Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςH Alitalia στοχεύει στην κερδοφορία της κατά το 2017 και επιταχύνει την ανάκαμψή της
Αεροπορικές εταιρείες

H Alitalia στοχεύει στην κερδοφορία της κατά το 2017 και επιταχύνει την ανάκαμψή της

Δύο νέοι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων, η πρώτη υπηρεσία σοφέρ για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, το άνοιγμα νέων VIP χώρων αναμονής και η ανακαίνιση των υπαρχόντων στα αεροδρόμια, το νέο εσωτερικό θαλάμου επιβατών και η συνδεσιμότητα διαδικτύου και e-mail κατά τη διάρκεια της πτήσης, καθώς και η εστίαση στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών στο αεροδρόμιο Fiumicino, είναι τα κυριότερα σημεία που ανακοινώθηκαν.

Η Alitalia ανακοίνωσε σήμερα μια σειρά από βελτιωμένες υπηρεσίες πελατών που θα αλλάξουν την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών. Η εθνική αεροπορική εταιρεία της Ιταλίας επιβεβαίωσε ότι το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο ήταν προγραμματισμένο έως το 2017 και στόχευε στην κερδοφορία της εταιρείας.

Ο πρόεδρος της Alitalia, Luca Cordero di Montezemolo, και ο αντιπρόεδρος της Alitalia και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Etihad Airways, James Hogan, αποκάλυψαν τις λεπτομέρειες μιας σειράς νέων πρωτοβουλιών που θα εισαχθούν κατά τις επόμενες εβδομάδες.

Δύο νέοι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων, η πρώτη υπηρεσία σοφέρ για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, το άνοιγμα νέων VIP χώρων αναμονής και η ανακαίνιση των υπαρχόντων στα αεροδρόμια, το νέο εσωτερικό θαλάμου επιβατών και η συνδεσιμότητα διαδικτύου και e-mail κατά τη διάρκεια της πτήσης, καθώς και η εστίαση στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών στο αεροδρόμιο Fiumicino, είναι τα κυριότερα σημεία που ανακοινώθηκαν.


Η αεροπορική εταιρεία ενημέρωσε χθες 2.000 υπαλλήλους σε ειδική συνεδρίαση στη Ρώμη.

Ο πρόεδρος, Luca Cordero di Montezemolo δήλωσε: “Οι επιδόσεις μας είναι σύμφωνες με το επιχειρηματικό σχέδιο. Για πρώτη φορά από το 2009, ο συντελεστής πληρότητας για το τρίμηνο υπερέβη το 80 τοις εκατό και βαδίζουμε με επιτυχία στην επίτευξη του στόχου μας για κερδοφορία έως το 2017.

Ανακοινώνουμε σήμερα δύο νέους προορισμούς στη Λατινική Αμερική, νέες υπηρεσίες για τον επαγγελματία ταξιδιώτη, σημαντικές επενδύσεις στον τομέα των υπηρεσιών εδάφους στο αεροδρόμιο Fiumicino και ένα επιθετικό πρόγραμμα για τη βελτίωση του στόλου μεσαίων αποστάσεων. Αυτά θα εισαχθούν σύντομα και θα βοηθήσουν στην μετατροπή της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών της Alitalia”.

Ο αντιπρόεδρος, James Hogan πρόσθεσε: “Μαζί έχουμε διανύσει πολύ δρόμο. Η Alitalia ακολουθεί μία ανοδική πορεία, αλλά εξακολουθεί να δέχεται προκλήσεις και προκειμένου να διατηρηθεί η δυναμική της θα πρέπει να επιδιώκουμε πολιτιστικές και λειτουργικές αλλαγές σε κάθε επίπεδο εντός της εταιρείας.

H Alitalia όντας μέρος της Etihad Airways Partners έχει μία σημαντική βοήθεια για την επίτευξη της κερδοφορίας της και την αυξανόμενη εμπιστοσύνη της αγοράς, έτσι οι πελάτες της θα έχουν να περιμένουν πολλά κατά τους επόμενους έξι μήνες και μετά”.

Οι νέες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν:

Στόλος και Προορισμοί

  • Η Alitalia θα ξεκινήσει πτήσεις από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης προς το Σαντιάγο της Χιλής από τον Μάιο του 2016 και την Πόλη του Μεξικού από τον Ιούνιο του 2016. Με τις δύο νέες υπηρεσίες, η Alitalia θα λειτουργεί σε πέντε προορισμούς της Λατινικής Αμερικής και συνολικά σε 10 στην Αμερική, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στα υπερατλαντικά δρομολόγια από την Ιταλία.
  • Το εσωτερικό του αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων, καθώς και τα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων, θα αναδιαμορφωθούν με δερμάτινα καθίσματα και νέες ανακαινισμένες καμπίνες. Το πρόγραμμα θα αρχίσει τον Νοέμβριο και θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2016. Τα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων θα ανακαινιστούν, με καθίσματα δερμάτινα «Poltrona Frau» στην Διακεκριμένη Θέση, όπου θα ολοκληρωθούν μέχρι το φθινόπωρο του 2016.
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο και στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – είναι ήδη σε εξέλιξη, στον στόλο μεγάλων αποστάσεων και θα επεκταθεί σε ολόκληρο τον στόλο της Alitalia, συμπεριλαμβανομένων των αεροσκαφών μέσου βεληνεκούς. Η Alitalia θα είναι μία από τις πολύ λίγες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες που θα μπορεί να προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης σε ολόκληρο το στόλο της.
  • Η αεροπορική εταιρεία αξιολογεί τις επιλογές της για επέκταση του στόλου δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων, όπου το επόμενο έτος θα αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα μεγάλων αποστάσεων κατά περισσότερο από 20 τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

“Οι επιβάτες είναι οι καλεσμένοι μας”

  • Μια νέα δωρεάν υπηρεσία σωφέρ στη Διακεκριμένη Θέση θα εισαχθεί για τους πελάτες που ταξιδεύουν στο Άμπου Ντάμπι από τη Ρώμη, το Μιλάνο και τη Βενετία, καθώς και στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης από τη Ρώμη και το Μιλάνο. Η υπηρεσία αυτή θα εξελιχθεί σταδιακά για τους ταξιδιώτες που πετούν σε άλλους διηπειρωτικούς προορισμούς από την Ιταλία.
  • Ανακατασκευή και ολοκαίνουργια σαλόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης, στα αεροδρόμια Linate και Malpensa του Μιλάνου, στη Νάπολη, στην Κατάνια και στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης, θα πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
  • H νέα κίνηση της Alitalia για την βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των επιβατών της ενισχύθηκε στέλνοντας 1.820 ανθρώπους στην Ακαδημία Εκπαίδευσης της Etihad Airways στο Άμπου Ντάμπι. Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα εγκαινιαστεί το νέο Εκπαιδευτικό Κέντρο Αριστείας της Alitalia σε μια έκταση άνω των 2.000 τετραγωνικών μέτρων.

Επικοινωνίες

  • Μια νέα ιστοσελίδα της alitalia.com θα εισαχθεί τον Νοέμβριο. Η νέα, τελευταίας τεχνολογίας ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει εύκολη πρόσβαση από τον ίδιο το χρήστη έχοντας επαφή με τις υπηρεσίες από οποιαδήποτε συσκευή -οθόνη, φορητούς υπολογιστές, tablets ή smartphone.
  • Η Alitalia θα ξεκινήσει διαφημιστικές εκστρατείες τόσο στην Ιταλία όσο και σε όλες τις μεγάλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, για την προώθηση των υπηρεσιών της αλλά και για την Ιταλία ως προορισμό για τους τουρίστες.

Επικέντρωση στο Fiumicino
Μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες θα εισαχθούν με σκοπό τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών της Alitalia που χρησιμοποιούν το Fiumicino της Ρώμης ως αεροδρόμιο αναχώρησης, διέλευσης ή άφιξης. Το έργο περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις σε σχέδια υποδομής και προσωπικού. Συγκεκριμένα θα περιλαμβάνει:

  • Αναδιάρθρωση και επέκταση του στόλου των λεωφορείων, σκάλες και ζώνες παραλαβής αποσκευών των αεροσκαφών, για να εξασφαλιστεί μια άνετη και γρήγορη μεταφορά των επιβατών και να επιταχυνθεί η παράδοση των αποσκευών.
  • Ομάδες προσωπικού εδάφους της Alitalia, με νέες εύκολα αναγνωρίσιμες στολές, που θα βοηθούν και θα καθοδηγούν τους διερχόμενους επιβάτες.
  • Νέες διαδικασίες για να επιταχυνθεί η επιβίβαση των επιβατών, με την αύξηση του αριθμού του προσωπικού στις πύλες αναχώρησης.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024