Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι Ευρωπαίοι ξενοδόχοι λαμβάνουν πλέον σοβαρά τις κριτικές που τους αφορούν στα Social Media
Έρευνα

Οι Ευρωπαίοι ξενοδόχοι λαμβάνουν πλέον σοβαρά τις κριτικές που τους αφορούν στα Social Media

Σύμφωνα με την έρευνα European Hotelier Pulse-Check της Choice Hotels Europe, το 61% των Ευρωπαίων ξενοδόχων περνούν κάθε εβδομάδα 1-3 ώρες διαβάζοντας και απαντώντας σε διαδικτυακές κριτικές για το ξενοδοχείο τους, ενώ το 35% ξοδεύει λιγότερο από μισή ώρα. Ένα 3% δαπανά μέχρι και μισή ημέρα κάθε εβδομάδα σε αυτήν την απασχόληση.

Όταν ρωτήθηκαν σχετικά με τα σχέδιά τους για την προβολή των ξενοδοχείων τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το 58% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι έχουν δημιουργήσει ένα προφίλ του ξενοδοχείου τους σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με το 47% των ερωτηθέντων το 2011. Το 43% ανανεώνουν συχνά τα νέα και τις πληροφορίες τους σε αυτά τα μέσα σε σχέση με το 2011 ευρήματα, όπου το 1/3 είχε απαντήσει θετικά.

Η Choice Hotels Europe, η εταιρεία με τις ξενοδοχειακές μάρκες Comfort, Quality and Clarion στην Ευρώπη, αποκάλυψε τα συμπεράσματα της δεύτερης έρευνας “European Hotelier Pulse-Check”, η οποία εξέτασε τις επιταγές των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για το 2013, τα σχέδια ανάπτυξης και τις στρατηγικές τους για τα Social Media.

Όπως και στην πρώτη έρευνα Pulse-Check που διεξήχθη πέρυσι, η επιτάχυνση των πωλήσεων και οι δραστηριότητες μάρκετινγκ για την προσέλκυση νέων πελατών στα ξενοδοχεία θα παραμείνουν οι υπ’αριθμόν ένα προτεραιότητες για τους Ευρωπαίους ξενοδόχους το 2013. οι τελευταίοι, για μια ακόμα φορά, βαθμολόγησαν την ποιότητα των δωματίων ως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ξενοδοχείο, ώστε να εξασφαλιστεί η επανάληψη των επισκέψεων στο ξενοδοχείο.

Όταν ρωτήθηκαν σχετικά με τα σχέδιά τους για την προβολή των ξενοδοχείων τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το 58% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι έχουν δημιουργήσει ένα προφίλ του ξενοδοχείου τους σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, σε σύγκριση με το 47% των ερωτηθέντων το 2011. Το 43% ανανεώνουν συχνά τα νέα και τις πληροφορίες τους σε αυτά τα μέσα, σε σχέση με τα ευρήματα του 2011, όπου μόνο το 1/3 είχε απαντήσει θετικά. Κάθε εβδομάδα το 61% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων ξενοδόχων εκτιμούν ότι περνούν μία έως τρεις ώρες διαβάζοντας και απαντώντας σε διαδικτυακές κριτικές για το ξενοδοχείο τους, ενώ το 35% ξοδεύει λιγότερο από μισή ώρα. Μια μικρή μειονότητα (3%) δαπανά μέχρι και μισή ημέρα κάθε εβδομάδα σε αυτήν την απασχόληση.

Από την ατομική ανάλυση της αγοράς, προέκυψε ότι η Ιταλία έχει τον υψηλότερο αριθμό από τους ερωτηθέντες ξενοδόχους (76%) που παρακολουθεί τακτικά το τι λέει ο κόσμος για τα ξενοδοχεία τους σε διαδικτυακούς τόπους, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (70%). Οι Γερμανοί ξενοδόχοι ανανέωνουν τα νέα και τις πληροφορίες τους λιγότερο τακτικά από ό,τι οι υπόλοιποι (29%) και οι μισοί (50%) από τους Γάλλους ερωτηθέντες ξενοδόχους δαπανούν λιγότερο από μισή ώρα κάθε εβδομάδα για την ανάγνωση και την ανταπόκριση σε ταξιδιωτικές κριτικές που τους αφορούν. Τέλος, το 6% των ερωτηθέντων Βρετανών ξενοδόχων δηλώνουν ότι αφιερώνουν ένα ολόκληρο απόγευμα κάθε εβδομάδα για να απαντήσουν.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024