει χρόνο με το χρόνο. Οι οργανωτές πρέπει να δημιουργήσουν εκδηλώσεις δύο τύπων. Για το κοινό για τέρψη και διασκέδαση και να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιβάλλον για διεθνείς σχέσεις και επιχειρησιακές συναντήσεις.
  • Γιώργος Παλιούρας, ROC. Το στίγμα της έκθεσης δεν είναι διεθνές. Είναι ένα εσωτερικό ετήσιο ραντεβού των Ελλήνων επιχειρηματιών.

Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων

  • Μανώλης Καραμαλής, διευθυντής πωλήσεων και Marketing, Hertz. Δεν έχει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα. Είναι απρόσωπη χωρίς βάθος και δεν διευρύνεται. Δεν έχει ξεκαθαρίσει αν ο στόχος της είναι τουριστικός ή επιχειρηματικός.
  • Σωτήρης Κυρόπουλος, Area Manager, SIXT. Ο όγκος των επισκεπτών ικανοποιητικός μέχρι στιγμής. Οι επισκέπτες είχαν ενδιαφέροντα για το αντικείμενο των εταιριών rent a car.
  • Ηλίας Μπακής, εμπορικός διευθυντής, Europcar. Χρόνο με το χρόνο η έκθεση φθίνει και μειώνονται τα περίπτερα. Πρέπει να παρθούν μέτρα αν φταίει η προβολή ή οι ημερομηνίες της έκθεσης.
  • Μαυρονικόλας, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων, Budget. Η συμμετοχή είναι χαμηλή. Πολύ λίγο το ενδιαφέρον από τον κόσμο. Παλιά μεγάλες εταιρίες-εκθέτες έκαναν ‘happenings’ τα οποία σταμάτησαν. Υπάρχει αρκετή υποβάθμιση.

Αεροπορικές

  • Θανάσης Δημόκας, διευθυντής πωλήσεων Θεσσαλονίκης, ΟΑ. Φέτος έχουμε και ξένες αεροπορικές εταιρίες που συμμετέχουν. Υπάρχει μία σημαντική παρουσία όπου οι εταιρίες ενημερώνουν για τις μελλοντικές επενδύσεις τους υλικοτεχνική υποδομή και σε ανθρώπινο δυναμικό.
  • Γιώργος Παπαλέξης, υπεύθυνος πωλήσεων, Axon Airlines. Η έκθεση έχει κίνηση, όμως δεν υπάρχει κατάλληλος ευρωπαϊκός προσανατολισμός. Είναι ένα τυπικό meeting point.
  • Αθανασία Κουντουρά, υπεύθυνη πωλήσεων, Galaxy Airlines. Ο θεσμός τείνει να υποβαθμιστεί. Το ενδιαφέρον των επισκεπτών υπάρχει δεν υπάρχει όμως η δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των εκθετών.
  • Άρης Βαρταλάς, αντιπρόσωπος πωλήσεων, Cronus Airlines. Υποτονική από πλευράς κόσμου. Καλύτερα οργανωμένη σε σχέση με την περσινή.
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024