Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΔ. Φραγκάκης: 'Αξιοποιούμε όλα τα υγειονομικά 'όπλα' και τα τεχνολογικά εργαλεία για την ανάκαμψη του τουρισμού'
Τουριστική πολιτική

Δ. Φραγκάκης: 'Αξιοποιούμε όλα τα υγειονομικά 'όπλα' και τα τεχνολογικά εργαλεία για την ανάκαμψη του τουρισμού'

Σε χαιρετισμό του στην 1η υβριδική έκθεση Greek Panorama, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ είπε ότι ακολουθείται ένα τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής, με αναλυτικό πλάνο, που προβλέπει αρκετά σενάρια και μπορεί να προσαρμοστεί στα μεταβαλλόμενα δεδομένα.

“Αξιοποιούμε όλα τα υγειονομικά όπλα και τα εργαλεία, που μας δίνει η τεχνολογία για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού”, σημείωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια της τουριστικής έκθεσης Virtual Greek Panorama, που φέτος έγινε διαδικτυακή και κάθε μήνα θα φέρει την Ελλάδα σε επαφή με τις κύριες τουριστικές αγορές.

“Ανοίγοντας” την πρώτη Virtual Greek Panorama που πραγματοποιείται στην χώρα μας, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ χαρακτήρισε την έκθεση “θεσμό που τα τελευταία χρόνια δίνει σημαντικές δυνατότητες προβολής για την Ελλάδα”. Και αφού ευχαρίστησε ζωντανά από το στούντιο τους διοργανωτές επεσήμανε: “Η πανδημία αλλάζει τα πάντα στον παγκόσμιο τουρισμό, συνολικά. Προφανώς αλλάζει και τον τουρισμό μας, με έναν πολύ βίαιο θα έλεγα τρόπο. Είμαστε όμως όλοι υποχρεωμένοι, να μη μείνουμε ακίνητοι μπροστά στις δυσκολίες. Οφείλουμε να αντιλαμβανόμαστε και να ενεργούμε με βάση τις νέες επιταγές των καταστάσεων. Ακούμε την αγορά και συνεργαζόμαστε με τους φορείς του τουρισμού μας. Στον ΕΟΤ είμαστε σε ετοιμότητα, ήδη από την αρχή της πανδημίας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις”.

Σχετικά με την νέα καμπάνια του ΕΟΤ, ο γενικός γραμματέας επεσήμανε: “Πήραμε την απόφαση στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού να μην πάμε απλά σε μία κλασική καμπάνια για το 2021, αλλά να ακολουθήσουμε ένα τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας και του τουρισμού. Έχουμε καταρτίσει ένα αναλυτικό πλάνο, που προβλέπει αρκετά σενάρια, και μπορεί να προσαρμοστεί στα μεταβαλλόμενα δεδομένα. Το πλάνο αυτό θα αρχίσει να ‘ξετυλίγεται’ και να υλοποιείται με την καμπάνια του 2021, η οποία σύντομα θα παρουσιαστεί”.

Σε ερώτηση για τη φετινή τουριστική σεζόν, ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι “η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί προκειμένου να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες”, για να καταλήξει με την επισήμανση ότι “ο ανταγωνισμός το 2021 θα είναι σκληρός, ωστόσο είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος ότι θα πάμε καλύτερα, σε σχέση με πέρυσι. Θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε φέτος όλα εκείνα τα όπλα, τα οποία δεν είχαμε το 2020: τους εμβολιασμούς, τα rapid tests αλλα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα”.

Χαιρετισμό στην Virtual Greek Panorama απηύθυναν επίσης: ο κ. Γιώργος Πατούλης, περιφερειάρχης Αττικής, ο κ. Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), ο κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος Federation of Hellenic Associations of Travel & Tourist Agencies (FedHATTA) και ο κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ).

Η Greek Panorama, αφού ταξίδεψε εδώ και χρόνια στην Ευρώπη προβάλλοντας τον τουρισμό της Ελλάδας, έγινε “virtual”. Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή όλο το χρόνο, προκειμένου να φέρει, κάθε μήνα την Ελλάδα σε επαφή με κύριες τουριστικές αγορές. Με συνεργάτη το Euronews ξεκίνησε το ταξίδι της με πρώτους σταθμούς την Πολωνία και τη Βρετανία, ενώ στις 22 Φεβρουαρίου 2021 θα συνδεθεί με την Ολλανδία και την Ιταλία. Ακολουθούν η Γερμανία, η Αυστρία, η Γαλλία, η Σκανδιναβία, οι ΗΠΑ, αλλά και ασιατικές χώρες. Σκοπός είναι να μην χαθεί η επικοινωνία και να αποτελέσει μια γέφυρα ακόμα και μετά την πάροδο της πανδημίας, ώστε να αξιοποιηθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες διασύνδεσης, παράλληλα με τις διά ζώσης εκθεσιακές δραστηριότητες, όταν αυτές αποκατασταθούν.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024