Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΣυνεργασία Ryanair – Adobe για καλύτερη ψηφιακή υποδομή
Αεροπορικές εταιρείες

Συνεργασία Ryanair – Adobe για καλύτερη ψηφιακή υποδομή

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Ryanair, θα αναβαθμίσει τις ψηφιακές της δυνατότητες, καθώς διανύει το 2ο έτος του προγράμματος 'Always Getting Better', έχοντας ως στόχο τη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας.

Η Ryanair ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Adobe, η οποία θα της επιτρέψει να βελτιώσει την εφαρμογή και ιστοσελίδα της και να προσφέρει την καλύτερη ψηφιακή υποδομή, μέσο του το Adobe software. Ενόψει της συγκεκριμένης και σημαντικής για τον κλάδο των αερομεταφορών στην Ευρώπη συνεργασίας, η Ryanair επενδύει σε μια σειρά προϊόντων της Adobe, όπως το Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Analytics και Adobe Campaign. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Ryanair, θα αναβαθμίσει τις ψηφιακές της δυνατότητες, καθώς διανύει το 2ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better”, έχοντας ως στόχο τη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας.

Στη νέα ιστοσελίδα Ryanair.com, θα πρωταγωνιστεί εξατομικευμένο home page, η επιλογή ‘hold a fare’ και η δυνατότητα σύγκρισης τιμών, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο μαζί με μία νέα εφαρμογή για κινητά. Παράλληλα, το  Ryanair Labs, ένα κέντρο digital και IT καινοτομίας το οποίο λειτουργεί κάτω από υψηλές προδιαγραφές στα κεντρικά γραφεία της Ryanair στο Swords του Δουβλίνου, απασχολεί ήδη πάνω από 200 άτομα και εξακολουθεί να μεγαλώνει.

Κατά τη διάρκεια ομιλίας στο Adobe Summit στο Λονδίνο, ο Kenny Jacobs, επικεφαλής Marketing της Ryanair δήλωσε: “Το να εξελιχθούμε σε πρωτοπόροι ψηφιακών δραστηριοτήτων στον ταξιδιωτικό τομέα είναι ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος “Always Getting Better. Η συγκεκριμένη συνεργασία με την Adobe θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε το καλύτερο ψηφιακό marketing στην ιστοσελίδα, στην εφαρμογή μας, στο σύστημα CRΜ, στην έρευνα αγοράς και στα analytics. Oι πελάτες μας, ήδη ωφελούνται από τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήσαμε αλλά τα καλύτερα δεν έχουνε έρθει ακόμα. Αυτό το έτος θα μεταφέρουμε πάνω από 100 εκατ. πελάτες ανάμεσα σε 30 ευρωπαϊκές χώρες, και η συγκεκριμένη ενέργεια θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στον ψηφιακό κόσμο ανάμεσα σε όλες τις βιομηχανίες της Ευρώπη”.

Ο πρόεδρος του Adobe EMEA, Mark Zablan, πρόσθεσε: “H αγαπημένη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης έκανε μια σημαντική  επένδυση στο Adobe Marketing Cloud και ανυπομονούμε να την βοηθήσουμε στο συναρπαστικό της ταξίδι ώστε να παρέχει μια αναβαθμισμένη πελατειακή εμπειρία στους 100 εκ επιβάτες που θα μεταφέρει αυτόν τον χρόνο”.

Αύξηση 16% στην κίνηση Απριλίου της Ryanair, σε 9 εκατ. επιβάτες
Η Ryanair ανακοίνωσε επίσης τα στατιστικά στοιχεία των πελατών και του συντελεστή πληρότητας για τον Απρίλιο, διαθέσιμα παρακάτω:

  • Η κίνηση αυξήθηκε κατά 16% σε 9 εκ πελάτες.
  • Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 7 μονάδες αγγίζοντας το 91%.
  • Η ετήσια κίνηση μέχρι τον Απρίλιο αυξήθηκε κατά 12% σε 91.8 εκ πελάτες.

Ο επικεφαλής Marketing της Ryanair, Κenny Jacobs δήλωσε: “H κίνηση Απριλίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 16% σε 9 εκατ. πελάτες, καθώς ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε σημαντικά κατά 7 μονάδες αγγίζοντας το 91%, χάρη στους χαμηλότερους ναύλους μας, στην δυνατότητα κρατήσεων νωρίτερα και στην συνεχόμενη επιτυχία του πελατειακού μας προγράμματος ‘Always Getting Better’, το οποίο εξακολουθεί να προσφέρει καλύτερους συντελεστές πληρότητας στο σημαντικά ανεπτυγμένο θερινό μας πρόγραμμα. Με τα νέα μας δρομολόγια, αυξημένες συχνότητες και την υπηρεσία Business Plus, οι πελάτες μας μπορούν να ανυπομονούν για περισσότερες βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση, καθώς το 2015 διανύουμε το 2ο έτος του AGB προγράμματός μας, το οποίο συμπεριλαμβάνει νέα ιστοσελίδα και εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέα στολή για τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών και inflight μενού, χαμηλότερες χρεώσεις αεροδρομίων και υπέροχες ψηφιακές καινοτομίες όπως το‘hold the fare’, περιεχόμενο προορισμών και υπηρεσία σύγκρισης τιμών”.

Στη φωτογραφία, ο Kenny Jacobs, επικεφαλής Marketing της Ryanair (αριστερά) με τον πρόεδρο της Adobe EMEA, Mark Zablan.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024