Επικεντρωμένη στη ποιότητα και όχι στη ποσότητα είναι η νέα πολιτική παροχών του Club Med, η οποία δίνει ιδιαίτερη προσοχήστη λεπτομέρεια της εξυπηρέτησης των πελατών, τόσο από το φαγητό και […]
Επικεντρωμένη στη ποιότητα και όχι στη ποσότητα είναι η νέα πολιτική παροχών του Club Med, η οποία δίνει ιδιαίτερη προσοχή<...>στη λεπτομέρεια της εξυπηρέτησης των πελατών, τόσο από το φαγητό και τη διαμονή, όσο και από τις εγκαταστάσεις έως την εκπαίδευση των στελεχών, στα πλαίσια των all inclusive διακοπών σε όλους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς του.
Η νέα πολιτική δίνει προτεραιότητα στις ιδιαίτερες επιθυμίες των πελατών και στις ξεχωριστές ανάγκες τους, διαχωρίζοντας τα Κέντρα Διακοπών παγκοσμίως σε έξι κατηγορίες προορισμών – `απολαύσεων`.
Ειδικότερα, το πιο χαρακτηριστικό δείγμα της νέας αυτής πολιτικής είναι το νέο Club Med Marrakech Le Riad στο Μαρόκο που αποτελεί το στολίδι του οργανισμού, αντικατοπτρίζοντας το μέλλον των Club Med παγκοσμίως. Το Κέντρο Διακοπών αυτό μεταμορφώθηκε σε ξενοδοχείο πολυτελείας, με 60 πολυτελείς σουίτες 45 τ.μ. έκαστη, 24ωρο Room Service και απαντάει στις απαιτήσεις και του πιο δύσκολου ταξιδιώτη.
Το Club Med θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ο εφευρέτης των all inclusive διακοπών με 20.000 στελέχη στον κόσμο και 1,7 εκατ. πελάτες σε ολόκληρο τον όμιλο Club Med, που περιλαμβάνει τα Κέντρα Διακοπών Club Med, τα tour operators Jet Tours, το Club Med World και το Club Med Gym, που αριθμεί σήμερα 80.000 μέλη.
Το Club Med δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1952. Σήμερα τέσσερα κέντρα διακοπών προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με προσωπικό που φτάνει τα 825 άτομα, στην Κω, στο Γρεγολίμανο, στη Βραυρώνα (Athenia) και στην Εύβοια (Mare Nostrum Thalasso).
Τέλος, να τονιστεί ότι η εξαγορά του 28,9% του ομίλου Club Med από τον όμιλο Accor το 2001 αποτέλεσε ημερομηνία σταθμό για την οριοθέτηση της νέας αυτής πολιτικής για τα κέντρα διακοπών του Club Med. Ο όμιλος Accor δραστηριοποιείται σε 140 χώρες με 158.000 συνεργάτες και είναι ένας από τους μεγαλύτερους ηγέτες στη βιομηχανία των ταξιδίων, του τουρισμού και των εταιρικών υπηρεσιών.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.