Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤσοχατζόπουλος: Πως θα σπάσουμε το φράγμα των 250.000 Αμερικανών τουριστών με τη νέα τουριστική πολιτική

Τσοχατζόπουλος: Πως θα σπάσουμε το φράγμα των 250.000 Αμερικανών τουριστών με τη νέα τουριστική πολιτική

Στο πλαίσιο της πολιτικής του υπουργείου Ανάπτυξης για την αύξηση της προσέλκυσης τουριστών από τις ΗΠΑ αναφέρθηκε τη Δευτέρα ο υπουργός Α. Τσοχατζόπουλος, σε συνάντηση-συζήτηση, που είχε στη Νέα Υόρκη […]

Στο πλαίσιο της πολιτικής του υπουργείου Ανάπτυξης για την αύξηση της προσέλκυσης τουριστών από τις ΗΠΑ αναφέρθηκε τη Δευτέρα ο<...> υπουργός Α. Τσοχατζόπουλος, σε συνάντηση-συζήτηση, που είχε στη Νέα Υόρκη με εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων των ΗΠΑ, κλείνοντας έτσι την πενθήμερη επίσημη επίσκεψή του εκεί.

Στόχος αυτής της νέας τουριστικής πολιτικής, όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, είναι ο υπερδιπλασιασμός των Αμερικανών πολιτών, που επισκέπτονται τη χώρα μας κάθε χρόνο, σε βάθος τριετίας. Στο πλαίσιο αυτό, ο Α. Τσοχατζόπουλος προχώρησε σε σχετικές επαφές για την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών στον τομέα του τουρισμού, καθώς και σε συζήτηση για την πιθανότητα συνεργασίας στον τουριστικό τομέα, τόσο με τον Κυβερνήτη της Φλώριδα, Τζεμπ Μπους, κατά τη συνάντησή του την περασμένη Παρασκευή μαζί του, όσο και με στελέχη του Πανεπιστημίου της Τάμπα, καθώς η Φλώριδα δέχεται ετησίως 80.000.000 περίπου τουρίστες, έναντι 12.000.000-13.000.000, που δέχεται αντίστοιχα η Ελλάδα.

"Η Ελληνική Κυβέρνηση και ειδικότερα το υπουργείο Ανάπτυξης έχουν αποφασίσει να προωθήσουν μια διαφορετική πολιτική τουρισμού για τις ΗΠΑ. Εγκαταλείπουμε τη μέχρι σήμερα πρακτική, η οποία μας στέρησε τη δυνατότητα, για 20 χρόνια περίπου, να αυξήσουμε τον αριθμό των Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα. Από το 1985, ο αριθμός αυτός κυμαίνεται από 200.000-250.000 επισκέπτες τον χρόνο. Πιστεύουμε ότι είναι εύκολο να ανακάμψουμε και να φθάσουμε τον αριθμό των Αμερικανών επισκεπτών, πολύ γρήγορα, στις 500.000 το χρόνο" τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις βάσεις, στις οποίες θα στηριχθεί αυτή η νέα πολιτική: "Το πρώτο είναι ότι θα χρησιμοποιήσουμε το επαγγελματικό marketing, που είναι βασική προϋπόθεση για να λειτουργήσει η επικοινωνία μέσω της εξειδίκευσης. Το δεύτερο είναι να αναδείξουμε νέες υπηρεσίες τουρισμού διπλωματικού χαρακτήρα, που θα έχουν την ευθύνη να συντονίσουν την παρουσία μας για τον ελληνικό τουρισμό στις ΗΠΑ, αλλά οι ίδιες θα εποπτεύουν την υλοποίηση της παρέμβασης του marketing, μέσα από ειδικές εταιρίες, οι οποίες θα επιλέγονται ακριβώς γι' αυτό το σκοπό. Έτσι ώστε, σε μια σχεδιασμένη τριετή παρέμβαση, το 2002-2003-2004, να διαμορφώσουμε τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις, ώστε να προετοιμαστούμε τόσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 στην Ελλάδα, αλλά, συγχρόνως, και να αποκτήσουμε αυτή την αύξηση του αμερικανικού τουρισμού στη χώρα μας. Είναι μια συγκεκριμένη, λοιπόν, νέα πολιτική τουρισμού, τριετούς εμβέλειας, στο πρώτο στάδιο, και επταετούς στη συνέχεια. Πιστεύω ότι η δεκαετία που ξεκίνησε, έχοντας για την Ελλάδα σκοπό να αποτελέσει τη δεκαετία της ανάπτυξης σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, χρειάζεται σταθερές και εξειδικευμένες πολιτικές για κάθε ένα τομέα, ώστε να μπορέσουμε, μετρήσιμα πλέον, να διαπιστώσουμε το αποτέλεσμα των προσπαθειών, που θα καταβάλλουμε συνολικά. Σε αυτή την κατεύθυνση, ενδιαφερόμαστε στον τουρισμό να έχουμε αντίστοιχα αποτελέσματα. Γι' αυτό προωθήσαμε -ήδη έχουμε ετοιμαστεί και πολύ σύντομα θα είναι γνωστό και στις ΗΠΑ- μια σειρά από μέτρα στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, που ανακοίνωσα προηγουμένως, για να μπορέσουν να γίνουν χειροπιαστή πραγματικότητα".

Αναφερόμενος στη δυνατότητα χρησιμοποίησης του διαδικτύου στην υλοποίηση αυτής της πολιτικής, ο υπουργός Ανάπτυξης, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι "η χρησιμοποίηση του διαδικτύου είναι μια βασική προϋπόθεση, βέβαια, για να αναδείξουμε αυτή τη νέα παρουσία και τη νέα εικόνα της Ελλάδας στην περιοχή. Προς αυτή την κατεύθυνση, το υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας σχεδιάζουμε ειδικά προγράμματα, για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε την επικοινωνία στην αμερικανική αγορά. Βέβαια, η συνεργασία μας με αντίστοιχους Οργανισμούς εδώ στις ΗΠΑ μας δίνει τη δυνατότητα ακόμη πιο εύκολα να το υλοποιήσουμε".

Στη συνέχεια, ο Α. Τσοχατζόπουλος αναφέρθηκε στο σημαντικό ρόλο της Ομογένειας σε σχέση με την προώθηση της ελληνικής τουριστικής πολιτικής στις ΗΠΑ, τονίζοντας: "Η Ομογένεια είναι σταθερά ενταγμένη, όπως ιστορικά στο παρελθόν έτσι ρεαλιστικά στο παρόν και στο μέλλον, στην υλοποίηση οποιασδήποτε πολιτικής Τουρισμού είναι αναγκαία να πραγματοποιηθεί. Βέβαια, εκείνο, όμως, το οποίο ουσιαστικά, μέσα από τη νέα πολιτική τουρισμού τονίζουμε είναι ότι συνολικά για τις ΗΠΑ πρέπει να μπουν οι βάσεις για μια πολιτική τουρισμού, η οποία κινείται ανεξάρτητα από το ρόλο και την παρέμβαση της Ομογένειας, που έχει μεν τη δική της παρουσία και συμβολή, όμως, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να περιοριστούμε, αποκλειστικά και μόνο, στη συνεργασία με την Ομογένεια για την υλοποίηση της νέας τουριστικής πολιτικής μας. Η Ομογένεια είναι σαφώς η αναντικατάστατη βάση και δύναμή μας, όμως, χρειαζόμαστε επιπλέον τη συμμετοχή της, για να διευρύνουμε αυτή την παρέμβαση σε ολόκληρη την αμερικανική αγορά".

Τέλος, ο Α. Τσοχατζόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, που του υποβλήθηκε από το ακροατήριο, αναφορικά με την επανάληψη της εμφάνισης δημοσιεύματος σε αμερικανική εφημερίδα, που εμφανίζει τη χώρα μας ως υποθάλπτουσα την τρομοκρατία, τόνισε τα ακόλουθα: "Ανθελληνισμός χείριστης μορφής. Απορρίπτεται ως ένα δημοσίευμα, σχεδιασμένης ουσιαστικά, ανθελληνικής επίθεσης. Τίποτα απολύτως δεν μπορεί να συζητηθεί γύρω από αυτό. Εμείς απλά έχουμε την υποχρέωση να φροντίσουμε, με τη νέα πολιτική marketing που προωθούμε εδώ στις ΗΠΑ, να παρουσιάσουμε την Ελλάδα του σήμερα, την Ελλάδα που προσφέρει Ιστορία, Πολιτισμό, Παράδοση και Τέχνες, αλλά και οικονομική ανάπτυξη. Να δώσουμε την εικόνα της ασφάλειας και της σιγουριάς για τον κάθε πολίτη που βρίσκεται στην Ελλάδα. Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι η χώρα με τον μικρότερο δείκτη εγκληματικότητας μεταξύ όλων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό δείχνει ότι η Ελλάδα είναι τελικά μια ασφαλής χώρα. Βέβαια, ειδικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι σε εξέλιξη και μια πολύ μεγάλη επιχείρηση κινητοποίησης πολλών δυνατοτήτων του Ελληνισμού σε όλα τα επίπεδα: σε αυτό της κοινωνίας, του Κράτους, της πολιτικής, των Ενόπλων Δυνάμεων ακόμα, ώστε να διαμορφώσουμε πράγματι Ολυμπιακούς Αγώνες που θα είναι γνήσια ελληνικοί, θα έχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για τους συμμετέχοντες και τους θεατές, και θα έχουν και τη μέγιστη δυνατή αποδοχή και απόδοση".

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024