Η Alitalia, στη συνεχή προσπάθειά που καταβάλει για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των Ελλήνων επιβατών της, δημιούργησε τη ‘Μονάδα Φροντίδας Πελατών’ (Customer Care Unit) με σκοπό να προσφέρει […]
Η
Μέσω της μονάδας αυτής, οι επιβάτες της εταιρίας μπορούν πλέον, χωρίς χρονοτριβή, να πάρουν πληροφορίες για τις πτήσεις της Alitalia και να κάνουν τηλεφωνική κράτηση και αγορά εισιτηρίων, ενώ η πληρωμή μπορεί να γίνει με όλες τις πιστωτικές κάρτες. Η παράδοση των εισιτηρίων γίνεται στο αεροδρόμιο ή με άμεση δωρεάν αποστολή με courier στο σπίτι ή σε όποια διεύθυνση επιθυμεί ο κάθε πελάτης.
Το Customer Care Unit λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 9 το πρωί και 7 το απόγευμα και το Σάββατο από τις 9 το πρωί έως τη 1 μετά το μεσημέρι.
Επίσης η Alitalia, για να απλουστεύσει τις διαδικασίες και διευκολύνει ακόμη περισσότερο τους επιβάτες της, προχώρησε στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου E-ticket, που δεν χάνεται και τα δεδομένα παραμένουν στα κομπιούτερ της εταιρίας μέχρι την έκδοση της κάρτας επιβίβασης, κατευθείαν στο αεροδρόμιο.
Σημειώνεται ότι η Alitalia αποτελεί σήμερα στην Ελλάδα τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα, μετά την Ολυμπιακή- τόσο σε αριθμό πτήσεων όσο και διαθέσιμων θέσεων- με συνολικά 10 καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας (4 δρομολόγια Αθήνα-Ρώμη, 4 Αθήνα-Μιλάνο και 2 Θεσσαλονίκη -Μιλάνο).
Ο στόλος της εταιρίας αποτελείται από περίπου 158 αεροσκάφη νεότερης τεχνολογίας, με μέσο όρο ηλικίας τα 9 έτη, τα οποία πετάνε προς περισσότερους από 120 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.