Ο Βρετανός tour operator First Choice επενδύει 130 εκατ. γερμανικά μάρκα για την ανάπτυξη της σειράς των προϊόντων της θυγατρικής του γερμανικής εταιρίας Nazar Holiday. Ο Γερμανός tour operator που […]
Ο Βρετανός tour operator
Ο Nazar θα προσφέρει ξενοδοχεία σε τέσσερις κατηγορίες για Τουρκία, Τυνησία, Αίγυπτο και Ελλάδα με 15.900 κρεβάτια υπό την διεύθυνσή του μέχρι το 2003. Στο πρόγραμμά του προσθέτει επίσης και δύο νέα κρουαζιερόπλοια για τον Νείλο. Στο πρόγραμμα για all inclusive στην Ανατολική Μεσόγειο θα συμπεριλάβει ένα θέρετρο 1.000 κρεβατιών στην Τυνησία από φέτος το καλοκαίρι με στόχο να φτάσει τα 7.300 κρεβάτια μέχρι το 2003. Στην κατηγορία των οικονομικών διακοπών θα χρησιμοποιήσει τα 3 και 4 αστέρων all inclusive θέρετρα Sun & Fun.
Ο Nazar με 328.000 επιβάτες και κύκλο εργασιών 280 εκατ. γερμανικά μάρκα τον περασμένο χρόνο, στοχεύει στους 370.000 επιβάτες και κύκλο εργασιών 350 εκατ. γερμανικά μάρκα. Δεν σκοπεύει όμως να ξεπεράσει τους 400.000 επιβάτες για να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους του ανά επιβάτη, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Fuad Genc.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.