Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΤο συγκρότημα του Αστέρα επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο της ελληνικής και διεθνούς ξενοδοχειακής σκηνής

Το συγκρότημα του Αστέρα επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο της ελληνικής και διεθνούς ξενοδοχειακής σκηνής

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΕ και της `Αστήρ Παλάς ΑΞΕ`, κ. Τάκης Αράπογλου, αναφερόμενος στη λειτουργία και τις προοπτικές του ξενοδοχειακού συγκροτήματος `Αστήρ Παλάς`, στα πλαίσια συνέντευξης τύπου, […]

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΕ και της `Αστήρ Παλάς ΑΞΕ`, κ. Τάκης Αράπογλου, αναφερόμενος<...> στη λειτουργία και τις προοπτικές του ξενοδοχειακού συγκροτήματος `Αστήρ Παλάς`, στα πλαίσια συνέντευξης τύπου, που δόθηκε χτες, τόνισε τα ακόλουθα:

“Με την είσοδο του 2005 συμπληρώνονται 40 χρόνια από την στιγμή που οι πρώτες καμπάνες του Αστέρα της Βουλιαγμένης μαζί με το ιστορικό εστιατόριο `Club House`, αποτελούσαν σημαντικό κέντρο της κοσμικής καλλιτεχνικής, επιχειρηματικής και πολιτικής ζωής της χώρας.

Ο Αστέρας από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του ήταν σημείο αναφοράς για τον τουρισμό της Αττικής, με τεράστια συμβολή στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας. Η υπερπολυτελής ξενοδοχειακή υποδομή και οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προκάλεσαν το ενδιαφέρον της υψηλόβαθμης πελατείας και του διεθνούς jet set.

Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του επενδυτικού προγράμματος, μια επένδυση της τάξης των 70 εκατ. ευρώ περίπου μέχρι τώρα και με δύο πλήρως ανακαινισμένα ξενοδοχεία (Αρίων και Ναυσικά), λειτουργεί σύμφωνα με διεθνή standards υπηρεσιών και ασφάλειας για ξενοδοχεία πολυτελείας.

Σήμερα το συγκρότημα με το πλήθος και την ποιότητα των αναβαθμίσεων, με σύγχρονες και πολυτελείς εγκαταστάσεις, συνεδριακές υποδομές και εξοπλισμό, και έχοντας στις τάξεις του ένα έμπειρο και ικανό ανθρώπινο δυναμικό, κατατάσσεται ανάμεσα στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της διεθνούς τουριστικής αγοράς.

Η προνομιακή γεωγραφική θέση του συγκροτήματος, σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Μεσογείου σε συνδυασμό με τις λοιπές υποδομές και εγκαταστάσεις, ενισχύει την εικόνα του, τόσο σαν ξενοδοχείο παραθεριστικής φιλοσοφίας, όσο και σαν ξενοδοχείο πόλεως.

Η μικρή απόσταση από το κέντρο της Αθήνας, η σύνδεση με το αεροδρόμιο και η πληρότητα των υπηρεσιών, που προσφέρει μέσα σε ένα μοναδικό για την φυσικότητα και αισθητική περιβάλλον, αποτελούν το αδιαμφισβήτητο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι σε άλλους προορισμούς.

Με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων, μια περίοδος που σηματοδότησε νέες προοπτικές και ευκαιρίες για την ανάδειξη και ανάπτυξη του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, το συγκρότημα του Αστέρα έτυχε της διεθνούς προβολής και αναγνώρισης από τους υψηλούς επισκέπτες που φιλοξένησε (μεταξύ αυτών NBC, John Hancock και coca cola), και μάλιστα με ιδιαίτερα θετικές κριτικές και εντυπώσεις.

Τη θετική αυτή εξέλιξη διαδέχεται μια σειρά προτάσεων, που προέρχονται από την ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά για την πραγματοποίηση και άλλων σημαντικών διεθνών εκδηλώσεων και συνεδρίων, όπως το πρόσφατα πραγματοποιηθέν Διεθνές συνέδριο της Unesco με τη συμμετοχή διακοσίων κρατών – μελών.

Ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία, όχι μόνο για τον Αστέρα, αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό ευρύτερα, αποτελεί η διοργάνωση στις εγκαταστάσεις του συγκροτήματος και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, του διεθνούς λανσαρίσματος του νέου μοντέλου της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW (Σειρά 1) τον Ιανουάριο του 2005. Το σημαντικό αυτό γεγονός, που ανοίγει ουσιαστικά την αγορά της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας για την Ελλάδα – μία αγορά που μονοπωλούσαν για χρόνια άλλες μεσογειακές χώρες και κυρίως η Ισπανία, η Ιταλία και η Πορτογαλία, θα διαρκέσει 40 ημέρες και θα έχει επισκέπτες από όλες τις χώρες του κόσμου εκτός ΗΠΑ. Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνει τις τεράστιες δυνατότητες των ξενοδοχείων μας και καθορίζει πόσο σημαντική μπορεί να είναι στο μέλλον η συμβολή του Αστέρα στην ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού και στην προβολή της Ελλάδας διεθνώς.

Παράλληλα, το γεγονός αυτό αποτελεί για μας ένα επιπλέον κίνητρο να επιταχύνουμε και να συμβάλλουμε στην περαιτέρω αξιοποίηση, ανάπτυξη και αναβάθμιση του συγκροτήματος, με στόχο την καθιέρωση του Αστέρα ανάμεσα στους περιζήτητους τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου.

Ο ρυθμός της ανάπτυξης με την αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας του Αστέρα εξαρτάται από δύο κυρίως παράγοντες:

  1. Από την συνολική εικόνα της ξενοδοχειακής υποδομής και των υπηρεσιών που προσφέρει, και
  2. Από το βαθμό ανάπτυξης και εφαρμογής ολοκληρωμένου σχεδίου marketing με διεθνείς προσανατολισμούς.

Η αξιοποίηση ευκαιριών σε νέες αγορές, η συστηματοποιημένη έρευνα και ανάλυση της κάθε αγοράς και η ορθολογική διαχείριση λειτουργικού κόστους -ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών – καθώς και η ευελιξία στη διαμόρφωση της τελικής τιμής, συνθέτουν τη συνισταμένη της πολιτικής που μπορεί να εξασφαλίσει:

  1. την υψηλή ποιότητα και ποσότητα της πελατείας, που προσδοκούμε,
  2. την επιμήκυνση της περιόδου λειτουργίας των ξενοδοχείων και
  3. την αύξηση της κερδοφορίας της εταιρίας.

Αποτελεί στόχο μας να προσδώσουμε στον Αστέρα το κύρος και την αίγλη που του αρμόζει. Ιδιαίτερα σήμερα που η ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού αποτελεί επιτακτική ανάγκη καθήκον μας είναι να αναζητούμε τρόπους για αυτό το σκοπό (εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ανάπτυξη συνεδριακού, νέοι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί κλπ). Το συγκρότημά μας μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια και μπορεί και πάλι να γίνει το σύμβολο της Αττικής Ριβιέρας, να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον κλάδο των πολυτελών ξενοδοχείων της Ελλάδας και να πρωταγωνιστήσει ανάμεσα στην ελίτ των ξενοδοχείων διεθνώς.

Η προσπάθεια συνεχίζεται. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, σύγχρονου και ανάλογου του κύρους του ονόματος του Αστέρα τουριστικού προϊόντος αποτελεί τον βασικό προσανατολισμό μας.

Εκτός της αναγκαίας πλέον ανακαίνισης των καμπανών και του ξενοδοχείου `Αφροδίτη` (κοινόχρηστοι χώροι, εστιατόριο, κουζίνα) αποτελεί προτεραιότητα η προσθήκη νέων λειτουργιών και υπηρεσιών (συμπληρωματικών της κύριας δραστηριότητας), είτε,

  1. με την αξιοποίηση υφιστάμενων εγκαταστάσεων για την παροχή ποικίλων υπηρεσιών προς τους πελάτες αλλά και προκειμένου να επανιδρυθεί και αναπτυχθεί το `Astir Membership Club`, ειδικότερα:
    • Δημιουργία, επέκταση και αναβάθμιση συνεδριακών χώρων (Αφροδίτη, Ναυσικά)
    • Ολοκλήρωση SPA,
    • Αθλητικές δραστηριότητες (tennis club, mini soccer, etc)
    • Δημιουργία Οικολογικού πάρκου (Χώρος ανασκαφών – αρχαιολογικός χώρος, βρίσκεται ακριβώς στο λόφο απέναντι από ξενοδοχείο ΑΡΙΩΝ, υπάρχει μελέτη)
    • Δημιουργία αμφιθεάτρου (πολιτιστικές εκδηλώσεις- Astir festival- περιβάλλων χώρος της εγκατάστασης πρώην “Μούσες”
    • Εγκαταστάσεις για τα παιδιά

    είτε,

  2. Με την μετά από συγκεκριμένες διαδικασίες αξιοποίηση της Μαρίνας και λοιπών εκτάσεων”
  3. .


Σε διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα το management του Αστέρα

Τέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Αράπογλου δήλωσε ότι “η εταιρία του εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποια διεθνή εταιρία ξενοδοχειακού Mamagement, μελετώντας στη παρούσα φάση τα πιθανά πλεονεκτήματα μιας τέτοιας ενέργειας”, ενώ γνωστοποίησε ότι ταυτόχρονα “η εταιρία βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης ενός χρηματοοικονομικού συμβούλου, ο οποίος θα διενεργήσει άμεσα διεθνή διαγωνισμό, ώστε να αξιολογήσει τις ενδιαφερόμενες εταιρίες”, διευκρινίζοντας ότι “η επιλογή του εν λόγω συμβούλου θα γίνει ως το τέλος του χρόνου”.

Από την άλλη ο Γενικός Διευθυντής του Αστέρα, κ. Ζορμπάς, στα πλαίσια της χτεσινής εκδήλωσης, ανέφερε ότι “το συγκρότημα του Αστέρα επανέρχεται δυναμικά με το πρόγραμμα ανακαίνισης, που πραγματοποίησε και που στόχο είχε να δημιουργήσει 3 ξενοδοχεία πολυτελείας υψηλών προδιαγραφών με διαφορετική προσωπικότητα το καθένα. “Το Αρίων σημείωσε “είναι ένα κλασσικό ξενοδοχείο 126 δωματίων, ενώ το Ναυσικά είναι μοντέρνο και κυρίως επαγγελματικό με αναβαθμισμένους συνεδριακούς χώρους (συνολικής πληρότητας 1500 ατόμων)”.

Όσον αφορά στις ενέργειες του συγκροτήματος, ο κ. Ζορμπάς, απαντώντας σε δημοσιογράφους, ανέφερε ενδεικτικά τα ακόλουθα:

  • “Συμμετείχαμε από το 2004 σε όλες τις σημαντικές διεθνείς εκθέσεις, με πρώτη την ITB του 2003
  • Στοχεύουμε κυρίως στην αγορά μεμονωμένων πελατών της Αμερικής, που είναι μια δύσκολη αγορά
  • Καταφέραμε να μπούμε σε διεθνείς εκδόσεις (Conde Nast Johansens)
  • Κύριος στόχος είναι η συνεδριακή αγορά, ώστε να επιτευχθεί και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
  • Πραγματοποιήσαμε συνεργασία με την εταιρία `Great Hotels of the World`, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω διεθνώς το marketing στους μεμονωμένους πελάτες”
  • .

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024