Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους Boeing 777-200ER
Αεροπορικό περιστατικό

Αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους Boeing 777-200ER

Τεχνικό πρόβλημα παρουσίασε Boeing 777-200ER με αποτέλεσμα τη αναγκαστική του προσγείωση.

Ένα Boeing 777-200ER της United Airlines, Registration N786UA, επέστρεψε στο Newark περίπου τέσσερις ώρες μετά την αναχώρηση του λόγω προβλήματος πίεσης στην καμπίνα. Το αεροσκάφος ήταν καθ’ οδόν προς τη Ρώμη όταν οι πιλότοι εντόπισαν ένα τεχνικό πρόβλημα στο αεροπλάνο. Οι πιλότοι κήρυξαν κατάσταση έκτακτης ανάγκης πριν γυρίσουν για να επιστρέψουν στο Νιούαρκ. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε με ασφάλεια και δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.

Η Πτήση 510 της United Airlines

Στις 13 Σεπτεμβρίου, η πτήση UA510 εκτελούσε μια τακτική πτήση επιβατών μεταξύ Newark (EWR) και Rome-Fumicino (FCO) στην Ιταλία. Η πτήση, που εκτελούσε ένα Boeing 777-200ER, αναχώρησε 40 λεπτά καθυστερημένα στις 21:20 τοπική ώρα, για μια πτήση 8 ωρών και 10 λεπτών προς το FCO. Το 26χρονο αεροσκάφος ήταν σχεδόν γεμάτο, με 270 επιβάτες και 14 μέλη πληρώματος.

Σχεδόν 45 λεπτά μετά την αναχώρηση, το αεροσκάφος ταξίδευε στα 37.000 πόδια (11.300 m) με ταχύτητα 530 kts (610 mph, 980 km/h), όταν οι πιλότοι εντόπισαν πρόβλημα πίεσης στην καμπίνα στο πιλοτήριο. Οι πιλότοι κήρυξαν κατάσταση έκτακτης ανάγκης πριν κατέβουν απότομα στα 9.000 πόδια (2.750 μέτρα). Τα δεδομένα από το FlightRadar24.com δείχνουν ότι το αεροσκάφος έπεσε κατά περισσότερα από 28.000 πόδια (8.530 μέτρα) μέσα σε λίγα λεπτά. Μετά την προειδοποίηση αποσυμπίεσης, οι πιλότοι ξεκίνησαν την ξαφνική κάθοδο. Το αεροσκάφος ισοπέδωσε στα 9.000 πόδια και συνέχισε να κρατά κοντά στο Χάλιφαξ, στη Νέα Σκωτία, στον Καναδά. Το αεροσκάφος συνέχισε προς το Νιούαρκ με ταχύτητα περίπου 300 kts (350 mph, 550 km/h) για δύο ώρες πριν προσγειωθεί στον διάδρομο 4L στο EWR.

Η United Airlines έστειλε ένα αεροσκάφος αντικατάστασης στη Ρώμη που μετέφερε τους επιβάτες από την αρχική πτήση. Το αεροσκάφος αντικατάστασης, ένα άλλο Boeing 777-224ER (Εγγραφή N78001) αναχώρησε το επόμενο πρωί στις 03:33 και έφτασε στη Ρώμη στις 17:08 τοπική ώρα. Ο έλεγχος που έγινε στο αεροσκάφος δεν αποκάλυψε το πρόβλημα με την πίεση της καμπίνας.

Το United Boeing 777-200ER

Το εν λόγω αεροσκάφος παραδόθηκε στην United Airlines τον Απρίλιο του 1997. Το αεροσκάφος τροφοδοτείται από δύο κινητήρες Pratt & Whitney 4090. Ένα διαφορετικό αεροσκάφος United Boeing 777-200 με παρόμοιους κινητήρες δημιούργησε πρόβλημα τον Φεβρουάριο του 2021.

Η κόπωση του υλικού προκάλεσε το σκίσιμο μιας από τις λεπίδες κατά τη διάρκεια της πτήσης, αποσπώντας τμήματα του καλύμματος του κινητήρα και της εσωτερικής δοκού της ατράκτου από τον κινητήρα. Ο κινητήρας πήρε φωτιά λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση και το αεροσκάφος επέστρεψε στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ (DEN) σχεδόν 25 λεπτά μετά την αναχώρηση. Κανένας από τους 239 επιβαίνοντες ή άλλοι άνθρωποι στο έδαφος λόγω πτώσης συντριμμιών, δεν τραυματίστηκε.

Μετά το περιστατικό, τόσο η Boeing όσο και η Pratt & Whitney έλαβαν σημαντικά μέτρα για την ενίσχυση των καλυμμάτων του κινητήρα και των εξαρτημάτων της ατράκτου με ενισχυμένο υλικό. Επιπλέον, οι διαδικασίες επιθεώρησης και συντήρησης αναθεωρήθηκαν επίσης ως αποτέλεσμα της Οδηγίας αξιοπλοΐας (AD) που εκδόθηκε από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA). Το πρόσφατο περιστατικό θα διερευνηθεί περαιτέρω για να βρεθεί η βασική αιτία του συμβάντος απώλειας πίεσης στην καμπίνα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024