Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΑγώνας δρόμου μεταξύ Airbus και Boeing για την παραγωγή αεροσκαφών

Αγώνας δρόμου μεταξύ Airbus και Boeing για την παραγωγή αεροσκαφών

Φέτος, η κατασκευάστρια εταιρία Airbus SAS σχεδιάζει να παραδώσει 315 αεροσκάφη αυξάνοντας τον αριθμό που είχε προγραμματίσει κατά 15, και βάζοντας στόχο να ξεπεράσει για πρώτη φορά σε παραγωγή τη […]

Φέτος, η κατασκευάστρια εταιρία Airbus SAS σχεδιάζει να παραδώσει 315 αεροσκάφη αυξάνοντας τον αριθμό που είχε προγραμματίσει κατά 15, και<...> βάζοντας στόχο να ξεπεράσει για πρώτη φορά σε παραγωγή τη μεγαλύτερη εταιρία κατασκευής αεροσκαφών στον κόσμο, την Boeing Co.

Η ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αεροσκαφών Airbus SAS, σχεδιάζει να κατασκευάσει 304 μεγάλα επιβατικά αεροσκάφη το 2004, κάτι το οποίο θα τη φέρει μπροστά από την Boeing, η οποία έχει ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να κατασκευάσει περισσότερα από 285 αεροσκάφη το 2003 και από 290 αεροσκάφη το 2004.

Η Airbus, που κατά 80% ανήκει στης European Aeronautic, Defense & Space Co., βρίσκεται μπροστά στον αγώνα της αύξησης παραγωγής αεροσκαφών, με 238 νέες παραγγελίες αεροσκαφών φέτος, έναντι 157 παραγγελιών της Boeing. Επιπλέον η εταιρία ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά το νέο αεροσκάφος της A380 με 555 θέσεις, μοντέλο, το οποίο η Boeing δεν μπορεί να ανταγωνιστεί, καθώς δεν έχει ανάλογο.

“Η Airbus επαναβεβαιώνει τον στόχο της για την κατασκευή περίπου 300 αεροσκαφών το 2003”, ανέφερε η εκπρόσωπος της εταιρίας, Barbara Kracht, σε συνέντευξή της.

Για το 2003 το πρόγραμμα της εταιρίας, περιλαμβάνει την κατασκευή συνολικά 315 αεροσκαφών, μεταξύ των οποίων θα υπάρχουν 237 μονής σειράς θέσεων, 70 μοντέλα A330/A340 και οκτώ αεροσκάφη για τη μεταφορά εμπορευμάτων, από τις παλαιότερες σειρές της A300/A310.

Τα σχέδια της Airbus, βάσει εγγράφου που κυκλοφόρησε εντός της εταιρίας, αναφέρουν ότι το 2004 θα κατασκευάσει 224 αεροσκάφη μονής σειράς θέσεων, 50 βασικά A330/A340, 18 αεροσκάφη τύπου A340-500, μια σειρά από Α340-600 και 12 αεροσκάφη από τις σειρές Α300/310.

“Η εταιρία, κατά πάσα πιθανότητα προβλέπεται ότι θα παραμείνει στην πρώτη θέση στο μέλλον”, ανέφερε ο Ruch Turgeon, οικονομικός αναλυτής στη Victory Capital, της οποίας η μητρική εταιρία κατείχε 5,34 εκατ. μετοχές της Boeing μέχρι το τέλος του δευτέρου τριμήνου.

Ο Turgeon εκτιμά, ότι, η Airbus θα έχει μερίδιο 60% της αγοράς έναντι 40% της Boeing, καθώς το κόστος κατασκευής αεροσκαφών για την αμερικανική εταιρία είναι υψηλότερο, εξ αιτίας της αύξησης των συνταξιοδοτήσεων και των δαπανών για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τονίζουν δημοσιεύματα.

“Αυτό, θα κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα για την Boeing, να φτάσει την Airbus σε επίπεδο κόστους”, είπε ο ίδιος, συμπληρώνοντας ότι “Το εργατικό της δυναμικό είναι γηραιότερο και λιγότερο παραγωγικό. Το κόστος για την κατασκευή ενός αεροσκάφους στην Τουλούζη της Γαλλίας, θα είναι χαμηλότερο από το αντίστοιχο της κατασκευής ενός αεροσκάφους στο Ρέντον της Ουάσινγκτον, και αποτελεί μειονέκτημα για τον ανταγωνισμό της Boeing, που κατασκευάζει τα αεροσκάφη 737 μονής σειράς θέσεων, εκεί”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024