Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΠΑ.ΣΟ.Κ.: Η επιχειρούμενη απελευθέρωση των ναύλων δεν διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον

ΠΑ.ΣΟ.Κ.: Η επιχειρούμενη απελευθέρωση των ναύλων δεν διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον

Την αντίθεση του στην απελευθέρωση των ναύλων οικονομικής θέσης στην ακτοπλοΐα, στην οποία προέβη πριν από λίγο καιρό η Κυβέρνηση, εξέφρασε με χτεσινήτου ανακοίνωση ο τομέας Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Πολιτικής […]

Την αντίθεση του στην απελευθέρωση των ναύλων οικονομικής θέσης στην ακτοπλοΐα, στην οποία προέβη πριν από λίγο καιρό η Κυβέρνηση, εξέφρασε με χτεσινή<...>του ανακοίνωση ο τομέας Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Πολιτικής Καταναλωτών του ΠΑ.ΣΟ.Κ., καθώς όπως αναφέρει, μεταξύ άλλων, “η επιχειρούμενη απελευθέρωση δεν διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον και μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις, στρεβλώσεις του υγιούς ανταγωνισμού και αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων, επιβαρύνοντας την ήδη δυσμενή οικονομική και κοινωνική κατάσταση των χρηστών των αντίστοιχων υπηρεσιών και δημιουργώντας προβλήματα στην οικονομική και κοινωνική ζωή των νησιών”.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. αναφέρονται τα ακόλουθα:

“Μετά το `ναυάγιο` της κυβερνητικής πολιτικής στο χώρο της Ακτοπλοΐας, με σωρευμένα τα προβλήματα στις νησιώτικες περιοχές και με επιστρατευμένους τους ναυτικούς επί 40 ημέρες, η κυβέρνηση συνεχίζει τη χωρίς σχεδιασμό, πρόγραμμα και στόχους πολιτική της, με αποσπασματικές και υπό πίεση λαμβανόμενες αποφάσεις, ενώ την ίδια στιγμή, αδυνατεί να εγγυηθεί την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.

Μερικές μέρες πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου, αιφνιδιαστικά (;) και χωρίς την παραμικρή προετοιμασία, ανακοίνωσε την απελευθέρωση των ναύλων και στις γραμμές του Πειραιά, στις οποίες διακινούνται τουλάχιστον 150.000 επιβάτες ετησίως και υπάρχουν δύο εταιρίες στην ίδια γραμμή, δηλαδή ουσιαστικά σε όλες, με εξαίρεση τις γραμμές που επιδοτούνται από το ίδιο το κράτος.

Ένα, όμως, από τα `επιτεύγματα` της `νέας διακυβέρνησης` είναι και η κατάργηση της Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Θαλάσσιων Ενδομεταφορών, η οποία είχε συσταθεί από την κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και είχε ως έργο την εποπτεία και έλεγχο της αγοράς, την εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού και την προστασία του δημοσίου συμφέροντος. `Αρα η ολιγοπωλιακή αγορά της ακτοπλοΐας κατ` ουσίαν, δεν εποπτεύεται και δεν ελέγχεται.

Την ίδια στιγμή, αδικαιολόγητα, παραιτείται, και μάλιστα άνευ όρων, από το δικαίωμα της πολιτείας να επιβάλλει ρυθμίσεις για τους ναύλους, οι οποίες προστατεύουν τους πολίτες, λαμβανομένων υπόψη, των όρων παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας (όπως προβλεπόταν ως τώρα μόνο για την οικονομική θέση των πλοίων).

Υπό αυτές τις συνθήκες είναι σαφές ότι η επιχειρούμενη απελευθέρωση, δεν διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον, και μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις, στρεβλώσεις του υγιούς ανταγωνισμού και αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων, επιβαρύνοντας την ήδη δυσμενή οικονομική και κοινωνική κατάσταση των χρηστών των αντίστοιχων υπηρεσιών και δημιουργώντας προβλήματα στην οικονομική και κοινωνική ζωή των νησιών”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024