Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΑποτελεσματική η έμμεση διαφήμιση στην Μόσχα

Αποτελεσματική η έμμεση διαφήμιση στην Μόσχα

Αποτελεσματική είναι η έμμεση διαφήμιση που κάνει η χώρα μας στην Μόσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ, και τις δηλώσεις στο ραδιοφωνικό σταθμό της Μόσχας στο Ράδιο `Μαγιάκ` του […]

Αποτελεσματική είναι η έμμεση διαφήμιση που κάνει η χώρα μας στην Μόσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ, και τις δηλώσεις στο ραδιοφωνικό<...> σταθμό της Μόσχας στο Ράδιο `Μαγιάκ` του προέδρου της Ένωσης Ταξιδιωτικών πρακτόρων Μόσχας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Π. Κλάρκ ανέφερε ότι σύμφωνα με τα ως τώρα στοιχεία της Ένωσης, φέτος οι τρεις κύριοι προορισμοί των τουριστών από τη Μόσχα είναι η Τουρκία, η Ισπανία, και η Ελλάδα. Στην τέταρτη θέση είναι η Κύπρος και στην πέμπτη η Ιταλία.

Σύμφωνα με τον κ. Κλάρκ η Ιταλία θα βελτιώσει τη θέση της επειδή αποφάσισε το προξενείο της στην Μόσχα να χορηγεί θεωρήσεις εντός 48 ωρών. Η Ισπανία δίνει θεωρήσεις εντός τριών ημερών.

Ο κ. Κλαρκ είπε επίσης ότι η Τουρκία ξόδεψε 6 εκατ. δολάρια για διαφήμιση στη Μόσχα, ενώ τη δεύτερη σε κόστος διαφημιστική εκστρατεία έκανε η Αίγυπτος με 3 εκατ. δολάρια.

Η Ελλάδα κατόρθωσε με την έμμεση διαφήμιση, πρόσκληση δημοσιογράφων, φιλοξενίες κτλ και τις προωθητικές ενέργειες του ΕΟΤ και της ΔΙΤΕΞ Ρωσίας, να έχει ισάξια αναλογικά τα αποτελέσματα διαθέτοντας πολύ μικρά ποσά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024