Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ On the Beach κεφαλαιοποιεί την κατάρρευση της Thomas Cook
TOs

Η On the Beach κεφαλαιοποιεί την κατάρρευση της Thomas Cook

Ο ΟΤΑ έχει αρχίσει να αυξάνει στρατηγικά τις επενδύσεις του σε κινήσεις μάρκετινγκ, τόσο online όσο και offline, για να προσελκύσει νέους πελάτες στα onthebeach.co.uk, sunshine.co.uk, Classic Collection και Classic Package Holidays, αλλά και να τοποθετηθει σε καλή θέση σε όλα τα κανάλια διανομής.


Ο βρετανικός ΟΤΑ On the Beach έχει επιταχύνει τις κινήσεις του στο μάρκετινγκ ώστε να αδράξει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς -και με ταχύτερο ρυθμό- μετά την κατάρρευση της Thomas Cook.

Σε χρηματιστηριακή ανακοίνωσή του, ο ΟΤΑ δήλωσε ότι οι οικονομικές του συναλλαγές για το 12μηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2019 ήταν σύμφωνες με τις αναθεωρημένες προβλέψεις που είχε ανακοινώσει νωρίτερα, στις 9 Αυγούστου. Την εποχή εκείνη, η εταιρεία είχε εκδώσει ανακοίνωση για τα κέρδη της, λέγοντας ότι αγωνιζόταν να κερδίσει μερίδιο αγοράς, με παράλληλη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους της, λόγω της μείωσης της αξίας της στερλίνας.

Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε σήμερα το πρωί ότι η κατάρρευση της Thomas Cook στις 23 Σεπτεμβρίου “δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία να αποκτήσει επιπλέον μερίδιο αγοράς με αυξανόμενο ρυθμό.

Ως αποτέλεσμα, ο Όμιλος έχει αρχίσει να αυξάνει στρατηγικά τις επενδύσεις του σε κινήσεις μάρκετινγκ, τόσο online όσο και offline, για να προσελκύσει νέους πελάτες στα onthebeach.co.uk, sunshine.co.uk, Classic Collection και Classic Package Holidays, αλλά και να τοποθετηθει σε καλή θέση σε όλα τα κανάλια διανομής”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της On the Beach, Simon Cooper πρόσθεσε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες της επιχείρησης, για την εξαιρετική τους αντιμετώπιση στην υποχρεωτική εκκαθάριση της Thomas Cook Group, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες είτε θα κλείσουν εκ νέου τα ταξίδια τους είτε θα αποζημιωθούν το συντομότερο δυνατό, διατηρώντας τα υψηλής ποιότητας πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών. Η On the Beach έχει μια συναρπαστική ευκαιρία να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της από βραχυπρόθεσμη έως μεσοπρόθεσμη βάση, αξιοποιώντας το ισχυρό της εμπορικό σήμα και τις ικανότητες που διαθέτει στον επιχειρησιακό της πυρήνα”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024