Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΤάσεις και προοπτικές στα ελληνικά αστικά ξενοδοχεία

Τάσεις και προοπτικές στα ελληνικά αστικά ξενοδοχεία

Μία εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα μελέτη / λεύκωμα με τίτλο `Τάσεις και Προοπτικές στα Αστικά Ξενοδοχεία – Μια αισθητική περιπλάνηση από το παρόν προς το μέλλον`, […]

Μία εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα μελέτη / λεύκωμα με τίτλο<...> `Τάσεις και Προοπτικές στα Αστικά Ξενοδοχεία – Μια αισθητική περιπλάνηση από το παρόν προς το μέλλον`, παρουσιάστηκε προχτές, Πέμπτη 18 Ιανουαρίου, από τη xenia Εκθέσεις – Συνέδρια Α.Ε., σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Electra Palace στην Πλάκα.

Πρόκειται για μια καταγραφή της ελληνικής αστικής ξενοδοχίας με τα πλέον χαρακτηριστικά δείγματα από πλευράς αρχιτεκτονικής, μορφών και τάσεων, των ξενοδοχείων του δεύτερου μισού του 20 αιώνα. Παράλληλα, γίνονται αναφορές για τα πρώτα ξενοδοχεία, που δημιουργήθηκαν, ενώ καταγράφονται οι σημαντικότερες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο δημιουργίας των ξενοδοχείων, που επηρέασαν καθοριστικά και την εικόνα της ελληνικής ξενοδοχίας μέχρι σήμερα.

Καθοριστικό στοιχείο και βασικός άξονας της μελέτης αποτελεί το αισθητικό στοιχείο στην όλη ξενοδοχειακή δημιουργία και πως αυτό μετεξελίχθη από μια απλή μορφολογική παρέμβαση σε μια παράμετρος, που επηρέασε καθοριστικά την λειτουργικότητα του ξενοδοχείου.

Σε μια σύντομη αναφορά αναφέρονται, επίσης, σε διεθνές επίπεδο, οι κύριες νέες τάσεις των αστικών ξενοδοχείων από τα πρώτα Business Hotel μέχρι τα σημερινά Design(er) και Fashion Hotels. Η μελέτη περιλαμβάνει, ακόμη, 12 χαρακτηριστικά – τυχαία – δείγματα ξενοδοχείων, που αντιπροσωπεύουν σήμερα τις πλέον χαρακτηριστικές τάσεις, που έχει εμφανίσει η αστική ξενοδοχία, π.χ. Business, design στην Αθήνα και σε επιλεγμένα σημεία της Περιφέρειας.

Ακόμα, να σημειωθεί ότι τη μελέτη προλόγισαν, στην επίσημη παρουσίαση της, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, καθηγητής κ. Χάρης Κοκκώσης, ο οποίος επεσήμανε ότι “υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης και τεκμηρίωσης στο ξενοδοχειακό κλάδο”, ενώ ανέφερε, μεταξύ άλλων ότι “αντίστοιχη μελέτη μπορεί να γίνει και για τα ξενοδοχεία εκτός μεγάλων πόλεων, ώστε να καταδειχτεί καλύτερα ο τρόπος εξέλιξης τους από μεμονωμένες ξενοδοχειακές μονάδες σε μονάδες παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών, όπως π.χ. spa, κτλ.”.

Από την άλλη, ο Project Manager της xenia, κ. Νίκος Κούμανης, που μαζί με τον κ. Τάκη Δημακουλέα επιμελήθηκαν και την έντυπη έκδοση της μελέτης (εκδόσεις Προπομπός), σημείωσε ότι “ο λόγος, που μας οδήγησε στην πραγματοποίηση της εν λόγω έρευνας είναι ότι, ύστερα από παρατήρηση αντίστοιχων μελετών του εξωτερικού, διαπιστώσαμε ότι έλειπε κάτι τέτοιο από την Ελλάδα και πρόσθεσε ότι “οι επιλογές των ξενοδοχείων, που καταδεικνύονται στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ενδεικτικές των τάσεων, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική ξενοδοχία.

Από τη μεριά του, ο Διευθυντής των εκδόσεων Προπομπός, κ. Θωμάς Κιμέρης, τόνισε το γεγονός ότι ο τουριστικός τομέας πάσχει από την έλλειψη ειδικών εκδόσεων, ενώ πρόσθεσε ότι “η xenia σχεδιάζει μια σειρά θεματικών εκδόσεων”.

Τέλος, ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γεράσιμος Φωκάς, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της xenia, διαδεχόμενος τον κ. Γιάννη Στεφανίδη, αναφέρθηκε στην ποικιλία των εκδηλώσεων που πλαισιώνουν την 36η xenia, μέρος των οποίων είναι και η παρουσίαση της συγκεκριμένης μελέτης.

Κλείνοντας την παρουσίαση ο ιδρυτής της xenia κ. Τάσος Κούμανης ανέφερε ότι η xenia δεν είναι μία καθεαυτό έκθεση, αλλά πρόκειται για ένα σύνολο εκδηλώσεων γεγονός που την κάνει να ξεχωρίζει.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024