Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileYou in Greece: Νέα διαδικτυακή επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της χώρας
Αιχμή τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης

You in Greece: Νέα διαδικτυακή επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της χώρας

Τη νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της Ελλάδας, που ακούει στο όνομα You in Greece, παρουσίασε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος σε χθεσινή συνέντευξη τύπου, με μακροπρόθεσμο στόχο, όπως είπε, τη μετάβαση της χώρας μας, από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα, στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας.

Τη νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της Ελλάδας, που ακούει στο όνομα You in Greece, παρουσίασε ο υπουργός<...> Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος σε χθεσινή συνέντευξη τύπου, με μακροπρόθεσμο στόχο, όπως είπε, τη μετάβαση της χώρας μας, από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα, στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας.

Όπως ανέφερε ο κ. Γερουλάνος, “όλοι γνωρίζουμε η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό έχει πληγεί. Η αρθρογραφία των τελευταίων μηνών στα διεθνή μέσα ενημέρωσης ήταν απαξιωτική. Χτίζοντας την εικόνα μιας Ελλάδας αναξιόπιστης. Μιας ελληνικής κοινωνίας βίαιης χωρίς διάθεση να αλλάξει. Ενός Έλληνα πολίτη ο οποίος δεν δουλεύει, δε λέει την αλήθεια, δεν διαχειρίζεται τα χρήματα του με σύνεση. Στιγμιαία γεγονότα γκρέμισαν την εικόνα που με τόσο κόπο και τόσα χρήματα έχτισαν οι Έλληνες. Προφανώς οι εικόνες που έβγαιναν από την Ελλάδα ήταν καταστροφικές. Οι απάνθρωπες εικόνες της Μαρφίν, οι εικόνες από το λιμάνι του Πειραιά, τα πανό στην Ακρόπολη. Προφανώς τα χρέη μας στα διεθνή ΜΜΕ είναι μέρος του ίδιου προβλήματος. Όμως τίποτα από αυτά τα γεγονότα δεν είναι από μόνο του αρκετό να καταστρέψει την εικόνα μιας χώρας αν αυτή η εικόνα είναι χτισμένη σε γερά θεμέλια. Για δεκαετίες οι ελληνικές κυβερνήσεις έχτισαν μια εικόνα επενδύοντας στο δρόμο με τις λιγότερες αντιστάσεις. Ήλιος, θάλασσα και λίγα αρχαία. Καλή ζωή, καλή διασκέδαση. Παρόλο που αυτή την εικόνα `χτίζαμε` για τον τουρισμό μας, αυτή την εικόνα προβάλαμε και για τους εαυτούς μας. Και αυτή η εικόνα στα δύσκολα όχι μόνο δεν στάθηκε εμπόδιο στις φήμες, αλλά ήρθε να τις επιβεβαιώσει. Δυστυχώς, το πιο προβληματικό στοιχείο της σημερινής κατάστασης είναι ότι με διαφήμιση δεν μπορείς να απαντήσεις στην είδηση. Η μόνη και η καλύτερη απάντηση σε αυτά που μας κατηγορούσαν ήταν η απάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και βέβαια της κυβέρνησης που περιγράφει πως μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Παρόλα αυτά αν θέλουμε να βάλουμε καλύτερες βάσεις για το αύριο, η προσπάθειά μας θέλει χρόνο και στρατηγική, θέλει συνέπεια και θέλει να παλέψουμε όλοι μαζί. Μόνο αν δουλέψουμε όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα”.

Το “you in greece” είναι μία ενισχυτική συμμετοχική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό η οποία στηρίζεται στην καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα. Στον Έλληνα πολίτη δεν κόστισε τίποτα, όπως χαρακτηριστικά ανάφερε ο υπουργός, ωστόσο τα οφέλη θα είναι πολλαπλασιαστικά σε βάθος χρόνου. “Πρεσβευτές” της διάδοσης του you in greece είναι τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης you tube, Facebook, twitter κλπ, ενώ στην αλυσίδα διάδοσης του προστίθενται οι ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, πρεσβείες, απόδημος ελληνισμός κ.λπ.

Στηλιτεύοντας τα φαινόμενα που αμαυρώνουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, απόρροια των γεγονότων στην Ακρόπολη και στο Zenith, ο κ. Γερουλάνος επεσήμανε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει σιγά σιγά να απαξιώνει τους εμπνευστές τους. Για το κρουαζιερόπλοιο Zenith υπογράμμισε ότι αυτό όπως και αυτο που συμβαίνει στην Κόρινθο με τα “δεμένα” πλοία δεν έχουν να κάνουν με την άρση του Καμποτάζ, αφού σε αυτά ισχύει η κοινοτική νομοθεσία.

Ο υπουργός δήλωσε ακόμη, ότι σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών και Οικονομίας Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας προχωρά ήδη η σταδιακή αποπληρωμή των χρεών.

Μέλη του ΠΑΜΕ διέκοψαν τη συνέντευξη Τύπου

Μικρής κλίμακας ένταση επικράτησε σε συνέντευξη Τύπου του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού στα γραφεία του ΕΟΤ. Μέλη του ΠΑΜΕ, εργαζόμενοι του σωματείου επισιτιστικού τομέα, διέκοψαν τη συνέντευξη Τύπου. Η ένταση αποκλιμακώθηκε με την πρωτοβουλία του υπουργείου, να τους συναντήσει άμεσα ο γενικός γραμματέας Τουρισμού κ. Γ. Πουσσαίος.

Σχόλιο in situ

Όταν φωνάζεις, ο άλλος κλείνει τα αυτιά του. Όταν μιλήσεις, θα σε ακούσει. Αυτόν τον απλό λογικό κανόνα δεν μπορούν να αφομοιώσουν προφανώς τα μέλη του ΠΑΜΕ, του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού – Τουρισμού Ξενοδοχείων, που αυτοπροσκαλέστηκαν στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του Π. Γερουλάνου. Και αφού ξεκίνησαν φωνάζοντας συνθήματα (πρωτότυπο), ζήτησαν από τον υπουργό άμεση συνάντηση, καθώς υποστήριξαν ότι, παρότι το ζήτησαν επανειλλημένα, ουδέποτε τους δέχτηκε στο γραφείο του. Τα πυρά στράφηκαν και κατά των δημοσιογράφων που ήταν στην αίθουσα, καθώς σύμφωνα με το ΠΑΜΕ, είμαστε, όπως φώναζαν, “εκπρόσωποι της πλουτοκρατίας” και “πάμε μόνο στον υπουργό, ενώ στη δική τους συνέντευξη Τύπου δεν πάτησε κανείς”. Κάθησαν να σκεφτούν γιατί αυτό συνέβη;
Καταρχάς, και για να το πάρω προσωπικά (όπως και όλοι οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι το πήραν χτες και δικαίως εξοργίστηκαν):
Αγαπητοί εργαζόμενοι (δε σας αποκαλώ συνάδελφους εργαζόμενους, γιατί κατά το ΠΑΜΕ όσοι δε συστρατεύομαστε μαζί του δεν είμαστε απλοί εργαζόμενοι, αλλά πλουτοκράτες, απεργοσπάστες κ.λπ.).

1. Μπορεί να μην “πάτησα” στη συνέντευξη Τύπου σας, αλλά την επόμενη μέρα δημοσιεύθηκαν όσα στείλατε (http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=47522&subcategory_id=35). Αυτό για να μη λέτε ότι δε σας κάλυψα ως δημοσιογράφος.

2. Διαφωνώ με συνάδελφο δημοσιογράφο, που σας είπε ότι “εμείς οι δημοσιογράφοι έχουμε το δικαίωμα να επιλέγουμε που θα πάμε”. Σύμφωνα με την δημοσιογραφική ηθική, πρέπει να καλύπτονται οι απόψεις ΟΛΩΝ των πλευρών και όχι επιλεκτικά. Από την άλλη, ο δημοσιογράφος έχει το κριτήριο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ της πληροφορίας και της ανάδειξής της σε είδηση.

3. Θυμάμαι το κείμενο (ας το πούμε δελτίο Τύπου) που στείλατε την επομένη της συνέντευξης Τύπου. Ειλικρινά, βρείτε κάποιον συνάδελφο επικοινωνιολόγο – δημοσιογράφο να σας τα γράφει. Όταν ένα κείμενο είναι κακογραμμένο, με κεφαλαία λες και είναι flyer και περιέχει σε κάθε παράγραφο και ένα τσιτάτο του ΚΚΕ, δύσκολο να δημοσιευθεί ως έχει, παρόλη την καλή πρόθεση του rewriter. Το δελτίο Τύπου πρέπει να είναι ευανάγνωστο και σαφές, χωρίς κραυγές και συνθήματα. Aρα μάλλον το μπερδέψατε με προκήρυξη…

4. Με τέτοιες τακτικές προσέγγισης τόσο της πολιτικής (οποιασδήποτε πολιτικής) ηγεσίας όσο και των εκπροσώπων του Τύπου, μάλλον αρνητική εικόνα δίνετε και όχι θετική.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024