Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΚατάθεση έκθεσης του υπουργείο Μεταφορών για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Κατάθεση έκθεσης του υπουργείο Μεταφορών για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Έκθεση κατέθεσε στην Βουλή το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών σχετικά με την Ολυμπιακή Αεροπορία και την χρηματοοικονομική της κατάσταση. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής […]

Έκθεση κατέθεσε στην Βουλή το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών σχετικά με την Ολυμπιακή Αεροπορία<.> και την χρηματοοικονομική<...> της κατάσταση. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, όπως η άρνηση του πρώην υπουργού Μεταφορών Τάσου Μαντέλη να απαντήσει σε ερωτήσεις των βουλευτών της ΝΔ, καθώς και οι καταγγελίες κατά του πρώην διευθυντή οικονομικών της εταιρίας Κ. Ηλιάδη. Ο κ. Μαντέλης προσπάθησε να αιτιολογήσει τη στάση του λέγοντας ότι δεν ήρθε "για να αντιπαρατεθεί με τη ΝΔ".

Μεταξύ άλλων, συγκαταλέγονται στην έκθεση η διαμόρφωση διαφορετικών συνθηκών στο διεθνή και ευρωπαϊκό τομέα των αερομεταφορών, η αύξηση των δαπανών καυσίμου κατά 63% το διάστημα 1999-2000, η μεταβολή της ισοτιμίας του δολαρίου (επιβάρυνση κατά έξι δισ. ετησίως από το 2000), οι επιπτώσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, τα ενοίκια αεροσκαφών που είναι ιδιαίτερα ψηλά από τις συμβατικές υποχρεώσεις που ανέλαβε η εταιρία κατά την περίοδο 1991-1993, οι υφιστάμενες συμβάσεις και κανονισμοί που δεν ανταποκρίνονται στις συνθήκες αγοράς και επιβαρύνουν την εταιρία με 12 δισ. το χρόνο, καθώς και η στρατηγική για την ανάπτυξη της εταιρίας κατά το 1999-2000 που σύμφωνα με την έκθεση στόχευε όχι σε μείωση του λειτουργικού κόστους, αλλά σε προσπάθεια αύξησης των εσόδων μέσω επεκτατικής πολιτικής, στρατηγική που, όπως επισημαίνεται, αποτελεί και διεθνώς "λανθασμένη στρατηγική ανάπτυξης".

Παράλληλα, γίνεται λόγος για τη συνολική στρατηγική της εταιρίας που περιλαμβάνει μείωση των πτήσεων κατά 18% (εξοικονόμηση 60 δισ.), μείωση του προσωπικού κατά 13%, κατάργηση των εκπτωτικών ναύλων, εξοικονόμηση 11,3 δισ. από μισθώματα και συντήρηση, αύξηση εσόδων ανά επιβάτη (οκτώ δισ. κέρδος ετησίως), μείωση υπερωριών κατά 80%, μείωση των προμηθειών σε τουριστικούς πράκτορες κατά 2% (εξοικονόμηση ενός δισ.), μείωση του εποχικού προσωπικού κατά 1.000 άτομα (από 3.000) και η καταβολή των οφειλών του δημοσίου στην Ολυμπιακή, ύψους 11,5 δισ. δραχμών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024