Ένα ισχυρό πλεονέκτημα αποκτά από τη Δευτέρα ο σύμβουλος της κυβέρνησης Credit Suisse First Βoston για την πώληση της Ολυμπιακής. Πρόκειται για την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η οποία κέρδισε τον διαγωνισμό […]
Ένα ισχυρό πλεονέκτημα αποκτά από τη Δευτέρα ο σύμβουλος της κυβέρνησης Credit Suisse First Βoston για την πώληση της
Ήδη ο διαγωνισμός για την πώληση της
Το πλεονέκτημα που αποκτούν οι δύο πλευρές στις διαπραγματεύσεις είναι οι επιδοτήσεις που θα λαμβάνει πλέον η Αεροπλοΐα για την εκτέλεση των πτήσεων προς τις άγονες γραμμές, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού που διεξήγαγε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε τη Δευτέρα την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχε καταθέσει η Βelavia, ο μοναδικός "αντίπαλος" της Ολυμπιακής στον διαγωνισμό. Έτσι, η Ολυμπιακή θα σταματήσει να δημιουργεί ελλείμματα από την εκτέλεση πτήσεων προς τους προορισμούς αυτούς με αποτέλεσμα να γίνει πιο ελκυστική για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.
Σε 3,5 δισ. δρχ. ανέρχεται ετησίως το συνολικό ποσό της επιδότησης για την εκτέλεση των άγονων γραμμών, που θεωρείται ζημιογόνα για τις αεροπορικές εταιρίες. Το ποσό αυτό θα λαμβάνει η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η οποία αναλαμβάνει την εκτέλεση των πτήσεων από μεθαύριο. Υπενθυμίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αρχικά αποδεχτεί ότι η κρατική επιδότηση μπορεί να ισχύει για τις εννέα γραμμές με την προϋπόθεση, όμως, ότι θα υπάρχει ένα εξασφαλισμένο ελάχιστο όριο εισιτηρίων.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.