Το Φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει ο νέος ανανεωμένος κόμβος της αεροπορικής εταιρίας Ryanair όπου θα εμφανίζονται συγκριτικές τιμές από τις ανταγωνίστριες αεροπορικές εταιρείες.
Στην αποκάλυψη ότι ο νέος κόμβος της Ryanair μεταξύ άλλων καινοτομιών θα παρουσιάζει συγκριτικά και τις τιμές των ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών προέβει ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair κ. Michael O’Leary. Όπως δήλωσε τα καινοτόμα ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρείας, που παράγονται από τους τεχνικούς της, θα μας ξαφνιάσουν με τις καινοτομίες μεταξύ των οποίων και η αλληλεπίδραση των επιβατών, ειδικές προσφορές και καταπληκτική ταχύτητα στη διαδικασία της κράτησης.
Η Ryanair έχει επικοινωνήσει και ζητήσει από τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να προτείνουν τρόπο συνεργασίας και να εμφανίζουν online η μία τις τιμές της άλλης. Πιστεύει ότι αυτή η συνεργασία θα κόψει την κίνηση στους κόμβους που κάνουν σύγκριση τιμών.
Ο O’Leary είπε: “Όταν ξεκινήσει, το ανανεωμένο site, κάπου μέσα στο φθινόπωρο θα έχουμε μια υπηρεσία σύγκρισης τιμών που θα διατίθεται στους επιβάτες έτσι ώστε μόλις έρχονται στο Ryanair.com, για να κάνουν μια κράτηση, θα βλέπουν τι είναι διαθέσιμο και στις ανταγωνίστριες αεροπορικές εταιρείες.“
Μάλιστα δήλωσε ότι “πιστεύουμε ότι οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν υπηρεσίες σύγκρισης τιμών, και το θέμα δεν είναι ότι εμείς θα πάρουμε πελάτες από αυτές, αλλά θα τους δώσουμε λίγη κίνηση όταν τα αεροπλάνα μας θα είναι γεμάτα!“
“Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν και θα πρέπει να κάνουν από κοινού γιατί δεν έχει νόημα να αφήνουν να το κάνουν τρίτες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών“, είπε σε δήλωσή του.
“Εάν οι αεροπορικές εταιρείες ήταν ανταγωνιστικές και είχαν επαρκή ψηφιακή διανομή, δε θα υπήρχαν τέτοιου είδους κόμβοι που κάνουν σύγκριση τιμών.“
Απαντώντας ο διευθύνων σύμβουλος της Cheapflights κ. Hugo Burge είπε ότι αυτό που λέει ο κ. O’Leary δηλ ότι οι κόμβοι σύγκρισης τιμών δεν θα έπρεπε να υπάρχουν είναι υπερβολικό.
“Οι κόμβοι που συγκρίνουν τις τιμές και είναι γνωστοί με τον όρο third party meta search sites όπως ο Cheapflights.co.uk διασφαλίζουν στους χρήστες μια ξεκάθαρη και διαφανή εικόνα της αγοράς κατά τη διάρκεια της κράτησης τους. Οι πελάτες έχουν εμπιστοσύνη σε αυτούς τους κόμβους ακριβώς γιατί είναι ανεξάρτητοι και ότι προτείνουν είναι αληθινό, χωρίς εκπλήξεις” είπε τελειώνοντας.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.