Ο κ. Δημοσθένης Λεοντής, ιδιοκτήτης της Lamway Hotel Management Group, αποκαλύπτει ότι οι στόχοι της εταιρείας αποβλέπουν στη διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου, αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των νησιών των Κυκλάδων.
TravelDailyNews: Κε Λεοντή, πείτε μας λίγα λόγια σχετικά με τη Lamway Hotel Management Group.
Δημοσθένης Λεοντής: Η Lamway Hotel Management Group είναι ελληνική εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων που λειτουργεί με βασικό γνώμονα την ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η Lamway Hotel Management Group δραστηριοποιείται ενεργά από το 2008 με τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, την εμπορική εκμετάλλευση ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών όπως η προώθηση των πωλήσεων, η εύρεση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα όπου πιστεύουμε ότι μπορούμε να δώσουμε προστιθέμενη αξία στο ξενοδοχείο που επιδιώκει να συνεργαστεί μαζί μας.
TDN: Γιατί κάποιος ξενοδόχος να συνεργασθεί με τη Lamway; Ποια είναι τα οφέλη;
Δ.Λ.: Στη Lamway Hotel Management Group η έμφαση δίνεται στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Δε μας ενδιαφέρει η απλή συλλογή ξενοδοχείων κάτω από ένα brand χωρίς την απαραίτητη υποστήριξη της κάθε μονάδας. Διατηρούμε προσωποκεντρική αντίληψη λειτουργίας των ξενοδοχείων, έχοντας προσωπική άποψη και επαφή με τον κάθε ιδιοκτήτη, με τον κάθε εργαζόμενο. Δεν εγκαθιστούμε πολυδαίδαλους, γραφειοκρατικούς μηχανισμούς, αλλά μια προσωπική επικοινωνία με τον καθένα. Γιατί έτσι πιστεύουμε, ότι θέματα που ανακύπτουν, αντιμετωπίζονται άμεσα.
Προσφέρουμε στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία την προσωπική μας φροντίδα και επιμέλεια, σε συνεργασία με τα στελέχη που απαρτίζουν τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας της Lamway Hotel Management Group, όπως τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού κ.ά. Η καταξίωση της εταιρείας ήρθε μέσα από τα αποτελέσματα που κατοχύρωσε η εταιρεία για τους πελάτες μας, όπως η βελτίωση των οικονομικών τους δεικτών και των παρεχόμενων υπηρεσιών, η αναβάθμιση του προφίλ τους και η ανάδειξη τους στον ευρύτερο τουριστικό “χάρτη” όπου δραστηριοποιούνται.
Paros Agnanti, Πάρος.
TDN: Σε τι τύπου ξενοδοχεία απευθύνεστε;
Δ.Λ.: Η εταιρεία μας απευθύνεται σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων που θέλουν να αποκτήσουν μια επαγγελματική, ορθολογική και αποτελεσματική διαχείριση, να αυξήσουν την κερδοφορία τους και να ενδυναμώσουν τη θέση και το προφίλ τους στον ξενοδοχειακό χάρτη της Ελλάδας.
Στην εταιρεία Lamway Hotel Management Group εστιάζουμε κυρίως σε μικρού και μεσαίου μεγέθους ξενοδοχεία που διαθέτουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα αυτού που αποκαλούμε boutique hotel, τουλάχιστον από πλευράς δυναμικότητας κλινών και αισθητικής. Πιστεύουμε ότι σε καταλύματα αυτού του μεγέθους μπορούμε να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή αύξηση των οικονομικών δεικτών. Μελετάμε και διαμορφώνουμε το κατάλληλο concept για τη λειτουργία της κάθε μονάδας με βασικό γνώμονα την αύξηση των πωλήσεων.
Καθορίζουμε τον τρόπο λειτουργίας του κάθε τμήματος αλλά και της κάθε θέσης εργασίας, σχεδιάζοντας απο την αρχή όλες τις λειτουργίες αν κριθεί απαραίτητο. Διαμορφώνουμε την πολιτική προώθησης πωλήσεων και τη γενικότερη διαφημιστική πολιτική κατόπιν ανάλυσης της τοπικής αγοράς και των πλεονεκτημάτων του κάθε ξενοδοχείου. Παράλληλα, η αξιολόγηση, η επιλογή και η προσωποποιημένη εκπαίδευση του προσωπικού των ξενοδοχείων μας δημιουργεί τις απολύτως απαραίτητες συνθήκες για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Artemis Suites, Σαντορίνη.
TDN: Είναι ακριβό για τον ξενοδόχο και πώς πετυχαίνει ROI;
Δ.Λ.: Η συνεργασία των ξενοδοχείων με την εταιρεία μας αποτελεί επένδυση για το μέλλον και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τους. Βασικός γνώμονας της εταιρίας μας αποτελεί η ανάπτυξη, ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης. Εμείς αξιολογούμε την κάθε ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς και τη μορφή της συνεργασίας μας έτσι ώστε η οικονομική σχέση με τον κάθε ξενοδόχο να είναι ρεαλιστική.
Με τον όρο διαχείριση εννοούμε την πλήρη ανάληψη όλων εκείνων των πρωτοβουλιών που θα οδηγήσουν μια ξενοδοχειακή μονάδα σε βελτιστοποίηση των οικονομικών της δεικτών, στην αναβάθμιση του προφίλ της και την ανάδειξη της στον ευρύτερο τουριστικό χάρτη όπου δραστηριοποιείται. Καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία του εγχειρήματος είναι να αναδειχθεί η προσωπικότητα και το ύφος του ξενοδοχείου. Κάθε κατάλυμα έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε σχέση με τα υπόλοιπα. Στόχος μας είναι να αντιληφθούμε ποιά είναι αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και κατόπιν μέσω στοχευμένων παρεμβάσεων να τα αναδείξουμε. Σαφώς ο εμπλουτισμός του υπάρχοντος προϊόντος με νέες δραστηριότητες και νέες υπηρεσίες είναι μια διαδικασία που σχεδόν δεν σταματάει ποτέ. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η επιμελής οργάνωση και ο συντονισμός των λειτουργιών του ξενοδοχείου που μας οδηγεί σε ευχαριστημένους επισκέπτες με αυξημένη την αίσθηση του value for money προϊόντος.
TDN: Ποια τα μελλοντικά σχέδια σας και σε ποιες περιοχές σκοπεύετε να αναπτυχθείτε;
Δ.Λ.: Σήμερα στο portfolio της Lamway Hotel Management Group περιλαμβάνονται 9 ξενοδοχεία σε 4 διαφορετικούς προορισμούς. Οι στόχοι της εταιρείας μας αποβλέπουν στη διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου, αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των νησιών των Κυκλάδων.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.