Τελευταία νέα
ΑρχικήΟι Βρετανοί επιβάτες πρώτοι σε πάραπονα εναντίον των αεροπορικών εταιρειών
Έρευνα

Οι Βρετανοί επιβάτες πρώτοι σε πάραπονα εναντίον των αεροπορικών εταιρειών

Τα στοιχεία από το Refund.me αποκαλύπτουν τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες σε καθυστερήσεις το καλοκαίρι του 2015. Οι αριθμοί δείχνουν ότι από το συνολικό ποσοστό καταγγελιών ενάντια σε αεροπορικές εταιρείες το 13% των αξιώσεων αποζημίωσης στρέφονταν κατά της ισπανικής Vueling. Η Easyjet έλαβε το 8% του συνόλου των απαιτήσεων αποζημίωσης, και ακολουθεί η Ryanair με 5%, η Air France με 3,5% και η British Airways με 3%.

Οι αξιώσεις αποζημιώσεων για καθυστερήσεις πτήσεων από το πάροχος νομικών υπηρεσιών για δικαιώματα επιβατών refund.me, έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ κατά τη αιχμή των καλοκαιρινών ταξιδιών για διακοπές, από τον Ιούνιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Η περίοδος αυτή των τεσσάρων μηνών περιελάμβανε διαδικασίες αποζημιώσων για καθυστερήσεις και ματαιώσεις πτήσεων έναντι συνολικά 151 αεροπορικών εταιρειών. Οι επιβάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο ζήτησαν αποζημίωση από περισσότερες αεροπορικές εταιρείες από οποισδήποτε άλλους Ευρωπαίους επιβάτες, με συνολικά απαιτήσεις αποζημίωσης έναντι 96 διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών

Ενώ ο αριθμός των αιτήσεων που υποβλήθηκαν κατά αεροπορικών εταιρειών διέφερε από χώρα σε χώρα, συνολικά οι αριθμοί δείχνουν ότι από το συνολικό ποσοστό καταγγελιών ενάντια σε αεροπορικές εταιρείες το 13% των αξιώσεων αποζημίωσης στρέφονταν κατά της ισπανικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Vueling. Η Easyjet έλαβε το 8% του συνόλου των απαιτήσεων αποζημίωσης, και ακολουθεί η Ryanair με 5%, η Air France με 3,5% και η British Airways με 3%.

Η Vueling είχε επίσης το υψηλότερο ποσοστό καταγγελιών από Βρετανούς επιβάτες κατά τη διάρκεια της μελέτης. Από τις 96 αεροπορικές εταιρείες, η Vueling αντιπροσωπεύει το 11% όλων των αξιώσεων που εμφανίζονται για αποζημίωση. Η EasyJet ακολουθεί με 7%, η Ryanair με 6% και η British Airways και η Norwegian με 5%.

Η Eve Buchner, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της refund.me, αναφέρει: “Η μελέτη μας επιβεβαιώνει την τάση για αύξηση των καταγγελιών την, ‘πυκνή’ σε ταξίδια, περίοδο των διακοπών. Ενώ τα δεδομένα αποτελούν μόνο ένα στιγμιότυπο από την κατάσταση στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες, υπογραμμίζουν ωστόσο ότι, συνολικά, οι πτήσεις τσάρτερ και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους κατά κανόνα διαθέτουν τις χαμηλότερες επιδόσεις σε σύγκριση με τις εταιρείες τακτικών πτήσεων. Οι επιβάτες υφίστανται περισσότερη αναστάτωση στο ταξίδι τους και βλέπουμε μια σημαντική αύξηση του αριθμού των επιβατών που διεκδικεί τα δικαιωμάτά του με αποζημίωση, βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ”.

Οι χειρότερες επιδόσεις ανάλογα με το ποσοστό των απαιτήσεων αποζημίωσης, ανά χώρα

  Germany UK France Spain World Airlines claimed against 68 96 52 30 151 1. Air Berlin (8%) Vueling (11%) Vueling (21%) Vueling (41%) Vueling (13%) 2. Germanwings (7%) easyJet (7%) easyJet (16%) Ryanair (18%) Ryanair (5%) 3. Lufthansa (7%) Ryanair (6%) Air France (7%) easyJet (8%) easyJet (8%) 4. Condor (6%) British Airways (5%) TAP (6%) Iberia (6%) Air France (3.5%) 5. easyJet (5%) Norwegian (5%) British Airways (4%) Air France (4%) British Airways (3%) – See more at: http://www.traveldailynews.com/news/article/68608/uk-passengers-top-europeans-in#sthash.xCV7drMt.dpuf
Germany UK France Spain World Airlines claimed against 68 96 52 30 151 1. Air Berlin (8%) Vueling (11%) Vueling (21%) Vueling (41%) Vueling (13%) 2. Germanwings (7%) easyJet (7%) easyJet (16%) Ryanair (18%) Ryanair (5%) 3. Lufthansa (7%) Ryanair (6%) Air France (7%) easyJet (8%) easyJet (8%) 4. Condor (6%) British Airways (5%) TAP (6%) Iberia (6%) Air France (3.5%) 5. easyJet (5%) Norwegian (5%) British Airways (4%) Air France (4%) British Airways (3%) – See more at: http://www.traveldailynews.com/news/article/68608/uk-passengers-top-europeans-in#sthash.xCV7drMt.dpuf
  Γερμανία Ην. Βασίλειο
Γαλλία Ισπανία Διεθνώς
  68 96 52 30 151
1. Air Berlin (8%) Vueling (11%) Vueling (21%) Vueling (41%) Vueling (13%)
2. Germanwings (7%) easyJet (7%) easyJet (16%) Ryanair (18%) Ryanair (5%)
3. Lufthansa (7%) Ryanair (6%) Air France (7%) easyJet (8%) easyJet (8%)
4. Condor (6%) British Airways (5%) TAP (6%) Iberia (6%) Air France (3.5%)
5. easyJet (5%) Norwegian (5%) British Airways (4%) Air France (4%) British Airways (3%)

Σύμφωνα με τον κανονισμό 261/2004 της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να αποζημιώνουν τους πελάτες τους σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης μεγαλύτερη των 3 ωρών, ακυρώσεις ή επαναλαμβανόμενες κρατήσεις. Η αποζημίωση κυμαίνεται στα 250-600 ευρώ, ανάλογα με τη φύση και τη διάρκεια της διακοπής του ταξιδιού. Σημειώνεται ότι περίπου μία στις 400 πτήσεις επηρεάζεται στην κανονικότητά της με κάποιον τρόπο.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024