Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣυνεδρίαση της ΝΕΤΠ Ρεθύμνου για την προβολή και το marketing plan 2010
Το 2009 θα καταγραφεί ως μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό

Συνεδρίαση της ΝΕΤΠ Ρεθύμνου για την προβολή και το marketing plan 2010

Συνεδρίασε υπό την προεδρία του Νομάρχη Ρεθύμνου, κ. Γιώργη Παπαδάκη, η Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Νομού Ρεθύμνου (ΝΕΤΠ) με θέμα τον απολογισμό των δράσεων του 2009 και το προγραμματισμό […]

Συνεδρίασε υπό την προεδρία του Νομάρχη Ρεθύμνου, κ. Γιώργη Παπαδάκη, η Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής<...> του Νομού Ρεθύμνου (ΝΕΤΠ) με θέμα τον απολογισμό των δράσεων του 2009 και το προγραμματισμό των δράσεων για το 2010 (Marketing Plan 2010). Όπως επισημάνθηκε, το 2009 θα καταγραφεί ως μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό. Η οικονομική ύφεση που λειτούργησε ως “ντόμινο” συντριβής των αγορών είχε ως αποτέλεσμα η Κρήτη και ειδικότερα το Ρέθυμνο να απαριθμεί τα τουριστικά μεγέθη με αρνητικό πρόσημο (αφίξεις – 11%, διανυκτερεύσεις – 14%, εισόδημα αρνητικό άνω των 20%). Επιπρόσθετα ο ΕΟΤ, παρόλο που ενέκρινε τα προγράμματα τουριστικής προβολής της ΝΕΤΠ Ρεθύμνου για το 2008 και 2009, κατέβαλε μόνο το 40% της συμμετοχής του για το προηγούμενο έτος. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον η Διεύθυνση Τουρισμού Αποδήμων και Αθλητισμού μέσω της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Ρεθύμνου υλοποίησε το πρόγραμμα προβολής του Νομού για το 2009 μέχρι σήμερα, ουσιαστικά μόνο με τη συμμετοχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ρεθύμνου.

Για το 2010 η ΝΕΤΠ Ρεθύμνου έχει καταρτίσει ένα αρκετά φιλόδοξο πρόγραμμα τουριστικής προβολής συνολικού προϋπολογισμού 399.000 ευρώ. Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Έκδοση έντυπο υλικού
  • Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (DVD, ιστοσελίδα, φωτογραφίες κ.λπ.)
  • Συμμετοχή σε 32 τουριστικές εκθέσεις
  • Διαφημιστικές καταχωρίσεις
  • Υποστηρικτικές ενέργειες – Δημόσιες Σχέσεις (ημερίδες, Workshops, φιλοξενία δημοσιογράφων και Tour Operators, σεμινάρια προβολής στο εξωτερικό, φιλοξενία διεθνών προσωπικοτήτων)
  • Επικουρικές δράσεις (σεμινάρια τουριστικής αγωγής στους επαγγελματίες της τουριστικής υποδοχής, Συλλογή στατιστικών δεδομένων, Δίκτυο επαφών εκθέσεων, Δημιουργία αρχείου δημοσιογράφων, απόκτηση τεχνογνωσίας, έκδοση ειδικής εκπτωτικής κάρτας, δημιουργία δικτύου πωλητών, θεσμοθέτηση βραβείων).

Για να υλοποιηθεί το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα απαιτείται η έγκαιρη συμμετοχή του ΕΟΤ με το ποσό των 220.000 ευρώ τουλάχιστον, καθώς και η δέσμευση των εμπλεκομένων με τον τουρισμό φορέων του νομού για την κάλυψη του υπόλοιπου προϋπολογισμού. Το προαναφερόμενο Marketing Plan έχει δράσεις χρονικού ορίζοντα πενταετίας, αφού η προβολή για να είναι επιτυχημένη πρέπει να είναι συνεχής, σταθερή και αξιόπιστη. Επιπλέον στοχεύει στην προβολή ενός διαφοροποιημένου και αναβαθμισμένου τουριστικού προϊόντος δίνοντας έμφαση στις παραδοσιακές αγορές, στις νέες αγορές, στον εσωτερικό τουρισμό, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στη μοναδικότητα του κρητικού τουριστικού προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, γαστρονομία, φιλοξενία, πολιτισμός).
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024