Σύμφωνα με τα στοιχεία από την ΔΙ.ΤΕ.Ξ. Άπω Ανατολής, από την Ιαπωνία για το 1999 είχαμε αύξηση της τάξεως του 6-8% παρά την γενική στασιμότητα που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια […]
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την ΔΙ.ΤΕ.Ξ. Άπω Ανατολής, από την Ιαπωνία<.> για το 1999 είχαμε αύξηση της τάξεως<...> του 6-8% παρά την γενική στασιμότητα που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια για όλη την Ευρώπη. Η ζήτηση από την Ιαπωνία δείχνει να είναι ανοδική μόνο στη Βόρεια Ευρώπη, ενώ υπάρχει και μια σχετικά μικρή τάση προς την Δυτική Ευρώπη. Η ζήτηση του οργανωμένου τουριστικού πακέτου δείχνει να μειώνεται και αυτό επηρεάζει τους μακρινούς από την Ιαπωνία προορισμούς. Παρόλα αυτά η επαγγελματική ταξιδιωτική αγορά είναι αισιόδοξη, κυρίως λόγω της αναδιάρθρωσης της αγοράς των τουριστικών πρακτόρων. Ο ανταγωνισμός από την Τουρκία και την Ισπανία είναι οξύς, και ειδικά από την δεύτερη, η οποία μάλιστα κάνει κοινή προσπάθεια προβολής στην Ιαπωνική αγορά μαζί με την Πορτογαλία.
Οι κυριότεροι Ιάπωνες tour operators για την Ελλάδα το 1999 ήταν οι J.T.B. ( Japan Travel Bureau), Kinki Nippon Tourist, Hankyu Express International, H.I.S. και Nippon Travel Agency.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.