Δραστικά μέτρα και ριζική αναθεώρηση των σχεδίων τους, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των Financial Times, προγραμματίζουν οι διοικήσεις των τριών γαλλικών εταιριών ΑΟΜ, Air Liberte και Air Littoral, οι οποίες […]
Δραστικά μέτρα και ριζική αναθεώρηση των σχεδίων τους, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των Financial Times, προγραμματίζουν οι<...> διοικήσεις των τριών γαλλικών εταιριών
Σε περίπτωση εξαφάνισης των τριών εταιριών, στο εσωτερικό της Γαλλίας η Air France καθίσταται κυρίαρχη, με μόνο ανταγωνιστή τα τρένα.
Ο Marc Rochet, γενικός διευθυντής των τριών εταιριών, ο οποίος παρουσιάζει στις αρμόδιες επιτροπές τα νέα σχέδια, επιδιώκει παράλληλα την δικαστική προστασία από τους πιστωτές μέχρι την πλήρη ανασυγκρότηση τους.
Το 2000 οι απώλειες για την SAirGroup ανήλθαν στα 2,9 δισ. γαλλικά φράγκα, ενώ αντίστοιχα για τις τρεις γαλλικές εταιρίες ήταν 3 δισ. (412 εκ. δολάρια).
Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανιστεί αγοραστές για τις τρεις εταιρίες. Και η British Airways που είχε ένα φλερτ με τη γαλλική αγορά το 1990, πούλησε με ευχαρίστηση στους Ελβετούς στην Air Liberte πριν από δύο χρόνια.
Η γαλλική κυβέρνηση που δεν θέλει να αντιμετωπίσει ακόμη πιο οξύ πρόβλημα, μετά τις απολύσεις σε Danone Marks & Spencer, προσπαθεί να παρακινήσει την Air France να αγοράσει τη μικρή Air Littoral, η οποία όμως δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον.