Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑκριβής κατά 91% στις πτήσεις της η Ryanair τον Φεβρουάριο
Αεροπορικές εταιρείες

Ακριβής κατά 91% στις πτήσεις της η Ryanair τον Φεβρουάριο

H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,4 εκατ. πελάτες τον Φεβρουάριο με το 91% των 42.000 πτήσεών της να φτάνουν στην ώρα τους.

Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα:

  • Ποσοστό 91% των 42.000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους
  • Μόνο ένα παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
  • Λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,4 εκατ. πελάτες τον Φεβρουάριο με το 91% των 42,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος ‘Always Getting Better’ η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

Φεβρουάριος

2015

2016

Πτήσεις στην ώρα τους

91%

91%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.61

1.1

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.52

0.51

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024