Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑνεκμετάλλευτα τα πλεονεκτήματα του ελληνικού τουρισμού
Σημεία της ομιλίας του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στην 75η ΔΕΘ

Ανεκμετάλλευτα τα πλεονεκτήματα του ελληνικού τουρισμού

“Ντροπή” τη μη αποκατάσταση του Υπουργείου Τουρισμού από τη σημερινή κυβέρνηση χαρακτήρισε στην ομιλία του στην 75η ΔΕΘ το περασμένο Σάββατο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς

“Ντροπή” τη μη αποκατάσταση του Υπουργείου Τουρισμού από τη σημερινή κυβέρνηση χαρακτήρισε στην ομιλία του στην 75η ΔΕΘ το περασμένο Σάββατο<...> ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς.

“Ανάμεσα σε τόσους `συναρμόδιους` και `αναπληρωτές` δε βρέθηκε ένα χαρτοφυλάκιο για τον τουρισμό. Τη `βαριά βιομηχανία` μας… Ακόμα και σε αυτούς τους δύο τομείς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, δεν έχουμε αξιοποιήσει ούτε ένα μικρό ποσοστό των πλεονεκτημάτων μας”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

“Για παράδειγμα, η Ελλάδα έχει τεράστια ακτογραμμή. Αληθινά μοναδική διεθνώς. Μοναδικής φυσικής ομορφιάς…
Πόσα πεντάστερα ξενοδοχεία διαθέτει; Ελάχιστα. Πόσες εκτάσεις για παραθεριστική κατοικία; Για μόνιμη τουριστική κατοικία;
Που είναι οι μαρίνες για τον αρχιπελαγικό τουρισμό; Που είναι οι συνέργειες ανάμεσα στον τουρισμό και τον πολιτισμό;

Η παγκόσμια αγορά ποιοτικού τουρισμού ή εξειδικευμένου τουρισμού πάει αλλού: Στην Ισπανία, στην Κροατία και στην Τουρκία.
Όχι γιατί δε θέλουν την Ελλάδα. Είναι πρώτη επιλογή τους η Ελλάδα… Αλλά γιατί δεν τους θέλουμε εμείς! Ρωτήστε και τι τράβηξαν όσοι προσπάθησαν να κάνουν μεγάλες ολοκληρωμένες επενδύσεις τουριστικής εκμετάλλευσης…

Αν αξιοποιήσουμε με ήπιο τρόπο, με σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά συστηματικά και οργανωμένα, τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα στον Τουρισμό, θα μπορέσουμε να αυξήσουμε το ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ κατά 2-3% άμεσα, δηλαδή μέσα στην πενταετία. Και πολύ περισσότερο στη δεκαετία. Χωρίς σημαντικές δημόσιες δαπάνες…

Μερικά είναι απλά πράγματα. Αλλά πολλά απλά μαζί, που δεν γίνονται, δημιουργούν τεράστια προβλήματα. Ο τουρισμός θέλει διαφήμιση. Εμείς συχνά κάνουμε, μόνοι μας, δυσφήμιση! Δέστε για παράδειγμα την πρώτη εικόνα του επισκέπτη στα συνοριακά φυλάκια της Τουρκίας. Όπου υπάρχουν κτίρια σύγχρονα, σχεδόν μεγαλοπρεπή. Ενώ μπαίνοντας στην Ελλάδα, αντικρίζεις πρόχειρες κατασκευές από ελενίτ. Μη μου πείτε ότι κανένας δεν το πρόσεξε ως τώρα. Γιατί οι ξένοι επισκέπτες το προσέχουν όλοι…

Συμπέρασμα: έχουμε ανεκμετάλλευτα πλεονεκτήματα σε δεκάδες κλάδους. Πολλά ούτε που τα γνωρίζουμε. Αλλά ακόμα κι εκείνα που γνωρίζουμε, δεν τα αξιοποιούμε παρά σε μικρό βαθμό.

Κι ύστερα μιλάμε για κίνδυνους χρεοκοπίας, μιας χώρας που είναι `δυνητικά πάμπλουτη`, αλλά δεν το ξέρει. Ή δε θέλουν να την αφήσουν να το δει. Και να κάνει κάτι γι’αυτό…”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024