Στην έκθεση συμμετείχαν 260 εκθέτες από την Ελλάδα και 10 ακόμα χώρες.Οι επαγγελματίες επισκέπτες ξεπέρασαν τις 5.200, ενώ η πλειοψηφία των επισκεπτών προερχόταν από τους κλάδους των καταλυμάτων, των τουριστικών γραφείων, των εταιρειών MICE & DMC , του yachting και της ελληνικής γαστρονομίας.
Στην έκθεση συμμετείχαν 260 εκθέτες από την Ελλάδα και 10 ακόμα χώρες. Οι επαγγελματίες επισκέπτες ξεπέρασαν τους 5.200 ενώ η πλειοψηφία των επισκεπτών προερχόταν από τους κλάδους των καταλυμάτων, των τουριστικών γραφείων, των εταιρειών MICE & DMC, του yachting και της ελληνικής γαστρονομίας. Με απόλυτη επιτυχία επίσης πραγματοποιήθηκαν και οι 8.000 Β2Β συναντήσεις μεταξύ των εκθετών και των 150 Hosted Buyers από 50 χώρες.
Ο κ. Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, δήλωσε ότι “ο ΕΟΤ θα συνεχίσει να στηρίζει την έκθεση, όπως έκανε μέχρι σήμερα, και αναφέρθηκε στις τρεις προτεραιότητες που δρομολογούνται από τον Οργανισμό: Τη διαφημιστική καμπάνια η οποία ξεκινά φέτος νωρίς και θα έχει διάρκεια 4 μηνών προβάλλοντας το brand της Ελλάδας στην Ευρώπη, την Αμερική και τον Καναδά, την αναμόρφωση της ιστοσελίδας του Visit Greece και την αναμόρφωση των περιπτέρων του ΕΟΤ στις εκθέσεις του εξωτερικού καθώς και μεγαλύτερη παρουσία στα ψηφιακά μέσα”.
Μία πολύ ιδιαίτερη στιγμή στα εγκαίνια ήταν και η απονομή από την πρόεδρο του ΕΟΤ κα Γκερέκου του Excellence Award στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ και τους σπουδαστές του School Of Tourism & Culinary Arts για τη στήριξη της οργάνωσης της 6ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού και τη στελέχωση όλων των λειτουργικών τμημάτων.
Όλοι σχεδόν οι Hosted Buyers, στο τέλος της διαδικασίας δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι από την έκθεση και τις δυνατότητες συνεργασίας που τους πρόσφεραν οι εκθέτες, ενώ μεγάλο ποσοστό εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα προχωρήσει σε σοβαρές εμπορικές συμφωνίες με πολλούς εκθέτες.
Με συντονιστή τον δημοσιογράφο κ. Γιάννη Γιαννακάκη (tornos news.gr). Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων μονοπώλησαν ομιλητές με βαθειά γνώση του τουριστικού “γίγνεσθαι“: κ. Aπόστολος Παραδέλλης / Google, κ. Mark Bolan / TripAdvisor Experiences (Viator), κ. Κωνσταντίνος Παπαγιαννόπουλος / GetYourGuide,κα Μαρία Αϊβαλιώτη / Travelotopos, κ. Γιώργος Μπουντούνης / OneTourismo και κ. Βασίλης Γκανάς / Netsemantics.
Οι επενδυτικές προοπτικές του ιαματικού τουρισμού στην Ελλάδα και οι προοπτικές ανάπτυξης του ήταν ο βασικός άξονας γύρω από τον οποίο κινήθηκαν οι ομιλίες των κ.κ. Μάρκου Δανά / ΓΓ συνδέσμου δήμων ιαματικών πηγών, Γρηγόρη Σαμπάνη / μέλους ΔΣ ΕΟΠΥ, κ. Πέτρου Λυμπερίδη / πρόεδρου Παν/νιου συλλόγου φυσιοθεραπευτών και του κ. Στέργιου Καραμανλή / Biactive.grorum.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις ομιλητών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως της κας Ελίζας Τσολάκου / Athens Convention Bureau, του κ. Stephan Merkenhof / GBR Consulting, του κ. Πανταζή Πάστρα / Toposophy, της κας Χίλντας Αλυσανδράτου / Enterprise Greece, του κ. Reinhard Gangelmayer / GIATA, του κ. Daniel Slobodskoy / Booking Analytics, του κ. Νίκου Πιτσούλη / Bee Group, της κας Lisa Adams / Helms Briscoe, του κ. Jan Imberi / Tamtchik Media και του κ. Νίκου Τσάμη / Eventora . Όλοι ανέλυσαν μια σειρά από θέματα μεγάλου ενδιαφέροντος τόσο για την πορεία του συνεδριακού τουρισμού όσο και για τις επενδύσεις στο τουρισμό, τις νέες γενιές ταξιδιωτών και τις συνήθειες τους, τα κριτήρια επιλογής προορισμού για την διοργάνωση events, κ.α.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.