Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠροβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην τουριστική έκθεση ITTFA του Βελιγραδίου
Εκθέσεις

Προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην τουριστική έκθεση ITTFA του Βελιγραδίου

Σε ειδική εκδήλωση για τους Σέρβους εξειδικευμένους δημοσιογράφους τουριστικών θεμάτων και τουριστικούς πράκτορες, που διοργάνωσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο ΕΟΤ και η ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι, ο κ. Τζιτζικώστας παρουσίασε τους τουριστικούς προορισμούς στην Κεντρική Μακεδονία.

Στη διεθνή τουριστική έκθεση του Βελιγραδίου ITTFA συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσία του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα.

Η έκθεση διοργανώθηκε το τριήμερο 18 – 21 Φεβρουαρίου 2016 και η ομάδα τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στη δυναμική τουριστική αγορά της Σερβίας το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο κ. Τζιτζικώστας κατά την παραμονή του στο Βελιγράδι είχε συναντήσεις με την αρμόδια Υπουργό Τουρισμού της Σερβίας Lukrecija Djeri και παράγοντες του τουρισμού της Σερβίας. Με την κα Djeri ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας συζήτησε θέματα συνεργασίας στον τουρισμό και ειδικά εναλλακτικές μορφές, όπως ο θρησκευτικός τουρισμός, αλλά και την πρότασή του για τη δημιουργία κοινού τουριστικού πακέτου Κεντρικής Μακεδονίας – Βελιγραδίου.

Σε ειδική εκδήλωση για τους Σέρβους εξειδικευμένους δημοσιογράφους τουριστικών θεμάτων και τουριστικούς πράκτορες, που διοργάνωσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο ΕΟΤ και η ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι, ο κ. Τζιτζικώστας παρουσίασε τους τουριστικούς προορισμούς στην Κεντρική Μακεδονία, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και τους λόγους για τους οποίους μπορεί να γίνει ο πρώτος τουριστικός προορισμός για τους Σέρβους τουρίστες.

Ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι τη φετινή τουριστική περίοδο αναμένεται να προσεγγίσουμε τους 800.000 Σέρβους τουρίστες στην Ελλάδα, με τη μεγάλη πλειονότητα να επισκέπτεται την Κεντρική Μακεδονία.

“Εκτός από τους ιστορικούς μας δεσμούς και την κοινή μας Ορθόδοξη πίστη, οι χώρες μας πρέπει να πορευτούν σε κοινό δρόμο και στο μέλλον, στη βάση ενός ισχυρού διμερούς συμβατικού πλαισίου, που θα περιλαμβάνει συμφωνίες συνεργασίας σε μια σειρά από τομείς όπως στην παιδεία, την έρευνα και τεχνολογία, την καινοτομία, την τουριστική ανάπτυξη, τις διεθνείς μεταφορές, την οικονομία. Σήμερα, η Ελλάδα κατέχει την τρίτη θέση μεταξύ των ξένων επενδυτών στη Σερβία, ενώ ειδικά η Κεντρική Μακεδονία είναι από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Σέρβων”, τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.

Στην ομιλία του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας, επισημαίνοντας ότι μπορεί να αποτελέσει προορισμό των Σέρβων σε δωδεκάμηνη βάση και όχι μόνο τους θερινούς μήνες. “Η Κεντρική Μακεδονία εκτός από την καθαρή θάλασσα και τις φυσικές ομορφιές διαθέτει και άλλα στοιχεία που μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες προσφέροντας δυνατότητες για όλες τις μορφές εναλλακτικού τουρισμού: θρησκευτικό, ιστορικό, πολιτιστικό, ιαματικό κ.ά.” επεσήμανε.

“Η τουριστική υποδομή στην περιοχή μας είναι ταχέως αναπτυσσόμενη και οι επισκέπτες μας μπορούν να απολαύσουν τις εξαιρετικά οργανωμένες εγκαταστάσεις, που συνεχώς αναβαθμίζονται. Επιπλέον, η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει ένα σημαντικό δίκτυο υποδομών μεταφορών, που διευκολύνει τα ταξίδια στις διάφορες περιοχές της περιφέρειάς μας”, είπε ο κ. Τζιτζικώστας. Ειδική αναφορά έκανε ο περιφερειάρχης στις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης να αποτελέσει πόλο έλξης και φιλοξενίας των Σέρβων τουριστών, τόσο λόγω των σημαντικών υποδομών (ειδικά για μορφές τουρισμού, όπως συνεδριακός και city break), όσο και λόγω των μνημείων που καταδεικνύουν τους μακραίωνους δεσμούς των δυο λαών.

Μάλιστα, ο κ. Τζιτζικώστας πρότεινε τη δημιουργία κοινού τουριστικού πακέτου Κεντρικής Μακεδονίας – Βελιγραδίου: “Είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με τις νέες διεθνείς τάσεις του τουριστικού τομέα, όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε όλη τη διάρκεια του έτους και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Η πιο πρόσφατη όμως τάση είναι αυτή της διαμόρφωσης των τουριστικών πακέτων μεταξύ των πόλεων, των περιφερειών, ακόμη και των χωρών. Σε αυτή την τάση η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Βελιγράδι μπορούν να ανταποκριθούν, περιλαμβάνοντας τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε ένα κοινό τουριστικό πακέτο, με αμοιβαία οφέλη. Μπορούμε να καλλιεργήσουμε αυτή την ευκαιρία με τον συντονισμό των tour operators, Ελλήνων και Σέρβων και πιστεύω πως μια τέτοια πρόταση για ένα κοινό τουριστικό πακέτο είναι εφικτή και ανοίγει νέους δρόμους συνεργασίας μεταξύ των περιοχών μας”.

Η ΕΞΘ Στο Βελιγράδι, για ενίσχυση του city break
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε για μία ακόμη φορά στη έκθεση με δικό της σταντ στο περίπτερο του ΕΟΤ και με σκοπό να διατηρήσει ζωντανή την επαφή της με το σερβικό κοινό, τροφοδοτώντας τη συγκεκριμένη αγορά με “φρέσκιες” προτάσεις για city break στη Θεσσαλονίκη. Ο προορισμός είναι αρκετά δημοφιλής και ήδη προωθείται από τους Σέρβους πράκτορες και επαγγελματίες του τουρισμού και έτσι, η ΕΞΘ απευθύνθηκε σχεδόν αποκλειστικά στους εν δυνάμει ταξιδιώτες, παρέχοντάς τους όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να οργανώσουν καλύτερα τις μελλοντικές αποδράσεις τους στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος της ΕΞΘ παραμένει η προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών από τη χώρα αυτή, καθώς η Σερβία είναι μια από τις παραδοσιακές αγορές, με διαχρονική και σταθερή παρουσία στη Θεσσαλονίκη και το κοινό της συγκαταλέγεται ανάμεσα σε εκείνα που δεσπόζουν στις πρώτες θέσεις του πίνακα με τις περισσότερες διανυκτερεύσεις στην πόλη. Η ΕΞΘ ρίχνει το βάρος της στην προσέγγιση τουριστών με μεγαλύτερες οικονομικές δυνατότητες που θα είναι σε θέση να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε δραστηριότητες και αγορές μέσα στην πόλη, ώστε να αναβαθμιστεί και η ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και να στηριχθεί η τοπική οικονομία.

Η συμμετοχή της ΕΞΘ στην ITTFA σημείωσε την αναμενόμενη επιτυχία και τα μηνύματα είναι θετικά. Οι προτάσεις της ΕΞΘ προς τους γείτονές μας στηρίχθηκαν στο πετυχημένο μοντέλο που τους προσελκύει στην πόλη, δηλαδή shopping – γαστρονομία – διασκέδαση, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα του προορισμού (εύκολη πρόσβαση, απευθείας αεροπορικές συνδέσεις ή με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα, πολλές ευκαιρίες για αγορές και ψυχαγωγία, μεσογειακή κουζίνα, οινοποιία, ιστορία και πολιτισμός κ.ά.).

Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο πρόεδρος του ΔΣ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη, ενώ συμμετείχαν και αρκετοί εκπρόσωποι ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024