Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΥψηλές πληρότητες για τη Μαγνησία την εορταστική περίοδο
Επιλογές των ξενοδόχων να διατηρήσουν χαμηλές τιμολογιακές πολιτικές

Υψηλές πληρότητες για τη Μαγνησία την εορταστική περίοδο

Το Πήλιο φαίνεται να παραμένει αγαπημένος στις επιλογές των Ελλήνων επισκεπτών, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας για τις πληρότητες την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Ο αγαπημένος προορισμός των Ελλήνων, που είναι το Πήλιο, για άλλη μια φορά θα παραμείνει αγαπημένος στις επιλογές των Ελλήνων επισκεπτών. Σύμφωνα με την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας, παρά την οικονομική κρίση, οι επιλογές των ξενοδόχων να διατηρήσουν χαμηλές τιμολογιακές πολιτικές, θα οδηγήσουν αρκετό κόσμο στην περιοχή. Αναλυτικότερα η συλλογή στατιστικών στοιχείων από 120 ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών όλων των περιοχών με δείγμα στις 19 Δεκεμβρίου, δίνει την παρακάτω εικόνα όπου μέρα με μέρα διαμορφώνεται όλο και θετικότερα:

Οι πληρότητες όπως διαμορφώνονται αυτή τη στιγμή ανά περιοχή είναι της τάξης του 75% για Πορταριά και 65% για Μακρινίτσα σε παραδοσιακά καταλύματα Α’ και Β’ κατηγορίας. Το ποσοστό πληρότητας σε χαμηλής κατηγορίας καταλύματα είναι αρκετά χαμηλότερο. Στα Χάνια το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 60%, ενώ στο ανατολικό Πήλιο και συγκεκριμένα σε Τσαγκαράδα, Μούρεσι και Ζαγορά, η πληρότητα είναι κάτω του 50%.

Μέσα στην πόλη του Βόλου, αλλά και στην Αγριά η πληρότητα στα ξενοδοχειακά καταλύματα χαμηλής κατηγορίας κυμαίνεται στο 20%, ενώ στα υψηλής γύρω στο 65%.

“Εκτιμούμε ότι όλοι οι επισκέπτες της τελευταίας στιγμής θα έχουν τη δυνατότητα να βρουν το δωμάτιο της αρεσκείας τους. Η δυναμική των τελευταίων ημερών μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε ότι θα ικανοποιήσουμε όλα τα βαλάντια στο Πήλιο για να περάσουν τις μέρες των Χριστουγέννων με τον πιο όμορφο τρόπο”, αναφέρει η Ένωση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024