Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΘετικά τα μηνύματα από τις ξένες αγορές για το 2008
`Αρης Σπηλιωτόπουλος

Θετικά τα μηνύματα από τις ξένες αγορές για το 2008

Η δημιουργία ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και ελκυστικού μοντέλου ανάπτυξης για τον τόπο αποτελεί το στοίχημα της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, όπως τόνισε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Αρης Σπηλιωτόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. “Με άλλα λόγια” εξήγησε…

Η δημιουργία ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και ελκυστικού μοντέλου ανάπτυξης για τον τόπο αποτελεί το στοίχημα της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, όπως τόνισε ο υπουργός<...>Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Αρης Σπηλιωτόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. “Με άλλα λόγια” εξήγησε, “να κερδίσουμε ως χώρα το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο αγοράς, να εδραιωθούμε μεταξύ των κορυφαίων προορισμών και να αναδείξουμε την Ελλάδα σε παγκόσμια δύναμη του τουριστικού χάρτη”. “Το στοίχημα” σημείωσε “είναι φιλόδοξο, όπως πρέπει να είναι κάθε στοίχημα από το οποίο κρίνεται ένα όραμα εθνικής σημασίας. Ωστόσο, έχω τη αίσθηση πως μόνο εάν θέσουμε ψηλά τον πήχυ θα πετύχουμε τελικά την υπέρβαση”.

Ως άμεσες προτεραιότητες του υπουργείου, ο κ. Σπηλιωτόπουλος επεσήμανε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας στο εξωτερικό για το 2008 και την υιοθέτηση μιας καινούργιας “εικόνας” της χώρας μας στο εξωτερικό. “Δεν μπορούμε να μιλάμε για εθνική στρατηγική ως προς τον τουρισμό” ανέφερε χαρακτηριστικά, “εάν προηγουμένως δεν έχουμε χτίσει τη νέα εικόνα της Ελλάδας. Και δεν μιλάω για το μονοσήμαντο μοντέλο «Ήλιος-Θάλασσα», το οποίο είναι πλέον ένα παρωχημένο κλισέ από κάθε άποψη. Μιλάω για τη διεθνή ταυτότητα της Ελλάδας του σήμερα, μιας χώρας με εναλλαγές και αντιθέσεις, ενός τόπου στον οποίο ο κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει μια πραγματικά αληθινή εμπειρία. Μιλάω, λοιπόν, για την αισθητική. Τη νέα αισθητική, που θα ξεπερνάει μονοσήμαντα μοντέλα και παρωχημένα κλισέ”.

Σε ό,τι αφορά τις εκτιμήσεις για την τουριστική κίνηση το 2008, ο υπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία του, αναφέροντας ότι τα μηνύματα από τις ξένες αγορές είναι θετικά. Ωστόσο, επεσήμανε, βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή. “Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας. Εξάλλου, η δική μας στρατηγική προϋποθέτει την χάραξη μακροπρόθεσμης τουριστικής πολιτικής. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλλουμε και πάλι την Ελλάδα στον χάρτη των κορυφαίων προορισμών αναδεικνύοντάς την σε παγκόσμια δύναμη”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024