Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δικαιούνται αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων
Απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου

Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δικαιούνται αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων

Οι επιβάτες πτήσεων που έχουν καθυστέρηση μπορούν να επικαλούνται το δικαίωμά τους σε αποζημίωση όταν υφίστανται, εξαιτίας της καθυστέρησης μιας πτήσης, απώλεια χρόνου ίση ή μεγαλύτερη των τριών ωρών.

Οι επιβάτες πτήσεων που έχουν καθυστέρηση τουλάχιστον τριών ωρών δικαιούνται αποζημίωσης εκ μέρους των αεροπορικών εταιρειών, εκτός αν η καθυστέρηση οφείλεται σε “εξαιρετικές συνθήκες”, σύμφωνα με τον γενικό εισαγγελέα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Ο γενικός εισαγγελέας του Δικαστηρίου του Λουξεμβούργου Yves Bot είχε κληθεί να αποφανθεί σχετικά με μια προηγούμενη απόφαση του Δικαστηρίου, που εξομοίωνε τους επιβάτες πτήσεων που έχουν καθυστέρηση με τους επιβάτες πτήσεων που ματαιώνονται, σε ό,τι αφορά στο δικαίωμά τους σε αποζημίωση. Η απόφαση αυτή, που είχε εκδοθεί το Νοέμβριο του 2009, είχε αμφισβητηθεί από πολλές αεροπορικές εταιρείες.

Κανένας λόγος δε δικαιολογεί να υπαναχωρήσει το Δικαστήριο στην ερμηνεία του, απάντησε ουσιαστικά ο Bot στις αεροπορικές εταιρείες. Συνεπώς, “οι επιβάτες πτήσεων που έχουν καθυστέρηση μπορούν να επικαλούνται το δικαίωμά τους σε αποζημίωση όταν υφίστανται, εξαιτίας της καθυστέρησης μιας πτήσης, απώλεια χρόνου ίση ή μεγαλύτερη των τριών ωρών, δηλαδή όταν φτάνουν στον τελικό προορισμό τους τρεις ώρες ή περισσότερο μετά την ώρα άφιξης που προβλεπόταν αρχικά από τον αερομεταφορέα”, υπογράμμισε ο Bot.

Η άποψη του γενικού εισαγγελέα δεν είναι δεσμευτική, όμως στο 80% των υποθέσεων, οι δικαστές του Λουξεμβούργου την ακολουθούν.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024