Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςWTM 2002: Οι νέες τάσεις και η ανάλυση της αγοράς από το My Travel

WTM 2002: Οι νέες τάσεις και η ανάλυση της αγοράς από το My Travel

Αποστολή – Στα πλαίσια της τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου, World Travel Market 2002, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού διοργάνωσε συνάντηση τριών βασικών tour operators…

Αποστολή – Στα πλαίσια της τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου, World Travel Market 2002, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού διοργάνωσε<...> συνάντηση τριών βασικών tour operators, My Travel, Sunvil Holidays, και Kosmar, με τους Έλληνες επαγγελματίες.

Στην ομιλία του ο κ. Steve Endacott, από το My Travel, παρουσίασε τις νέες τάσεις της Αγγλικής Αγοράς που προέκυψαν από την Έρευνα Αγοράς που έκανε η εταιρία του τηλεφωνικά, σε 4.600 πελάτες της που έκαναν διακοπές από τις 19-25 Αυγούστου 2002, το χρονικό διάστημα 21-27 Οκτωβρίου 2002.

Οι τάσεις λοιπόν για την Ελλάδα είναι ότι η χώρα μας γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στην Αγγλική αγορά. Οι Aγγλοι τουρίστες, όμως όλο και περισσότερο στρέφονται στα late bookings, γεγονός που επηρεάζει την τιμή, όπως επίσης, και τους μεγάλους tour operators. Ακόμα, η αγγλική αγορά επηρεάζεται από τα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης και την ύπαρξη των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους.

Η έρευνα έδειξε ότι το 42% των ερωτηθέντων θα ξαναπήγαιναν στον ίδιο προορισμό, ενώ το 58% όχι, γεγονός που δείχνει ότι οι άνθρωποι θέλουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο, και τους αρέσει η ποικιλία στις διακοπές. Στην επιλογή τους αυτή η διαθεσιμότητα καταλύματος την τελευταία στιγμή θα επηρέαζε στην μεν πρώτη επιλογή κατά 28% στην δεύτερη κατά 72%.

Όσο για την απόφαση των τουριστών να ξαναταξιδέψουν με τον ίδιο tour operator ή όχι το 85% απάντησε ότι θα προτιμούσε τον ίδιο tour operator, ενώ το 15% θα διαλέξει κάποιον καινούργιο. Στην επιλογή αυτή η διαθεσιμότητα καταλύματος την τελευταία στιγμή θα επηρέαζε στην μεν πρώτη επιλογή κατά 64% στη δεύτερη κατά 36%. Στην ερώτηση αν θα άλλαζαν τουριστικό πράκτορα, travel agent, τα ποσοστά είναι αντίστοιχα 89% και 11%, και όσον αφορά στη διαθεσιμότητα καταλύματος την τελευταία στιγμή θα επηρέαζε κατά 78% και κατά 22% αντίστοιχα. Το συμπέρασμα είναι, όπως τόνισε ο κ. Steve Endacott, ότι η εμπιστοσύνη προς τους tour operators μειώνεται με πιο γοργό ρυθμό από αυτή προς τους τουριστικούς πράκτορες. Επίσης, στα συμπεράσματα της έρευνα τονίζεται ότι οι τουρίστες που αγοράζουν με βάση την μπροσούρα είναι πιο πιστοί.

Οι ενέργειες που θα κάνει το My Travel συμπεριλαμβάνουν και την έναρξη της διαδικασίας marketing πιο νωρίς, ώστε να τονισθεί η χαμηλή τουριστική περίοδος.

Ακόμα, ο κ. Endacott επισήμανε μεταξύ των στόχων της εταιρία τους είναι η ποιότητα, που πραγματικά είναι ένα πολύ σπουδαίο θέμα, και η αύξηση των τουριστών κατά την χαμηλή τουριστική περίοδο. Σχετικά με το κόστος των διακοπών επισήμανε ότι η Ελλάδα είναι για τον Aγγλο τουρίστα, περίπου 2 φορές πιο μακριά από την Ισπανία, με αποτέλεσμα να είναι και πιο ακριβή.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024